10.3 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Shannen Doherty, actriu de ‘Sensación de vivir’, anuncia que té metàstasi en el cervell

Shannen Doherty, coneguda pel seu paper en la sèrie ‘Sensación de Vivir’ i ‘Embrujadas’, va anunciar en 2020 que li havien tornat a diagnosticar càncer de mama, malaltia que ja va tindre en 2015: “Eixirà en qüestió de dies o una setmana que se sàpia que estic en la fase quatre. Així que el meu càncer ha tornat, i per això soc ací. Crec que no ho he processat encara. És un glop amarg en molts sentits”, confessava fa uns anys en una entrevista que va concedir a la revista ELLE.

L’actriu, que no és molt activa en xarxes socials, ha compartit recentment el seu últim comunicat mèdic, que lamentablement no és gens esperançador: té metàstasi en el cervell: “12 de gener de 2023. El 5 de gener, la meua tomografia computada va mostrar metàstasi en el meu cervell”, escrivia l’actriu al costat d’un vídeo on pot veure’s a l’actriu afectada per la notícia i del moment d’aquesta primera sessió.

“Soc extremadament claustrofòbica i en la meua vida estan passant moltes coses. Soc afortunada, perquè tinc excel·lents metges i un equip tècnic increïble en el Cedars-Sinai [un hospital situat a Los Angeles]. Però aquesta por, aquesta agitació, aquest moment… Així és la realitat del càncer”, ha continuat la inoblidable Brenda de ‘Sensación de Vivir’.

I continuava: “En 2015 em van diagnosticar càncer de mama. Em vaig sotmetre a una mastectomia i a quimioteràpia i radiació. Vaig tindre moltes hemorràgies nasals per la quimioteràpia. No estic segur si algun de vostés va experimentar això. Jo també estava més que cansada. Em vaig animar posant-me un pijama graciós que em va regalar la meua amiga Kristy. De veritat em van animar? Sí! Em veia ridícula i en aquesta ridiculesa, vaig poder riure’m de mi mateixa. Trobar l’humor em va ajudar a superar el que semblava impossible. Espere que tots trobem humor en l’impossible.”

En efecte, en les escruixidores imatges es veu a la intèrpret sotmetent-se a una tomografia computada. En elles s’aprecia com, sobre una llitera, les llàgrimes esvaren per les seues galtes, en unes imatges que encongeixen el cor.

La malaltia va tornar

En 2015, la malaltia va remetre, encara que va tornar a aparéixer en fase avançada un temps després. Al novembre de 202, l’artista va avançar com pensava acomiadar-se dels seus afins en el cas que morira.

Sent que tinc una responsabilitat en la meua vida més pública, que separe de la meua vida com a actriu… parlar sobre el càncer i tal vegada educar més a la gent i fer-los saber que les persones amb l’etapa 4 estan molt vives i molt actives”, va reconéixer.

L’estrela va admetre que no habitua a parlar de la malaltia. “El meu espòs diu que mai sabries que tinc càncer”, va comptar en aquells dies, afegint que, per a ella, “és part de la vida, i punt”. En aquest sentit, l’actriu va aclarir que aquesta és “la primera actuació” sobre el càncer en la qual ha participat, un projecte en el qual ha sigut “molt acurada”.

Últimes notícies

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.