Rigoberta Bandini estrena el videoclip de ‘Ay, Mamá’

Convertit ja en un dels himnes del feminisme a Espanya, el tema ‘Ay, Mamá’ de Rigoberta Bandini estrena aquest diumenge, coincidint amb el Dia de la Mare, el seu videoclip. Dirigit per Salvador Sunyer i produït per Demà, el vídeo musical és un espectacle visual on la fantasia s’uneix a les reivindicacions de la cançó.

Amb el seu ‘Ay, Mamá’, la cantant catalana es va quedar a les portes de ser la representant espanyola en Eurovisió. Encara que no ho va aconseguir, la seua cançó s’ha convertit en un himne i l’ha portada a ocupar els llocs més alts en les llistes de reproducció del país.

El vídeo que estrena hui reivindica la maternitat i els pits femenins al llarg de la història. A més, inclou imatges del popular quadre de Delacroix, ‘La llibertat guiant al poble’, coincidint amb una de les frases de la cançó que resa: “traure’s un pit fora al pur estil Delacroix”.

“Milions de gràcies a tot l’equip que ho ha fet possible”, escrivia en Instagram la cantant, anunciant així l’estrena del nou videoclip.

Últimes notícies

Pérez Llorca assegura que no té res a amagar davant un PSPV-PSOE que, diu, només difama

Juanfran Pérez Llorca afirma a Elx que no té res a amagar sobre el suposat dosier confidencial i acusa el PSPV-PSOE de dedicar-se només a difamar i no tindre projecte.

El Valencia Basket alça el teló defensant la corona en una LF Endesa més igualada

La Liga Femenina Endesa arranca este cap de setmana amb el Valencia Basket com a gran rival a batre i una competició més televisada i igualada, amb Zaragoza, Girona i Leganés com a principals alternatives.

La investigació sobre vivenda pública a la platja de Sant Joan acaba sense acord polític

La comissió municipal que ha analitzat possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la platja de Sant Joan d’Alacant ha tancat sense dictamen conjunt per la falta de majoria política. Cada partit ha mantingut el seu relat sobre el cas Les Naus i el paper de l’Ajuntament, Les Corts i la promotora Fraorgi.

València reprén les classes de vesprada però manté tancats parcs i jardins per l’alerta per pluges

València recupera esta vesprada l’activitat lectiva en escoles, Universitat Popular i conservatoris després de baixar l’alerta a taronja, però manté tancats parcs, jardins, cementeris i l’esport a l’aire lliure. L’Ajuntament destaca que la nit ha transcorregut amb normalitat i que 141 persones han pernoctat en recursos municipals.

A disposició judicial tres dels detinguts per l’agressió racista de Tavernes

Tres dels cinc joves detinguts per l’agressió racista a un jove magribí a Tavernes de la Valldigna han passat a disposició judicial, mentres la investigació per delicte d’odi continua oberta.

Aemet rebaixa a groc l’avís a Castelló però manté el taronja a València i Alacant

Aemet ha rebaixat de roig a groc l’avís per pluges al litoral de Castelló, però manté el nivell taronja per precipitacions molt intenses a diversos trams costaners de València i Alacant entre divendres i dissabte.

Pérez Llorca dona per acabat el sanchisme i reclama eleccions generals

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, assegura des d’Elx que la votació dels decrets de vivenda al Congrés evidencia el final del sanchisme i defensa que l’única eixida són unes noves eleccions generals.

Pérez Llorca dona per acabat el sanchisme i reclama eleccions generals com a única eixida

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, considera que la votació dels decrets de vivenda en el Congrés confirma el final del sanchisme i defensa que només unes eleccions generals poden resoldre la situació política actual.