Puig agraeix al personal sanitari valencià l’esforç realitzat durant la pandèmia de COVID-19

El president de la Generalitat, Ximo Puig ha agraït al personal sanitari valencià l’esforç realitzat durant la pandèmia de COVID-19, i la seua contribució a salvar vides, cosa que ha qualificat d’objectiu prioritari per al Govern valencià.

Ximo Puig ha volgut dedicar el seu últim acte com a president de la Generalitat a rebre els representants dels departaments de salut de la Comunitat Valenciana per tal de traslladar-los personalment el seu reconeixement, que ha demanat fer extensiu als més de 60.000 professionals de la sanitat pública valenciana.

En el transcurs de l’acte, al qual també hi ha assistit el conseller de Sanitat Universal i Salut Pública, Miguel Mínguez, i l’exconsellera Ana Barceló, el cap del Consell ha recordat les més de 10.000 persones mortes durant el que ha considerat com els pitjors moments que ha afrontat com a ciutadà i com a governant.

Alhora, ha assenyalat que durant la pandèmia s’ha constatat l’existència d’una “democràcia avançada, un autogovern potent i un sistema públic de salut que ha estat capaç de donar la millor resposta” i ha advocat per “potenciar la ciència” i “vigoritzar” un estat de benestar “capaç de donar cobertura davant la malaltia més enllà de les condicions socials i econòmiques de cadascun”.

Finalment, el president ha destacat la corresponsabilitat de la societat valenciana durant la pandèmia per prioritzar “salvar vides” enfront dels qui van tindre altres prioritats, i ha exalçat la sanitat pública valenciana que ha qualificat de “la millor sanitat pública possible”.

Últimes notícies

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.

L’Enforne Alacant reforça el seu lateral dret amb el portugués Rafael Vasconcelos fins a 2028

L'Enforne Alacant incorpora a l'internacional portugués Rafael Vasconcelos, cedit pel Sporting de Portugal fins a 2028, per a reforçar el lateral dret i la primera línia.

Educació obri el termini d’inscripció per a les proves d’accés a la universitat

Educació obri el termini d'inscripció a la PAU 2026 per a alumnat de secundària i posa en marxa un portal renovat amb tota la informació acadèmica i administrativa.

L’any de somni de Claudio Barragán: del futbol regional a l’ascens del Eldense a Segona

Claudio Barragán culmina un any excepcional en aconseguir l'ascens del Eldense a la Lliga Hypermotion, després d'iniciar la passada temporada en la categoria més baixa del futbol regional.