11.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Rosalía fitxa per Amancio Ortega amb un contracte milionari

Rosalía

Rosalía té un contracte milionari amb Amancio Ortega   | Instagram | @rosalia.vt

 

Rosalía alça passions i a Amancio Ortega no li ha passat desapercebut. De fet, ha fitxat la cantant com a imatge de la cara més ‘low cost’ d’Inditex. La catalana afig als seus looks estrafolaris i, a voltes, un poc ‘quinquis’, la vestimenta de Pull&Bear, marca de pes en el mercat de la moda juvenil a bon preu. Parlem d’un contracte dels d’infart. Amb només una menció en una publicació al seu Instagram, a on té 2,7 milions de followers, Rosalía rep ni més ni menys que un milió d’euros.

Zara no fa mai publicitat com a tal, només un dia a l’any, quan comencen les rebaixes. Però tampoc li cal, amb este nivell d’aliances subliminars amb les influencers i celebrities més top del país, que generen milions de clics i de vendes amb només una foto lluint modelet. La xifra que s’ha embutxacat Rosalía amb este post, que ha eixit a la llum de la mà del digital ‘Jaleos’, és un exemple clar. A més, la jove ja té col·lecció pròpia: Pull&Bear by Rosalía, set peces «molt fidels» al seu estil.

 

 

Pull&Bear by Rosalía, la seua col·lecció pròpia

Rosalía

Pull&Bear by Rosalía, set peces que definixen molt bé el seu estil, segons la cantant | Agències

 

Rosalía ja és una icona de la roba Pull&Bear i presumix de col·lecció. Esta setmana passada, de fet, va convocar totes les agències en Madrid per a protagonitzar un posat lluint conjunt de dos peces estampades de la firma, un estilisme que alguns experts titlen de poligoner. Amb el melic a l’aire, la jove posava un toc a la vestimenta amb unes aparatoses plataformes negres i el monyo arreplegat en un entremig de monyo i trenat. Siga com siga, el que sí que tenen els looks de Rosalía, és personalitat i intenció de no deixar indiferent a ningú. 

 

«Definix molt bé el meu estil», dia davant de les càmeres en roda de premsa sobre les noves tendències que abandera: set peces «molt diverses, que toquen registres diferents, des de l’urbà fins a la tendència del texà. Les granotes, el neó i les malles de ciclista prenen protagonisme i no falten les camisetes estampades amb missatges de les seues cançons, que tot el món coneix i relaciona amb ella, al nivell de ‘Tra tra’, ‘Malamente’ o ‘Con altura’

 

Molts de focus i poques paraules. Rosalía va obrir poc la boca i és que el seu contracte no ho preveia. Acompanyada de tres guardaespatles i muda amb la premsa que li fea preguntes, la cantant va complir el tracte amb Amancio i es va retirar, sense pronunciar-se, per tant, sobre l’última polèmica amb l’alcalde de Valladolid, qui acusa a la cantant d’exigir-li mig milió d’euros per actuar en les festes patronals. De moment, Rosalía l’ha deixat per mentirós i ha continuat amb els seus compromisos d’estrella.

Últimes notícies

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.