Puig agraeix al personal sanitari valencià l’esforç realitzat durant la pandèmia de COVID-19

El president de la Generalitat, Ximo Puig ha agraït al personal sanitari valencià l’esforç realitzat durant la pandèmia de COVID-19, i la seua contribució a salvar vides, cosa que ha qualificat d’objectiu prioritari per al Govern valencià.

Ximo Puig ha volgut dedicar el seu últim acte com a president de la Generalitat a rebre els representants dels departaments de salut de la Comunitat Valenciana per tal de traslladar-los personalment el seu reconeixement, que ha demanat fer extensiu als més de 60.000 professionals de la sanitat pública valenciana.

En el transcurs de l’acte, al qual també hi ha assistit el conseller de Sanitat Universal i Salut Pública, Miguel Mínguez, i l’exconsellera Ana Barceló, el cap del Consell ha recordat les més de 10.000 persones mortes durant el que ha considerat com els pitjors moments que ha afrontat com a ciutadà i com a governant.

Alhora, ha assenyalat que durant la pandèmia s’ha constatat l’existència d’una “democràcia avançada, un autogovern potent i un sistema públic de salut que ha estat capaç de donar la millor resposta” i ha advocat per “potenciar la ciència” i “vigoritzar” un estat de benestar “capaç de donar cobertura davant la malaltia més enllà de les condicions socials i econòmiques de cadascun”.

Finalment, el president ha destacat la corresponsabilitat de la societat valenciana durant la pandèmia per prioritzar “salvar vides” enfront dels qui van tindre altres prioritats, i ha exalçat la sanitat pública valenciana que ha qualificat de “la millor sanitat pública possible”.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.