12.8 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Shannen Doherty, actriu de ‘Sensación de vivir’, anuncia que té metàstasi en el cervell

Shannen Doherty, coneguda pel seu paper en la sèrie ‘Sensación de Vivir’ i ‘Embrujadas’, va anunciar en 2020 que li havien tornat a diagnosticar càncer de mama, malaltia que ja va tindre en 2015: “Eixirà en qüestió de dies o una setmana que se sàpia que estic en la fase quatre. Així que el meu càncer ha tornat, i per això soc ací. Crec que no ho he processat encara. És un glop amarg en molts sentits”, confessava fa uns anys en una entrevista que va concedir a la revista ELLE.

L’actriu, que no és molt activa en xarxes socials, ha compartit recentment el seu últim comunicat mèdic, que lamentablement no és gens esperançador: té metàstasi en el cervell: “12 de gener de 2023. El 5 de gener, la meua tomografia computada va mostrar metàstasi en el meu cervell”, escrivia l’actriu al costat d’un vídeo on pot veure’s a l’actriu afectada per la notícia i del moment d’aquesta primera sessió.

“Soc extremadament claustrofòbica i en la meua vida estan passant moltes coses. Soc afortunada, perquè tinc excel·lents metges i un equip tècnic increïble en el Cedars-Sinai [un hospital situat a Los Angeles]. Però aquesta por, aquesta agitació, aquest moment… Així és la realitat del càncer”, ha continuat la inoblidable Brenda de ‘Sensación de Vivir’.

I continuava: “En 2015 em van diagnosticar càncer de mama. Em vaig sotmetre a una mastectomia i a quimioteràpia i radiació. Vaig tindre moltes hemorràgies nasals per la quimioteràpia. No estic segur si algun de vostés va experimentar això. Jo també estava més que cansada. Em vaig animar posant-me un pijama graciós que em va regalar la meua amiga Kristy. De veritat em van animar? Sí! Em veia ridícula i en aquesta ridiculesa, vaig poder riure’m de mi mateixa. Trobar l’humor em va ajudar a superar el que semblava impossible. Espere que tots trobem humor en l’impossible.”

En efecte, en les escruixidores imatges es veu a la intèrpret sotmetent-se a una tomografia computada. En elles s’aprecia com, sobre una llitera, les llàgrimes esvaren per les seues galtes, en unes imatges que encongeixen el cor.

La malaltia va tornar

En 2015, la malaltia va remetre, encara que va tornar a aparéixer en fase avançada un temps després. Al novembre de 202, l’artista va avançar com pensava acomiadar-se dels seus afins en el cas que morira.

Sent que tinc una responsabilitat en la meua vida més pública, que separe de la meua vida com a actriu… parlar sobre el càncer i tal vegada educar més a la gent i fer-los saber que les persones amb l’etapa 4 estan molt vives i molt actives”, va reconéixer.

L’estrela va admetre que no habitua a parlar de la malaltia. “El meu espòs diu que mai sabries que tinc càncer”, va comptar en aquells dies, afegint que, per a ella, “és part de la vida, i punt”. En aquest sentit, l’actriu va aclarir que aquesta és “la primera actuació” sobre el càncer en la qual ha participat, un projecte en el qual ha sigut “molt acurada”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vent protagonista hui en la Comunitat Valenciana, amb baixada de temperatures i cels buidats

Ratxes molt fortes assotaran les tres províncies amb cel poc nuvolós o buidat i un descens de les màximes. Demà pujaran a l'interior i la mar continuarà mogut.

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.