Sara Carbonero es deixa veure amb un nou amic especial

 

Després del divorci entre Iker Casillas i Sara Carbonero, els primers rumors d’altres suposades parelles no van trigar a sorgir i és que, en este sentit, va ser l’exfutbolista qui va estar més al centre de la diana, però, Sara Carbonero tampoc s’ha lliurat. Este mateix matí la revista ‘Diez Minutos’ ha publicat, en una informació en exclusiva, que la periodista podria tenir ja una nova il·lusió en l’amor. Algú amb qui se l’ha vist molt recentment i que, semblaria, coneix des de fa força temps.

La periodista s’ha pres un temps de repòs i relaxació després d’estos últims mesos tan convulsos per a ella: primer amb el seu ingrés hospitalari, que va fer saltar totes les alarmes sobre una recaiguda del seu càncer, i després per la seua separació d’Iker. Així doncs, no han sigut temps fàcils per a la periodista.

Potser per això va decidir prendre’s unes vacances, viatjant al costat dels seus amics com la seua inseparable amiga Isabel Jiménez, el marit d’esta i els dos fills de la parella a l’illa de Lanzarote per passar-hi uns dies tranquils. Tanmateix, també va viatjar amb ells una persona que havia d’encarregar-se de tenir cura dels fills de la periodista.

En arribar a Canàries sembla que no es van instal·lar en cap casa de vacances ni hotel, sinó que tenien preparada la casa d’un bon amic del grup, José Luis, un empresari canari a qui tots ells coneixen des de fa temps i que forma part també del seu grup d’amics. Allà es van ajuntar també amb altres parelles amigues.

José Luis viu a les Palmes de Gran Canària i es tracta d’un important empresari, que va ser gerent del Patronat de Turisme de Fuerteventura i en l’actualitat treballa com a conseller d’una empresa familiar d’agricultura. Segons la publicació ‘Diez Minutos’, tots dos van mostrar durant tot el viatge molta complicitat, ja que sembla se’ls ha pogut veure junts, al costat de la resta d’amics, passant-ho molt bé a les Illes Canàries, una cosa que segur que necessitava la periodista.

El viatge va durar cinc dies, i Sara va haver de tornar a Madrid per tornar a la seua vida normal, per tant, la periodista va posar rumb a l’aeroport de Lanzarote, i allà és on s’han pogut veure les imatges més curioses. I és que, tot i que no van estar junts, José Luis va arribar també a este aeroport, ja que també tenia un viatge, encara que el seu a les Palmes de Gran Canària.

Així doncs, va ser a l’aeroport quan se’ls va veure junts i sense estar acompanyats de ningú més, i és que van estar unes dos hores junts, segons publica el mitjà esmentat, i se’ls va veure en tot moment amb molta complicitat i passant una bona estona.

Potser és una cosa típica d’amics, però els rumors no han trigat a omplir les pàgines de les revistes del cor pel fet que, unes imatges així després de la separació d’Iker i Sara, generen molt enrenou. A més, com hem dit, no es tractaria d’una persona que Sara haja conegut ara, sinó que és un amic de fa temps.

De fet, segons informa el mitjà, José Luis viatja de manera assídua a Madrid, potser per motius professionals, però quan ho fa normalment aprofita per a trobar-se amb el seu grup d’amics, el mateix que el de Sara. No obstant això, de moment poc més se sap sobre tot això, i és que ha de ser el temps el que determine si entre ells no hi ha més que una amistat o si, per contra, els dos amics podrien convertir-se en alguna cosa més.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU