Recta final per al nou centre de salut de Torrent

El projecte del nou centre de salut de Parc Central encara la seua recta final, després que el passat 2 de març se signara el contracte per a la construcció del centre de salut Torrent III, que permetrà ampliar la capacitat assistencial i descongestionar els centres sanitaris ja existents a la ciutat, de manera que els professionals de la salut puguen oferir un millor servei de proximitat als veïns i veïnes de la zona. L’import de la licitació del projecte finalment aconseguirà un valor de 1.409.000 €, que serà a càrrec de IMESAPI. S. a.

“La construcció d’aquest centre suposarà donar atenció a una població en augment com Parc Central, al mateix temps que donarà respir al centre de Pintor Ribera en uns 10.000 pacients i del Vedat en altres 2.000”, explica l’alcalde Jesús Ros, qui també afegeix que “aquest projecte dona continuïtat a la línia d’ampliació dels serveis públics en el barri, ja que es complementa amb la nova biblioteca de Parc Central i amb el futur Palau de Justícia, entre altres noves instal·lacions”. Referent a això, la regidora de Sanitat, Marina Olivares, remarca que la creació d’aquest nou Centre de Salut III en el municipi de Torrent permetrà “una millora en l’atenció per part dels professionals de la salut, ja que comptaran amb unes instal·lacions noves i adequades a les necessitats assistencials de la ciutat”.

L’actuació consisteix en l’habilitació dels més de 1.000 metres quadrats de superfície que tenen els locals adquirits i cedits per l’Ajuntament de Torrent a la Generalitat Valenciana, que se situen en l’avinguda Atlanta 96. Aquestes instal·lacions albergaran huit consultes de medicina general, quatre consultes d’infermeria, dues consultes de pediatria, una consulta d’infermeria pediàtrica, una consulta de matrona i gimnàs maternal.

A més, el centre disposarà d’una sala d’extraccions amb tres llocs i tractaments, incloent-hi el box d’observació. En l’Àrea d’administrativa se situarà una zona de telefonia i informàtica, dos despatxos, una sala de juntes per a 20 persones, una sala office amb capacitat per a 10 persones i vestuaris.

Últimes notícies

El president de la Cambra d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, nega haver-se beneficiat del presumpte frau en els bons consum de 2022 i 2023 i assegura tindre la consciència tranquil·la.

Gómez xifra en 200.000 les persones sense atendre per la vaga mèdica en la Comunitat Valenciana

El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, assegura que la vaga mèdica en la Comunitat Valenciana ha impedit atendre unes 200.000 persones en primària, consultes externes i cirurgies, i reclama a la ministra de Sanitat que assumisca la seua responsabilitat per a desbloquejar el conflicte abans de la pròxima convocatòria.

Sindicats convoquen una vaga indefinida en Groundforce al Prat i altres onze aeroports

CC.OO., UGT i ÚS criden a una vaga indefinida en Groundforce des del 30 de març en els principals aeroports, en plena disputa per salaris i poder adquisitiu.

El president de la Cambra de Comerç d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, sosté després de la seua detenció per un presumpte frau en els bons consum que mai s'ha emportat diners. Defén la seua trajectòria i confirma que optarà a la reelecció al juny.

Pérez Llorca abordarà en Les Corts la situació de la seua Consell i l’abandó de les infraestructures

Juanfran Pérez Llorca respondrà en Les Corts sobre la situació de la seua Consell i el suposat abandó del Govern central a les infraestructures de la Comunitat Valenciana, en una sessió de control marcada per les crítiques de l'oposició.

Cau una xarxa que va defraudar 32,8 milions amb el comerç de begudes alcohòliques

L'Agència Tributària i la Policia Nacional han desmantellat una xarxa que utilitzava empreses pantalla i factures falses per a defraudar 32,8 milions d'euros en el comerç de begudes alcohòliques entre 2019 i 2025.

La plantilla de CaixaBank va a la vaga per a denunciar la pressió comercial i exigir canvis laborals

La plantilla de CaixaBank secunda una jornada de vaga coincidint amb la junta d'accionistes a València per a denunciar la pressió comercial, la sobrecàrrega de treball i el seu impacte en la salut mental.

Detinguda al Campello una fugitiva reclamada per Rússia per suborns en un hospital

Una dona de 34 anys ha sigut arrestada al Campello en estar reclamada per Rússia, que l'acusa de subornar al cap mèdic d'un hospital per a aconseguir avantatge en diversos contractes.