El policia de Moncofa drogat que es va botar un control a Benicàssim tenia ja dos expedients oberts

El passat dijous, com ja va informar este diari, un policia local de Moncofa, es va botar a la nit un control d'alcoholèmia a Benicàssim, a la Plana Alta. L'home que anava baix els efectes de l'alcohol i de substàncies estupefaents després de botar-se el control policial va estavellar-se contra la vorera i va eixir disparat uns metres resultant ferit lleu. La moto en què viatjava, al contrari, va quedar destrossada per l'impacte. 

Ara s'ha sabut que l'agent, que encara estava en actiu tenia ja oberts dos expedients disciplinaris més per incidents dins del cos municipal, segons ha avançat 'El Periódico Mediterráneo'. L'agent tenia segons sembla, un caràcter conflictiu i diversos processos interns oberts per conductes inapropiades, que no tenen a vore amb l'incident de dijous. Malgrat això l'home ha infringit les normes de seguretat viària encara que de moment es desconeixen les mesures que prendran en el cos policial. 

Recordem, l'agent aquella nit a passar una primera vegada per davant del dispositiu policial, va insultar els agents i minuts més tard va tornar a circular davant d'ells, moment en què li ordenaren que es detinguera i ell va accelerar a tota velocitat. A pocs metres, després de prendre una corba, va perdre el control de la moto que conduïa i va volar pels aires, deixant la moto destrossada contra l'asfalt i la vorera. Els serveis sanitaris el traslladaren a l'Hospital General i va ser allí on va donar positiu en alcohol, amfetamines i cocaïna. En conseqüència se li imputen ara un delicte contra la seguretat viària i un altre de desobediència a l'autoritat.

Ara l'ajuntament de Moncofa preveu obrir un tercer procediment disciplinari després d'aquest últim incident, ja que podria quedar suspés de treball i sou fins que s'inicie el procés judicial contra ell, pel qual pot enfrontar-se a una pena de presó.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.
FILMOTECA D'ESTIU