Shannen Doherty, actriu de ‘Sensación de vivir’, anuncia que té metàstasi en el cervell

Shannen Doherty, coneguda pel seu paper en la sèrie ‘Sensación de Vivir’ i ‘Embrujadas’, va anunciar en 2020 que li havien tornat a diagnosticar càncer de mama, malaltia que ja va tindre en 2015: «Eixirà en qüestió de dies o una setmana que se sàpia que estic en la fase quatre. Així que el meu càncer ha tornat, i per això soc ací. Crec que no ho he processat encara. És un glop amarg en molts sentits», confessava fa uns anys en una entrevista que va concedir a la revista ELLE.

L’actriu, que no és molt activa en xarxes socials, ha compartit recentment el seu últim comunicat mèdic, que lamentablement no és gens esperançador: té metàstasi en el cervell: «12 de gener de 2023. El 5 de gener, la meua tomografia computada va mostrar metàstasi en el meu cervell», escrivia l’actriu al costat d’un vídeo on pot veure’s a l’actriu afectada per la notícia i del moment d’aquesta primera sessió.

«Soc extremadament claustrofòbica i en la meua vida estan passant moltes coses. Soc afortunada, perquè tinc excel·lents metges i un equip tècnic increïble en el Cedars-Sinai [un hospital situat a Los Angeles]. Però aquesta por, aquesta agitació, aquest moment… Així és la realitat del càncer», ha continuat la inoblidable Brenda de ‘Sensación de Vivir’.

I continuava: «En 2015 em van diagnosticar càncer de mama. Em vaig sotmetre a una mastectomia i a quimioteràpia i radiació. Vaig tindre moltes hemorràgies nasals per la quimioteràpia. No estic segur si algun de vostés va experimentar això. Jo també estava més que cansada. Em vaig animar posant-me un pijama graciós que em va regalar la meua amiga Kristy. De veritat em van animar? Sí! Em veia ridícula i en aquesta ridiculesa, vaig poder riure’m de mi mateixa. Trobar l’humor em va ajudar a superar el que semblava impossible. Espere que tots trobem humor en l’impossible.»

En efecte, en les escruixidores imatges es veu a la intèrpret sotmetent-se a una tomografia computada. En elles s’aprecia com, sobre una llitera, les llàgrimes esvaren per les seues galtes, en unes imatges que encongeixen el cor.

La malaltia va tornar

En 2015, la malaltia va remetre, encara que va tornar a aparéixer en fase avançada un temps després. Al novembre de 202, l’artista va avançar com pensava acomiadar-se dels seus afins en el cas que morira.

«Sent que tinc una responsabilitat en la meua vida més pública, que separe de la meua vida com a actriu… parlar sobre el càncer i tal vegada educar més a la gent i fer-los saber que les persones amb l’etapa 4 estan molt vives i molt actives», va reconéixer.

L’estrela va admetre que no habitua a parlar de la malaltia. «El meu espòs diu que mai sabries que tinc càncer», va comptar en aquells dies, afegint que, per a ella, «és part de la vida, i punt». En aquest sentit, l’actriu va aclarir que aquesta és «la primera actuació» sobre el càncer en la qual ha participat, un projecte en el qual ha sigut «molt acurada».

Últimes notícies

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser l’“absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica les paraules de Feijóo sobre l’absentisme laboral i assenyala Mazón i el Consell del PP per la seua actuació el dia de la DANA a València, acusant-los de no estar al seu lloc de treball.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser el “vago i absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica Alberto Núñez Feijóo per parlar d’absentisme laboral i acusa Carlos Mazón i el Consell del PP de no estar al seu lloc durant la DANA de València, que va deixar 230 víctimes mortals.

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.