18.6 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

El policia de Moncofa drogat que es va botar un control a Benicàssim tenia ja dos expedients oberts

El passat dijous, com ja va informar este diari, un policia local de Moncofa, es va botar a la nit un control d'alcoholèmia a Benicàssim, a la Plana Alta. L'home que anava baix els efectes de l'alcohol i de substàncies estupefaents després de botar-se el control policial va estavellar-se contra la vorera i va eixir disparat uns metres resultant ferit lleu. La moto en què viatjava, al contrari, va quedar destrossada per l'impacte. 

Ara s'ha sabut que l'agent, que encara estava en actiu tenia ja oberts dos expedients disciplinaris més per incidents dins del cos municipal, segons ha avançat 'El Periódico Mediterráneo'. L'agent tenia segons sembla, un caràcter conflictiu i diversos processos interns oberts per conductes inapropiades, que no tenen a vore amb l'incident de dijous. Malgrat això l'home ha infringit les normes de seguretat viària encara que de moment es desconeixen les mesures que prendran en el cos policial. 

Recordem, l'agent aquella nit a passar una primera vegada per davant del dispositiu policial, va insultar els agents i minuts més tard va tornar a circular davant d'ells, moment en què li ordenaren que es detinguera i ell va accelerar a tota velocitat. A pocs metres, després de prendre una corba, va perdre el control de la moto que conduïa i va volar pels aires, deixant la moto destrossada contra l'asfalt i la vorera. Els serveis sanitaris el traslladaren a l'Hospital General i va ser allí on va donar positiu en alcohol, amfetamines i cocaïna. En conseqüència se li imputen ara un delicte contra la seguretat viària i un altre de desobediència a l'autoritat.

Ara l'ajuntament de Moncofa preveu obrir un tercer procediment disciplinari després d'aquest últim incident, ja que podria quedar suspés de treball i sou fins que s'inicie el procés judicial contra ell, pel qual pot enfrontar-se a una pena de presó.

Últimes notícies

Mazón diu que no va contestar a Pradas perquè podia tindre el mòbil en la motxilla

El president en funcions ha explicat en el Congrés que no va respondre a dos crides de la exconsellera d'Interior perquè podia tindre el mòbil en la motxilla o estar en altres gestions. Ha subratllat que la decisió del missatge d'alerta no li corresponia i ha denunciat faules sobre el seu itinerari.

Dos detinguts per agredir amb un martell a un veí de Novelda

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 27 i 24 anys per una agressió amb martell en un parc de Novelda. La víctima va patir ferides greus al cap.

Belarra assegura que Mazón és responsable de 229 morts per la DANA a València

Ione Belarra ha atribuït a Carlos Mazón la responsabilitat de 229 morts per la DANA a la província de València durant la seua compareixença en el Congrés. Ha demanat que la comissió siga el primer pas per a fer justícia i ha qüestionat la coordinació amb la consellera Salomé Pradas.

Mazón diu que no va contestar a Pradas perquè podia tindre el mòbil en la motxilla

El president en funcions ha explicat en la comissió sobre la DANA que no va atendre les crides de Salomé Pradas per un motiu logístic i que l'autorització del missatge d'alerta no li corresponia.

189 conductors passen a disposició judicial a l’octubre per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil de Trànsit va posar a disposició judicial a 189 conductors a l'octubre en la Comunitat Valenciana, amb l'alcohol i la falta de permís com a motius principals.

Belarra acusa a Mazón de ser responsable de 229 morts per la dana a València

La líder de Podemos ha assenyalat en la comissió del Congrés que el president en funcions és responsable de 229 morts per la dana i ha exigit explicacions.

IU acusa PP i Vox de protegir el ‘botxí’ de Mazón després de la DANA

IU ha acusat el PP i a Vox de protegir el 'botxí' de Carlos Mazón després de la dana i de negociar un relleu en la Generalitat que, al seu juí, no canviaria res. Sempere ha reclamat que Mazón demane perdó a les víctimes en la seua compareixença en el Congrés.

El 86% de l’alumnat de batxillerat en la Comunitat Valenciana finalitza en dos anys

Huit de cada deu estudiants de batxillerat acaben en els dos cursos previstos i en la Comunitat Valenciana el percentatge puja al 86%. Les dones titulen més i l'edat d'accés i la nacionalitat marquen diferències en la titulació acumulada a quatre anys.