Rosalía fitxa per Amancio Ortega amb un contracte milionari

Rosalía

Rosalía té un contracte milionari amb Amancio Ortega   | Instagram | @rosalia.vt

 

Rosalía alça passions i a Amancio Ortega no li ha passat desapercebut. De fet, ha fitxat la cantant com a imatge de la cara més ‘low cost’ d’Inditex. La catalana afig als seus looks estrafolaris i, a voltes, un poc ‘quinquis’, la vestimenta de Pull&Bear, marca de pes en el mercat de la moda juvenil a bon preu. Parlem d’un contracte dels d’infart. Amb només una menció en una publicació al seu Instagram, a on té 2,7 milions de followers, Rosalía rep ni més ni menys que un milió d’euros.

Zara no fa mai publicitat com a tal, només un dia a l’any, quan comencen les rebaixes. Però tampoc li cal, amb este nivell d’aliances subliminars amb les influencers i celebrities més top del país, que generen milions de clics i de vendes amb només una foto lluint modelet. La xifra que s’ha embutxacat Rosalía amb este post, que ha eixit a la llum de la mà del digital ‘Jaleos’, és un exemple clar. A més, la jove ja té col·lecció pròpia: Pull&Bear by Rosalía, set peces «molt fidels» al seu estil.

 

 

Pull&Bear by Rosalía, la seua col·lecció pròpia

Rosalía

Pull&Bear by Rosalía, set peces que definixen molt bé el seu estil, segons la cantant | Agències

 

Rosalía ja és una icona de la roba Pull&Bear i presumix de col·lecció. Esta setmana passada, de fet, va convocar totes les agències en Madrid per a protagonitzar un posat lluint conjunt de dos peces estampades de la firma, un estilisme que alguns experts titlen de poligoner. Amb el melic a l’aire, la jove posava un toc a la vestimenta amb unes aparatoses plataformes negres i el monyo arreplegat en un entremig de monyo i trenat. Siga com siga, el que sí que tenen els looks de Rosalía, és personalitat i intenció de no deixar indiferent a ningú. 

 

«Definix molt bé el meu estil», dia davant de les càmeres en roda de premsa sobre les noves tendències que abandera: set peces «molt diverses, que toquen registres diferents, des de l’urbà fins a la tendència del texà. Les granotes, el neó i les malles de ciclista prenen protagonisme i no falten les camisetes estampades amb missatges de les seues cançons, que tot el món coneix i relaciona amb ella, al nivell de ‘Tra tra’, ‘Malamente’ o ‘Con altura’

 

Molts de focus i poques paraules. Rosalía va obrir poc la boca i és que el seu contracte no ho preveia. Acompanyada de tres guardaespatles i muda amb la premsa que li fea preguntes, la cantant va complir el tracte amb Amancio i es va retirar, sense pronunciar-se, per tant, sobre l’última polèmica amb l’alcalde de Valladolid, qui acusa a la cantant d’exigir-li mig milió d’euros per actuar en les festes patronals. De moment, Rosalía l’ha deixat per mentirós i ha continuat amb els seus compromisos d’estrella.

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.