La Policia Local d’Alacant posa numeroses denúncies per incomplir les mesures sanitàries contra el Covid-19

 

Esta matinada de diumenge, 8 de novembre, la Policia Local d’Alacant ha imposat un total de cinquanta-dos denúncies per incomplir el toc de queda i no portar mascaretes, i a demés, s’han sancionat a quatre establiments en el dispositiu de vigilància i control nocturn per a garantir el compliment de les mesures sanitàries i de seguretat per a fer front al Covid-19.

 

Tal com han informat fonts policials, els agents han dissolt de matinada una festa denunciada per sorolls, cap a les 04.15 hores, organitzada en un apartament turístic, que havia sigut llogat en carrer Sant Carles (Alacant), per a una celebració amb nou persones dins.

 

Per este motiu, la Policia Local els va sancionar per no portar l’obligada mascareta i per generar molèsties acústiques, amb música elevada, cridant i alterant la convivència ciutadana.

No respectar les distàncies de seguretat

D’altra banda, les autoritats en la vigilància dels establiments d’hostaleria van sancionar a quatre locals, un situat al carrer Baró de Finestrat, denunciat per tindre habilitada la pista de ball i no mantenir la distància de seguretat entre les taules, i un segon per mantenir en el vetllador una pantalla, a on s’emetia un partit de futbol amb so.

 

A demés, cap a les 23.30 hores, la Policia va intervindre en la zona del Port, amb dos establiments que eren denunciats per incomplir l’aforament de cadires i no mantindre distàncies de seguretat entre les taules.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha destacat «el comportament exemplar dels locals d’hostaleria que han complit totes les noves mesures i aforaments esta nit en el centre, Castanyers, l’avinguda de Pintor Javier Soler i Barri antic, tancant a la seua hora i sense cap incident».

Un botelló en Alacant

La Policia Local ha localitzat i denunciat a un total de vint-i-tres persones amb sancions de 100 euros per no usar l’obligada mascareta, i ha dissolt un botelló amb tres actes de consum de begudes alcohòliques en via pública, i durant la nit es van imposar quatre actes per infracció a la Llei de Seguretat Ciutadana i quatre actes per no respectar la distància de seguretat mentres fumaven.

 

Així mateix en els controls de trànsit i la vigilància organitzats en diferents accessos i eixides de la ciutat esta nit per a fer complir el toc de queda s’han sancionat a díhuit persones que no han justificat els seus desplaçaments.

 

Concretament, entre la 01.10 i les 03.20 hores, es van localitzar a sis persones que es trobaven en la via pública sense motiu justificat incomplint l’estat d’alarma, dos  en el carrer Colòmbia d’Alacant, dos en Escriptor Ferrandiz Torremocha i altres dos persones denunciades en el carrer Olivino.

 

L’edil de Seguretat ha fet una crida i comanda als ciutadans: «Hem de fer un esforç mantenint la màxima prevenció higiènica sanitària i l’ús de la mascareta. Hem de ser cauts amb les reunions familiars i socials, evitar celebracions, ja que estem en un moment complicat, i quan se celebren festes es posa en risc la salut de tots i s’incrementen les possibilitats de contagi i de ser vectors de transmissió del virus».

Últimes notícies

Com evitar lesions oculars durant l’eclipsi solar amb ulleres adequades

Mirar l’eclipsi solar sense protecció adequada pot causar lesions irreversibles als ulls. Sanitat reforça urgències i Oftalmologia i recomana ulleres homologades i supervisió dels menors.

La valenciana Natalia Palomares triomfa com a única ballarina europea de Shakira

La valenciana Natalia Palomares és l’única ballarina europea que acompanya Shakira en la gira mundial 'Las mujeres ya no lloran', un espectacle que, segons destaca, transforma el dolor en poder inspirador. La seua trajectòria passa per deixar el Grau de Dret per la dansa i arribar a escenaris com la final del Mundial de futbol.

Caiguda múltiple en una prova ciclista a Estivella amb dos ferits greus

Una col·lisió entre dos ciclistes que lideraven el pilot en una prova a Estivella ha provocat una caiguda múltiple amb prop de 40 afectats i dos corredors ferits greus.

Així ha creat la UPV aperitius més dolços amb menys sucre gràcies a la impressió 3D

Un equip de la Universitat Politècnica de València ha desenvolupat una estratègia per reduir el sucre dels aperitius mantenint el sabor dolç, mitjançant la impressió 3D i una distribució intel·ligent del sucre dins del producte.

Mor una turista britànica de 66 anys fent parasailing a Benidorm

Una dona britànica de 66 anys ha mort després d’un accident de parasailing en aigües de Benidorm. Un home britànic de 47 anys també ha resultat ferit i tots dos han sigut traslladats a l’Hospital Marina Baixa.

Intervals nuvolosos i pujada de temperatures a l’interior de València este dimarts

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts 11 d’agost una jornada amb intervals nuvolosos i temperatures estables, amb un ascens de les màximes a l’interior de la província de València, on podran registrar-se valors significativament alts.

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.