Un policia fora de servei captura en València a un lladre que furtava vehicles amb un inhibidor

Un agent de la Policia Nacional fora de servei ha detingut en València a un home de 49 anys com a presumpte autor d’un robatori amb força en un vehicle mitjançant un inhibidor de freqüència, que activava per anular el tancament, per a introduir-se en l’interior i sostraure diversos objectes valorats en més de 3.200 euros.

Els fets ocorregueren a primera hora de la vesprada en l’avinguda de les Corts Valencianes de València quan un agent que es trobava fora de servei va observar com este home anul·lava des del carrer la senyal del tancament del comandament a distància d’un vehicle que acabava d’estacionar, justament en l’instant que el propietari ho activava per a tancar-lo.  

Després de realitzar una vigilància discreta, el policia de paisà va observar que el sospitós s'acostava als vehicles que aparcaven en doble fila i, mitjançant el comandament que portava en la mà, anul·lava el tancament del cotxe. D'esta forma, una vegada que el propietari es marxava, s'introduïa a l'interior per a sostraure objectes de valor.

Es tractava d'un vehicle d'alta gamma, del que el sospitós va eixir amb una motxilla carregada amb els objectes. L'agent ho va interceptar i, després d'identificar-se, va comprovar que la borsa estava plena de dispositius electrònics.

En concret, un Ipad valorat en 195 euros, un rellotge Iwatch de 470 euros, una polsera d'acer valorada 600 euros, un rellotge d'uns 290, dos Apple pencil per valor de 300 i diversos carregadors dels dispositius interceptats.

La Policia va localitzar al propietari del vehicle i este va reconéixer que els objectes eren de la seua propietat, per la qual cosa el sospitós va ser arrestat per un presumpte delicte de robatori amb força. Este home, d'origen magrebí i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.