Un policia fora de servei captura en València a un lladre que furtava vehicles amb un inhibidor

Un agent de la Policia Nacional fora de servei ha detingut en València a un home de 49 anys com a presumpte autor d’un robatori amb força en un vehicle mitjançant un inhibidor de freqüència, que activava per anular el tancament, per a introduir-se en l’interior i sostraure diversos objectes valorats en més de 3.200 euros.

Els fets ocorregueren a primera hora de la vesprada en l’avinguda de les Corts Valencianes de València quan un agent que es trobava fora de servei va observar com este home anul·lava des del carrer la senyal del tancament del comandament a distància d’un vehicle que acabava d’estacionar, justament en l’instant que el propietari ho activava per a tancar-lo.  

Després de realitzar una vigilància discreta, el policia de paisà va observar que el sospitós s'acostava als vehicles que aparcaven en doble fila i, mitjançant el comandament que portava en la mà, anul·lava el tancament del cotxe. D'esta forma, una vegada que el propietari es marxava, s'introduïa a l'interior per a sostraure objectes de valor.

Es tractava d'un vehicle d'alta gamma, del que el sospitós va eixir amb una motxilla carregada amb els objectes. L'agent ho va interceptar i, després d'identificar-se, va comprovar que la borsa estava plena de dispositius electrònics.

En concret, un Ipad valorat en 195 euros, un rellotge Iwatch de 470 euros, una polsera d'acer valorada 600 euros, un rellotge d'uns 290, dos Apple pencil per valor de 300 i diversos carregadors dels dispositius interceptats.

La Policia va localitzar al propietari del vehicle i este va reconéixer que els objectes eren de la seua propietat, per la qual cosa el sospitós va ser arrestat per un presumpte delicte de robatori amb força. Este home, d'origen magrebí i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.