Puig agraeix al personal sanitari valencià l’esforç realitzat durant la pandèmia de COVID-19

El president de la Generalitat, Ximo Puig ha agraït al personal sanitari valencià l’esforç realitzat durant la pandèmia de COVID-19, i la seua contribució a salvar vides, cosa que ha qualificat d’objectiu prioritari per al Govern valencià.

Ximo Puig ha volgut dedicar el seu últim acte com a president de la Generalitat a rebre els representants dels departaments de salut de la Comunitat Valenciana per tal de traslladar-los personalment el seu reconeixement, que ha demanat fer extensiu als més de 60.000 professionals de la sanitat pública valenciana.

En el transcurs de l’acte, al qual també hi ha assistit el conseller de Sanitat Universal i Salut Pública, Miguel Mínguez, i l’exconsellera Ana Barceló, el cap del Consell ha recordat les més de 10.000 persones mortes durant el que ha considerat com els pitjors moments que ha afrontat com a ciutadà i com a governant.

Alhora, ha assenyalat que durant la pandèmia s’ha constatat l’existència d’una “democràcia avançada, un autogovern potent i un sistema públic de salut que ha estat capaç de donar la millor resposta” i ha advocat per “potenciar la ciència” i “vigoritzar” un estat de benestar “capaç de donar cobertura davant la malaltia més enllà de les condicions socials i econòmiques de cadascun”.

Finalment, el president ha destacat la corresponsabilitat de la societat valenciana durant la pandèmia per prioritzar “salvar vides” enfront dels qui van tindre altres prioritats, i ha exalçat la sanitat pública valenciana que ha qualificat de “la millor sanitat pública possible”.

Últimes notícies

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.

Un incendi arrasa una nau de tractament d’ametla de 10.000 m² a la Vall d’Alba

Un incendi declarat en una empresa de tractament d'ametles a la Vall d'Alba ha calcinat una nau de 10.000 metres quadrats i ha provocat el col·lapse de la seua estructura, sense causar ferits.

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.

Les XV Jornades de Còmic de València tornen a la Nau amb firmes, tallers i més de 70 expositors

Les XV Jornades de Còmic de València se celebren del 22 al 24 de maig en La Nau amb firmes d'autors, tallers infantils, jocs de taula i més de 70 estands.