Rosalía fitxa per Amancio Ortega amb un contracte milionari

Rosalía

Rosalía té un contracte milionari amb Amancio Ortega   | Instagram | @rosalia.vt

 

Rosalía alça passions i a Amancio Ortega no li ha passat desapercebut. De fet, ha fitxat la cantant com a imatge de la cara més ‘low cost’ d’Inditex. La catalana afig als seus looks estrafolaris i, a voltes, un poc ‘quinquis’, la vestimenta de Pull&Bear, marca de pes en el mercat de la moda juvenil a bon preu. Parlem d’un contracte dels d’infart. Amb només una menció en una publicació al seu Instagram, a on té 2,7 milions de followers, Rosalía rep ni més ni menys que un milió d’euros.

Zara no fa mai publicitat com a tal, només un dia a l’any, quan comencen les rebaixes. Però tampoc li cal, amb este nivell d’aliances subliminars amb les influencers i celebrities més top del país, que generen milions de clics i de vendes amb només una foto lluint modelet. La xifra que s’ha embutxacat Rosalía amb este post, que ha eixit a la llum de la mà del digital ‘Jaleos’, és un exemple clar. A més, la jove ja té col·lecció pròpia: Pull&Bear by Rosalía, set peces «molt fidels» al seu estil.

 

 

Pull&Bear by Rosalía, la seua col·lecció pròpia

Rosalía

Pull&Bear by Rosalía, set peces que definixen molt bé el seu estil, segons la cantant | Agències

 

Rosalía ja és una icona de la roba Pull&Bear i presumix de col·lecció. Esta setmana passada, de fet, va convocar totes les agències en Madrid per a protagonitzar un posat lluint conjunt de dos peces estampades de la firma, un estilisme que alguns experts titlen de poligoner. Amb el melic a l’aire, la jove posava un toc a la vestimenta amb unes aparatoses plataformes negres i el monyo arreplegat en un entremig de monyo i trenat. Siga com siga, el que sí que tenen els looks de Rosalía, és personalitat i intenció de no deixar indiferent a ningú. 

 

«Definix molt bé el meu estil», dia davant de les càmeres en roda de premsa sobre les noves tendències que abandera: set peces «molt diverses, que toquen registres diferents, des de l’urbà fins a la tendència del texà. Les granotes, el neó i les malles de ciclista prenen protagonisme i no falten les camisetes estampades amb missatges de les seues cançons, que tot el món coneix i relaciona amb ella, al nivell de ‘Tra tra’, ‘Malamente’ o ‘Con altura’

 

Molts de focus i poques paraules. Rosalía va obrir poc la boca i és que el seu contracte no ho preveia. Acompanyada de tres guardaespatles i muda amb la premsa que li fea preguntes, la cantant va complir el tracte amb Amancio i es va retirar, sense pronunciar-se, per tant, sobre l’última polèmica amb l’alcalde de Valladolid, qui acusa a la cantant d’exigir-li mig milió d’euros per actuar en les festes patronals. De moment, Rosalía l’ha deixat per mentirós i ha continuat amb els seus compromisos d’estrella.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.