Sara Carbonero es deixa veure amb un nou amic especial

 

Després del divorci entre Iker Casillas i Sara Carbonero, els primers rumors d’altres suposades parelles no van trigar a sorgir i és que, en este sentit, va ser l’exfutbolista qui va estar més al centre de la diana, però, Sara Carbonero tampoc s’ha lliurat. Este mateix matí la revista ‘Diez Minutos’ ha publicat, en una informació en exclusiva, que la periodista podria tenir ja una nova il·lusió en l’amor. Algú amb qui se l’ha vist molt recentment i que, semblaria, coneix des de fa força temps.

La periodista s’ha pres un temps de repòs i relaxació després d’estos últims mesos tan convulsos per a ella: primer amb el seu ingrés hospitalari, que va fer saltar totes les alarmes sobre una recaiguda del seu càncer, i després per la seua separació d’Iker. Així doncs, no han sigut temps fàcils per a la periodista.

Potser per això va decidir prendre’s unes vacances, viatjant al costat dels seus amics com la seua inseparable amiga Isabel Jiménez, el marit d’esta i els dos fills de la parella a l’illa de Lanzarote per passar-hi uns dies tranquils. Tanmateix, també va viatjar amb ells una persona que havia d’encarregar-se de tenir cura dels fills de la periodista.

En arribar a Canàries sembla que no es van instal·lar en cap casa de vacances ni hotel, sinó que tenien preparada la casa d’un bon amic del grup, José Luis, un empresari canari a qui tots ells coneixen des de fa temps i que forma part també del seu grup d’amics. Allà es van ajuntar també amb altres parelles amigues.

José Luis viu a les Palmes de Gran Canària i es tracta d’un important empresari, que va ser gerent del Patronat de Turisme de Fuerteventura i en l’actualitat treballa com a conseller d’una empresa familiar d’agricultura. Segons la publicació ‘Diez Minutos’, tots dos van mostrar durant tot el viatge molta complicitat, ja que sembla se’ls ha pogut veure junts, al costat de la resta d’amics, passant-ho molt bé a les Illes Canàries, una cosa que segur que necessitava la periodista.

El viatge va durar cinc dies, i Sara va haver de tornar a Madrid per tornar a la seua vida normal, per tant, la periodista va posar rumb a l’aeroport de Lanzarote, i allà és on s’han pogut veure les imatges més curioses. I és que, tot i que no van estar junts, José Luis va arribar també a este aeroport, ja que també tenia un viatge, encara que el seu a les Palmes de Gran Canària.

Així doncs, va ser a l’aeroport quan se’ls va veure junts i sense estar acompanyats de ningú més, i és que van estar unes dos hores junts, segons publica el mitjà esmentat, i se’ls va veure en tot moment amb molta complicitat i passant una bona estona.

Potser és una cosa típica d’amics, però els rumors no han trigat a omplir les pàgines de les revistes del cor pel fet que, unes imatges així després de la separació d’Iker i Sara, generen molt enrenou. A més, com hem dit, no es tractaria d’una persona que Sara haja conegut ara, sinó que és un amic de fa temps.

De fet, segons informa el mitjà, José Luis viatja de manera assídua a Madrid, potser per motius professionals, però quan ho fa normalment aprofita per a trobar-se amb el seu grup d’amics, el mateix que el de Sara. No obstant això, de moment poc més se sap sobre tot això, i és que ha de ser el temps el que determine si entre ells no hi ha més que una amistat o si, per contra, els dos amics podrien convertir-se en alguna cosa més.

Últimes notícies

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.