Sara Carbonero es deixa veure amb un nou amic especial

 

Després del divorci entre Iker Casillas i Sara Carbonero, els primers rumors d’altres suposades parelles no van trigar a sorgir i és que, en este sentit, va ser l’exfutbolista qui va estar més al centre de la diana, però, Sara Carbonero tampoc s’ha lliurat. Este mateix matí la revista ‘Diez Minutos’ ha publicat, en una informació en exclusiva, que la periodista podria tenir ja una nova il·lusió en l’amor. Algú amb qui se l’ha vist molt recentment i que, semblaria, coneix des de fa força temps.

La periodista s’ha pres un temps de repòs i relaxació després d’estos últims mesos tan convulsos per a ella: primer amb el seu ingrés hospitalari, que va fer saltar totes les alarmes sobre una recaiguda del seu càncer, i després per la seua separació d’Iker. Així doncs, no han sigut temps fàcils per a la periodista.

Potser per això va decidir prendre’s unes vacances, viatjant al costat dels seus amics com la seua inseparable amiga Isabel Jiménez, el marit d’esta i els dos fills de la parella a l’illa de Lanzarote per passar-hi uns dies tranquils. Tanmateix, també va viatjar amb ells una persona que havia d’encarregar-se de tenir cura dels fills de la periodista.

En arribar a Canàries sembla que no es van instal·lar en cap casa de vacances ni hotel, sinó que tenien preparada la casa d’un bon amic del grup, José Luis, un empresari canari a qui tots ells coneixen des de fa temps i que forma part també del seu grup d’amics. Allà es van ajuntar també amb altres parelles amigues.

José Luis viu a les Palmes de Gran Canària i es tracta d’un important empresari, que va ser gerent del Patronat de Turisme de Fuerteventura i en l’actualitat treballa com a conseller d’una empresa familiar d’agricultura. Segons la publicació ‘Diez Minutos’, tots dos van mostrar durant tot el viatge molta complicitat, ja que sembla se’ls ha pogut veure junts, al costat de la resta d’amics, passant-ho molt bé a les Illes Canàries, una cosa que segur que necessitava la periodista.

El viatge va durar cinc dies, i Sara va haver de tornar a Madrid per tornar a la seua vida normal, per tant, la periodista va posar rumb a l’aeroport de Lanzarote, i allà és on s’han pogut veure les imatges més curioses. I és que, tot i que no van estar junts, José Luis va arribar també a este aeroport, ja que també tenia un viatge, encara que el seu a les Palmes de Gran Canària.

Així doncs, va ser a l’aeroport quan se’ls va veure junts i sense estar acompanyats de ningú més, i és que van estar unes dos hores junts, segons publica el mitjà esmentat, i se’ls va veure en tot moment amb molta complicitat i passant una bona estona.

Potser és una cosa típica d’amics, però els rumors no han trigat a omplir les pàgines de les revistes del cor pel fet que, unes imatges així després de la separació d’Iker i Sara, generen molt enrenou. A més, com hem dit, no es tractaria d’una persona que Sara haja conegut ara, sinó que és un amic de fa temps.

De fet, segons informa el mitjà, José Luis viatja de manera assídua a Madrid, potser per motius professionals, però quan ho fa normalment aprofita per a trobar-se amb el seu grup d’amics, el mateix que el de Sara. No obstant això, de moment poc més se sap sobre tot això, i és que ha de ser el temps el que determine si entre ells no hi ha més que una amistat o si, per contra, els dos amics podrien convertir-se en alguna cosa més.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.