Rosalía fitxa per Amancio Ortega amb un contracte milionari

Rosalía

Rosalía té un contracte milionari amb Amancio Ortega   | Instagram | @rosalia.vt

 

Rosalía alça passions i a Amancio Ortega no li ha passat desapercebut. De fet, ha fitxat la cantant com a imatge de la cara més ‘low cost’ d’Inditex. La catalana afig als seus looks estrafolaris i, a voltes, un poc ‘quinquis’, la vestimenta de Pull&Bear, marca de pes en el mercat de la moda juvenil a bon preu. Parlem d’un contracte dels d’infart. Amb només una menció en una publicació al seu Instagram, a on té 2,7 milions de followers, Rosalía rep ni més ni menys que un milió d’euros.

Zara no fa mai publicitat com a tal, només un dia a l’any, quan comencen les rebaixes. Però tampoc li cal, amb este nivell d’aliances subliminars amb les influencers i celebrities més top del país, que generen milions de clics i de vendes amb només una foto lluint modelet. La xifra que s’ha embutxacat Rosalía amb este post, que ha eixit a la llum de la mà del digital ‘Jaleos’, és un exemple clar. A més, la jove ja té col·lecció pròpia: Pull&Bear by Rosalía, set peces «molt fidels» al seu estil.

 

 

Pull&Bear by Rosalía, la seua col·lecció pròpia

Rosalía

Pull&Bear by Rosalía, set peces que definixen molt bé el seu estil, segons la cantant | Agències

 

Rosalía ja és una icona de la roba Pull&Bear i presumix de col·lecció. Esta setmana passada, de fet, va convocar totes les agències en Madrid per a protagonitzar un posat lluint conjunt de dos peces estampades de la firma, un estilisme que alguns experts titlen de poligoner. Amb el melic a l’aire, la jove posava un toc a la vestimenta amb unes aparatoses plataformes negres i el monyo arreplegat en un entremig de monyo i trenat. Siga com siga, el que sí que tenen els looks de Rosalía, és personalitat i intenció de no deixar indiferent a ningú. 

 

«Definix molt bé el meu estil», dia davant de les càmeres en roda de premsa sobre les noves tendències que abandera: set peces «molt diverses, que toquen registres diferents, des de l’urbà fins a la tendència del texà. Les granotes, el neó i les malles de ciclista prenen protagonisme i no falten les camisetes estampades amb missatges de les seues cançons, que tot el món coneix i relaciona amb ella, al nivell de ‘Tra tra’, ‘Malamente’ o ‘Con altura’

 

Molts de focus i poques paraules. Rosalía va obrir poc la boca i és que el seu contracte no ho preveia. Acompanyada de tres guardaespatles i muda amb la premsa que li fea preguntes, la cantant va complir el tracte amb Amancio i es va retirar, sense pronunciar-se, per tant, sobre l’última polèmica amb l’alcalde de Valladolid, qui acusa a la cantant d’exigir-li mig milió d’euros per actuar en les festes patronals. De moment, Rosalía l’ha deixat per mentirós i ha continuat amb els seus compromisos d’estrella.

Últimes notícies

Una pastera amb més de vint migrants arriba a una platja de Calp en plena demà

Una pastera amb més de vint migrants, tots hòmens i en aparent bon estat de salut, va arribar a primera hora del matí a la platja de la Fossa, a Calp. La Guàrdia Civil es va fer càrrec del grup i el seu trasllat al port d'Alacant va quedar previst per a rebre assistència sociosanitària.

Vox garantix que la prioritat nacional queda blindada en els pressupostos de la Generalitat per a 2026

Vox assegura que la prioritat nacional queda arreplegada en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026, amb condicions més estrictes d'arrelament per a accedir a vivenda i ajudes socials.

La reunió telemàtica d’Educació sobre ràtios arranca sense UGT ni CCOO

La primera reunió telemàtica entre Educació i els sindicats docents per a negociar les ràtios se celebra sense la participació d'UGT ni CCOO, que reclamen una negociació directa.

Els jurats dels Premis Jaume I alerten de l’impacte de la desinformació i reclamen una IA ètica

Els jurats dels Premis Rei Jaume I, entre ells 25 Nobel, advertixen del mal de la desinformació per a la ciència i demanen normes ètiques per a la intel·ligència artificial.

El professorat valencià encadena 17 dies de vaga amb manifestacions i acampada a València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana acumula 17 dies lectius de vaga indefinida, amb manifestacions en les tres províncies, una acampada en el centre històric de València i noves reunions telemàtiques amb Educació.

Desarticulada a Castelló una trama que va contractar 52 mòbils d’alta gamma de manera fraudulenta

La Guàrdia Civil ha destapat a Castelló una trama que usava dades fiscals i mercantils d'empreses per a contractar 52 mòbils d'alta gamma, valorats en uns 80.000 euros, i revendre'ls en el mercat de segona mà.

Jornada de calor intensa al sud i vent molt fort a l’interior nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts de màximes en clar ascens en el sud i ratxes de vent molt forts a l'interior nord de Castelló abans d'un notable descens tèrmic demà, sobretot en la mitat sud.

L’atur baixa en la Comunitat Valenciana al maig i se situa en 284.096 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va descendir al maig en 1.654 persones respecte a abril, un 0,58% menys, fins a situar el total d'aturades en 284.096.