16.8 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Un policia fora de servei captura en València a un lladre que furtava vehicles amb un inhibidor

Un agent de la Policia Nacional fora de servei ha detingut en València a un home de 49 anys com a presumpte autor d’un robatori amb força en un vehicle mitjançant un inhibidor de freqüència, que activava per anular el tancament, per a introduir-se en l’interior i sostraure diversos objectes valorats en més de 3.200 euros.

Els fets ocorregueren a primera hora de la vesprada en l’avinguda de les Corts Valencianes de València quan un agent que es trobava fora de servei va observar com este home anul·lava des del carrer la senyal del tancament del comandament a distància d’un vehicle que acabava d’estacionar, justament en l’instant que el propietari ho activava per a tancar-lo.  

Després de realitzar una vigilància discreta, el policia de paisà va observar que el sospitós s'acostava als vehicles que aparcaven en doble fila i, mitjançant el comandament que portava en la mà, anul·lava el tancament del cotxe. D'esta forma, una vegada que el propietari es marxava, s'introduïa a l'interior per a sostraure objectes de valor.

Es tractava d'un vehicle d'alta gamma, del que el sospitós va eixir amb una motxilla carregada amb els objectes. L'agent ho va interceptar i, després d'identificar-se, va comprovar que la borsa estava plena de dispositius electrònics.

En concret, un Ipad valorat en 195 euros, un rellotge Iwatch de 470 euros, una polsera d'acer valorada 600 euros, un rellotge d'uns 290, dos Apple pencil per valor de 300 i diversos carregadors dels dispositius interceptats.

La Policia va localitzar al propietari del vehicle i este va reconéixer que els objectes eren de la seua propietat, per la qual cosa el sospitós va ser arrestat per un presumpte delicte de robatori amb força. Este home, d'origen magrebí i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.