La Policia Nacional investiga el robatori d’un camió i 1.600 bombones de butà i propà a Madrid

La Policia Nacional ha obert una recerca després del robatori d’un camió carregat amb bombones de butà en el número 4 del carrer Boyer de Madrid, en un polígon industrial on es troba la seu de Repsol Butà.

Segons han informat fonts policials, el robatori va tenir lloc divendres passat, 8 de desembre, a última hora de la vesprada i la recerca està a càrrec de la comissaria de Sant Blas-Vicálvaro.

Segons ha confirmat la Prefectura Superior de Policia de Madrid, un dels treballadors del recinte de Repsol en Vicálvaro va denunciar el succés, pel qual haurien robat unes 1.600 bombones de butà i propà. 

El vigilant denuncia que es va trobar bombones tirades per tot el recinte i diversos camions amb les claus posades, com si acabaren de ser utilitzats.

 

Preocupació per possible atac terrorista

El succés ha fet botar les alarmes per la similitud del cas amb l’atac terrorista de Barcelona i de Cambrils, ja que els jihadistes pretenien carregar un camió amb bombones de butà per a causar el major dany possible en La Rambla de Barcelona. 

De fet, els seus plans van ser desbaratats per una explosió en una casa d’Alcanar, a Tarragona, que tenien ocupada i on van planejar diversos atacs.

L’explosió, on va morir el capitost de la cèl·lula terrorista i va resultar ferit un altre dels atacants, va accelerar els plans dels terroristes, que van executar dos atacs en molt poques hores de diferència: el primer en La Rambla de Barcelona, on van morir 15 persones; i el segon en el passeig marítim de Cambrils (Tarragona), amb una dona morta.

 

Les autoritats descarten una possible connexió terrorista

A pesar de les similituds, fonts policials consultades pel diari ‘ABC’; han descartat que hi haja una relació entre el robatori d’estes bombones i un possible atac terrorista. 

Inclús han descartat que es tracte d’un robatori per a donar-li eixida a la mercaderia en el mercat negre, ja que la bombona de butà està actualment a un preu de 14,15 euros.

 Segons les primeres hipòtesis, el succés podria ser fruit de desavinences dins de la pròpia empresa. 

 

Últimes notícies

Una desena de municipis valencians suspenen les classes per l’alerta per pluges intenses

Almenys deu municipis de la província de València han suspés per a dijous l’activitat lectiva per l’alerta taronja per pluges intenses i tempestes. L’avís afecta també Castelló i el litoral nord d’Alacant, amb recomanacions d’extremar la precaució fins divendres.

Presó provisional per a l’home detingut per matar la seua parella a Benidorm

El jutjat de Violència sobre la Dona de Benidorm ha ordenat l’ingrés a presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l’home detingut per matar presumptament la seua parella al domicili comú. Altres dos arrestats queden en llibertat provisional, investigats per encobriment.

Jasiel Rivero es queda al Valencia Basket fins al final de temporada

El Valencia Basket ha ampliat fins al final de temporada el contracte mensual de Jasiel Rivero, que ha rendit a bon nivell en el seu retorn. El cubà disputarà així la seua tercera etapa al club taronja després del període 2021-2023.

Solís somia estrenar el Nou Mestalla jugant competició europea

El director general del València CF, Javier Solís, confia que el Nou Mestalla puga inaugurar-se en competició europea el curs 2027-28 i garantix que els abonaments mantindran preus similars o més baixos que l’actual estadi.

El Valencia es mostra molt confiat que el Nou Mestalla siga seu del Mundial 2030

El director general del Valencia, Javier Solís, s’ha mostrat molt optimista perquè València aculla partits del Mundial 2030 al Nou Mestalla, amb unes obres que avancen segons el calendari i una inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

El PSPV portarà a Anticorrupció el dosier sobre Juanfran Pérez Llorca

Diana Morant anuncia que el PSPV presentarà una denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel contingut del dosier sobre el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca. El cap del Consell es declara tranquil i insta que el porten al jutjat.

Calp reunirà 18 tripulacions al Campionat d’Espanya de Creuers 2026

El Real Club Nàutic de Calp acollirà del 16 al 18 d’octubre el Campionat d’Espanya de Creuers 2026, amb 18 tripulacions de 13 federacions, coincidint amb el 50é aniversari del club.

La Nucia serà l’escenari de la 46a Gala Nacional de l’Esport en 2027

La Nucia acollirà el 12 d’abril de 2027 la 46a Gala Nacional de l’Esport i, l’endemà, el LXIII Congrés Nacional de la Premsa Esportiva, convertint la localitat en un dels grans focus estatals de l’esport i el periodisme esportiu.