Puig agraeix al personal sanitari valencià l’esforç realitzat durant la pandèmia de COVID-19

El president de la Generalitat, Ximo Puig ha agraït al personal sanitari valencià l’esforç realitzat durant la pandèmia de COVID-19, i la seua contribució a salvar vides, cosa que ha qualificat d’objectiu prioritari per al Govern valencià.

Ximo Puig ha volgut dedicar el seu últim acte com a president de la Generalitat a rebre els representants dels departaments de salut de la Comunitat Valenciana per tal de traslladar-los personalment el seu reconeixement, que ha demanat fer extensiu als més de 60.000 professionals de la sanitat pública valenciana.

En el transcurs de l’acte, al qual també hi ha assistit el conseller de Sanitat Universal i Salut Pública, Miguel Mínguez, i l’exconsellera Ana Barceló, el cap del Consell ha recordat les més de 10.000 persones mortes durant el que ha considerat com els pitjors moments que ha afrontat com a ciutadà i com a governant.

Alhora, ha assenyalat que durant la pandèmia s’ha constatat l’existència d’una «democràcia avançada, un autogovern potent i un sistema públic de salut que ha estat capaç de donar la millor resposta» i ha advocat per «potenciar la ciència» i «vigoritzar” un estat de benestar “capaç de donar cobertura davant la malaltia més enllà de les condicions socials i econòmiques de cadascun”.

Finalment, el president ha destacat la corresponsabilitat de la societat valenciana durant la pandèmia per prioritzar “salvar vides” enfront dels qui van tindre altres prioritats, i ha exalçat la sanitat pública valenciana que ha qualificat de “la millor sanitat pública possible”.

Últimes notícies

Nou servici a Dénia per a controlar el dolor agut després de grans cirurgies

L’Hospital Universitari de Dénia ha posat en marxa una Unitat de Dolor Agut per a pacients hospitalitzats després de cirurgies majors, amb tècniques avançades de control del dolor i seguiment personalitzat durant l’ingrés.

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.

Rescaten amb helicòpter un cavall que havia caigut a un estany a Cullera

Els bombers han alçat amb un helicòpter un cavall que havia quedat atrapat en un estany del Brosquil, a Cullera, i no podia eixir pel seu propi peu. L’animal es troba en bon estat i ja ha sigut retornat al seu amo.

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.