Sara Carbonero es deixa veure amb un nou amic especial

 

Després del divorci entre Iker Casillas i Sara Carbonero, els primers rumors d’altres suposades parelles no van trigar a sorgir i és que, en este sentit, va ser l’exfutbolista qui va estar més al centre de la diana, però, Sara Carbonero tampoc s’ha lliurat. Este mateix matí la revista ‘Diez Minutos’ ha publicat, en una informació en exclusiva, que la periodista podria tenir ja una nova il·lusió en l’amor. Algú amb qui se l’ha vist molt recentment i que, semblaria, coneix des de fa força temps.

La periodista s’ha pres un temps de repòs i relaxació després d’estos últims mesos tan convulsos per a ella: primer amb el seu ingrés hospitalari, que va fer saltar totes les alarmes sobre una recaiguda del seu càncer, i després per la seua separació d’Iker. Així doncs, no han sigut temps fàcils per a la periodista.

Potser per això va decidir prendre’s unes vacances, viatjant al costat dels seus amics com la seua inseparable amiga Isabel Jiménez, el marit d’esta i els dos fills de la parella a l’illa de Lanzarote per passar-hi uns dies tranquils. Tanmateix, també va viatjar amb ells una persona que havia d’encarregar-se de tenir cura dels fills de la periodista.

En arribar a Canàries sembla que no es van instal·lar en cap casa de vacances ni hotel, sinó que tenien preparada la casa d’un bon amic del grup, José Luis, un empresari canari a qui tots ells coneixen des de fa temps i que forma part també del seu grup d’amics. Allà es van ajuntar també amb altres parelles amigues.

José Luis viu a les Palmes de Gran Canària i es tracta d’un important empresari, que va ser gerent del Patronat de Turisme de Fuerteventura i en l’actualitat treballa com a conseller d’una empresa familiar d’agricultura. Segons la publicació ‘Diez Minutos’, tots dos van mostrar durant tot el viatge molta complicitat, ja que sembla se’ls ha pogut veure junts, al costat de la resta d’amics, passant-ho molt bé a les Illes Canàries, una cosa que segur que necessitava la periodista.

El viatge va durar cinc dies, i Sara va haver de tornar a Madrid per tornar a la seua vida normal, per tant, la periodista va posar rumb a l’aeroport de Lanzarote, i allà és on s’han pogut veure les imatges més curioses. I és que, tot i que no van estar junts, José Luis va arribar també a este aeroport, ja que també tenia un viatge, encara que el seu a les Palmes de Gran Canària.

Així doncs, va ser a l’aeroport quan se’ls va veure junts i sense estar acompanyats de ningú més, i és que van estar unes dos hores junts, segons publica el mitjà esmentat, i se’ls va veure en tot moment amb molta complicitat i passant una bona estona.

Potser és una cosa típica d’amics, però els rumors no han trigat a omplir les pàgines de les revistes del cor pel fet que, unes imatges així després de la separació d’Iker i Sara, generen molt enrenou. A més, com hem dit, no es tractaria d’una persona que Sara haja conegut ara, sinó que és un amic de fa temps.

De fet, segons informa el mitjà, José Luis viatja de manera assídua a Madrid, potser per motius professionals, però quan ho fa normalment aprofita per a trobar-se amb el seu grup d’amics, el mateix que el de Sara. No obstant això, de moment poc més se sap sobre tot això, i és que ha de ser el temps el que determine si entre ells no hi ha més que una amistat o si, per contra, els dos amics podrien convertir-se en alguna cosa més.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat declara d’Interés Turístic Autonòmic les festes de Moros i Cristians de Sagunt

La Generalitat atorga la distinció d'Interés Turístic Autonòmic a les festes de Moros i Cristians de Sagunt. La resolució, firmada per la consellera Marián Cano, es publicarà en el DOGV.

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.