Recta final per al nou centre de salut de Torrent

El projecte del nou centre de salut de Parc Central encara la seua recta final, després que el passat 2 de març se signara el contracte per a la construcció del centre de salut Torrent III, que permetrà ampliar la capacitat assistencial i descongestionar els centres sanitaris ja existents a la ciutat, de manera que els professionals de la salut puguen oferir un millor servei de proximitat als veïns i veïnes de la zona. L’import de la licitació del projecte finalment aconseguirà un valor de 1.409.000 €, que serà a càrrec de IMESAPI. S. a.

“La construcció d’aquest centre suposarà donar atenció a una població en augment com Parc Central, al mateix temps que donarà respir al centre de Pintor Ribera en uns 10.000 pacients i del Vedat en altres 2.000”, explica l’alcalde Jesús Ros, qui també afegeix que “aquest projecte dona continuïtat a la línia d’ampliació dels serveis públics en el barri, ja que es complementa amb la nova biblioteca de Parc Central i amb el futur Palau de Justícia, entre altres noves instal·lacions”. Referent a això, la regidora de Sanitat, Marina Olivares, remarca que la creació d’aquest nou Centre de Salut III en el municipi de Torrent permetrà “una millora en l’atenció per part dels professionals de la salut, ja que comptaran amb unes instal·lacions noves i adequades a les necessitats assistencials de la ciutat”.

L’actuació consisteix en l’habilitació dels més de 1.000 metres quadrats de superfície que tenen els locals adquirits i cedits per l’Ajuntament de Torrent a la Generalitat Valenciana, que se situen en l’avinguda Atlanta 96. Aquestes instal·lacions albergaran huit consultes de medicina general, quatre consultes d’infermeria, dues consultes de pediatria, una consulta d’infermeria pediàtrica, una consulta de matrona i gimnàs maternal.

A més, el centre disposarà d’una sala d’extraccions amb tres llocs i tractaments, incloent-hi el box d’observació. En l’Àrea d’administrativa se situarà una zona de telefonia i informàtica, dos despatxos, una sala de juntes per a 20 persones, una sala office amb capacitat per a 10 persones i vestuaris.

Últimes notícies

La Generalitat porta al Suprem les delegacions de competències del Botànic en funcions

L’Advocacia General de la Generalitat ha presentat un recurs de cassació davant el Tribunal Suprem contra les sentències del TSJCV que van avalar les delegacions de competències signades pel Consell del Botànic en funcions, que afecten actuacions per uns 65 milions d’euros del Pla Edificant.

L’ampliació de l’Hospital de Torrevieja sumarà 457 llits i 667 sanitaris amb una inversió de 175 milions

L’Hospital Universitari de Torrevieja augmentarà un 75 % la superfície, tindrà 457 llits i 150 consultes externes, i contractarà 667 professionals en tres fases fins a completar el nou complex sanitari.

El professorat públic reprén les protestes i recorda que la lluita continua als instituts

Docents de la xarxa pública no universitària s’han concentrat als centres de la Comunitat Valenciana per avisar que la lluita iniciada el curs passat continua i que la vaga indefinida està suspesa però no desconvocada.

Neal Sako continua de baixa pel pubis i el València Basket fitxa Jasiel Rivero per un mes

Neal Sako continua recuperant-se de unes molèsties al pubis que li han impedit iniciar la temporada amb el València Basket, que ha reaccionat fitxant el cubà Jasiel Rivero per un mes abans de la Supercopa.

Un València en crisi busca reaccionar en la visita al Sevilla sòlid

El Sevilla rep divendres un València colista i ple de baixes en un duel clau per al futur de Carlos Corberán a Mestalla.

La patronal del transport alerta d’un col·lapse viari a València després de l’estiu

La FVET alerta que les principals carreteres d’accés a l’àrea metropolitana de València estan col·lapsades diàriament i reclama actuacions immediates, inclosa una nova connexió amb el Port per la zona nord.

La jutgessa del cas DANA torna a rebutjar les telefonades de Bernabé del 29 d’octubre

La jutgessa de Catarroja ha desestimat de nou reclamar a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, el registre de cridades i missatges del 29 d’octubre de 2024, clau en la investigació de la gestió de la DANA.

Corberán retreu a Rodri els comentaris sobre el nivell del València

Carlos Corberán ha qualificat de paraules desafortunades els comentaris de Rodri Hernández sobre el nivell del València, encara que dona per bones les disculpes del jugador del Barcelona.