Recta final per al nou centre de salut de Torrent

El projecte del nou centre de salut de Parc Central encara la seua recta final, després que el passat 2 de març se signara el contracte per a la construcció del centre de salut Torrent III, que permetrà ampliar la capacitat assistencial i descongestionar els centres sanitaris ja existents a la ciutat, de manera que els professionals de la salut puguen oferir un millor servei de proximitat als veïns i veïnes de la zona. L’import de la licitació del projecte finalment aconseguirà un valor de 1.409.000 €, que serà a càrrec de IMESAPI. S. a.

“La construcció d’aquest centre suposarà donar atenció a una població en augment com Parc Central, al mateix temps que donarà respir al centre de Pintor Ribera en uns 10.000 pacients i del Vedat en altres 2.000”, explica l’alcalde Jesús Ros, qui també afegeix que “aquest projecte dona continuïtat a la línia d’ampliació dels serveis públics en el barri, ja que es complementa amb la nova biblioteca de Parc Central i amb el futur Palau de Justícia, entre altres noves instal·lacions”. Referent a això, la regidora de Sanitat, Marina Olivares, remarca que la creació d’aquest nou Centre de Salut III en el municipi de Torrent permetrà “una millora en l’atenció per part dels professionals de la salut, ja que comptaran amb unes instal·lacions noves i adequades a les necessitats assistencials de la ciutat”.

L’actuació consisteix en l’habilitació dels més de 1.000 metres quadrats de superfície que tenen els locals adquirits i cedits per l’Ajuntament de Torrent a la Generalitat Valenciana, que se situen en l’avinguda Atlanta 96. Aquestes instal·lacions albergaran huit consultes de medicina general, quatre consultes d’infermeria, dues consultes de pediatria, una consulta d’infermeria pediàtrica, una consulta de matrona i gimnàs maternal.

A més, el centre disposarà d’una sala d’extraccions amb tres llocs i tractaments, incloent-hi el box d’observació. En l’Àrea d’administrativa se situarà una zona de telefonia i informàtica, dos despatxos, una sala de juntes per a 20 persones, una sala office amb capacitat per a 10 persones i vestuaris.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.