7.9 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Sara Carbonero es deixa veure amb un nou amic especial

 

Després del divorci entre Iker Casillas i Sara Carbonero, els primers rumors d’altres suposades parelles no van trigar a sorgir i és que, en este sentit, va ser l’exfutbolista qui va estar més al centre de la diana, però, Sara Carbonero tampoc s’ha lliurat. Este mateix matí la revista ‘Diez Minutos’ ha publicat, en una informació en exclusiva, que la periodista podria tenir ja una nova il·lusió en l’amor. Algú amb qui se l’ha vist molt recentment i que, semblaria, coneix des de fa força temps.

La periodista s’ha pres un temps de repòs i relaxació després d’estos últims mesos tan convulsos per a ella: primer amb el seu ingrés hospitalari, que va fer saltar totes les alarmes sobre una recaiguda del seu càncer, i després per la seua separació d’Iker. Així doncs, no han sigut temps fàcils per a la periodista.

Potser per això va decidir prendre’s unes vacances, viatjant al costat dels seus amics com la seua inseparable amiga Isabel Jiménez, el marit d’esta i els dos fills de la parella a l’illa de Lanzarote per passar-hi uns dies tranquils. Tanmateix, també va viatjar amb ells una persona que havia d’encarregar-se de tenir cura dels fills de la periodista.

En arribar a Canàries sembla que no es van instal·lar en cap casa de vacances ni hotel, sinó que tenien preparada la casa d’un bon amic del grup, José Luis, un empresari canari a qui tots ells coneixen des de fa temps i que forma part també del seu grup d’amics. Allà es van ajuntar també amb altres parelles amigues.

José Luis viu a les Palmes de Gran Canària i es tracta d’un important empresari, que va ser gerent del Patronat de Turisme de Fuerteventura i en l’actualitat treballa com a conseller d’una empresa familiar d’agricultura. Segons la publicació ‘Diez Minutos’, tots dos van mostrar durant tot el viatge molta complicitat, ja que sembla se’ls ha pogut veure junts, al costat de la resta d’amics, passant-ho molt bé a les Illes Canàries, una cosa que segur que necessitava la periodista.

El viatge va durar cinc dies, i Sara va haver de tornar a Madrid per tornar a la seua vida normal, per tant, la periodista va posar rumb a l’aeroport de Lanzarote, i allà és on s’han pogut veure les imatges més curioses. I és que, tot i que no van estar junts, José Luis va arribar també a este aeroport, ja que també tenia un viatge, encara que el seu a les Palmes de Gran Canària.

Així doncs, va ser a l’aeroport quan se’ls va veure junts i sense estar acompanyats de ningú més, i és que van estar unes dos hores junts, segons publica el mitjà esmentat, i se’ls va veure en tot moment amb molta complicitat i passant una bona estona.

Potser és una cosa típica d’amics, però els rumors no han trigat a omplir les pàgines de les revistes del cor pel fet que, unes imatges així després de la separació d’Iker i Sara, generen molt enrenou. A més, com hem dit, no es tractaria d’una persona que Sara haja conegut ara, sinó que és un amic de fa temps.

De fet, segons informa el mitjà, José Luis viatja de manera assídua a Madrid, potser per motius professionals, però quan ho fa normalment aprofita per a trobar-se amb el seu grup d’amics, el mateix que el de Sara. No obstant això, de moment poc més se sap sobre tot això, i és que ha de ser el temps el que determine si entre ells no hi ha més que una amistat o si, per contra, els dos amics podrien convertir-se en alguna cosa més.

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.