Shannen Doherty, actriu de ‘Sensación de vivir’, anuncia que té metàstasi en el cervell

Shannen Doherty, coneguda pel seu paper en la sèrie ‘Sensación de Vivir’ i ‘Embrujadas’, va anunciar en 2020 que li havien tornat a diagnosticar càncer de mama, malaltia que ja va tindre en 2015: «Eixirà en qüestió de dies o una setmana que se sàpia que estic en la fase quatre. Així que el meu càncer ha tornat, i per això soc ací. Crec que no ho he processat encara. És un glop amarg en molts sentits», confessava fa uns anys en una entrevista que va concedir a la revista ELLE.

L’actriu, que no és molt activa en xarxes socials, ha compartit recentment el seu últim comunicat mèdic, que lamentablement no és gens esperançador: té metàstasi en el cervell: «12 de gener de 2023. El 5 de gener, la meua tomografia computada va mostrar metàstasi en el meu cervell», escrivia l’actriu al costat d’un vídeo on pot veure’s a l’actriu afectada per la notícia i del moment d’aquesta primera sessió.

«Soc extremadament claustrofòbica i en la meua vida estan passant moltes coses. Soc afortunada, perquè tinc excel·lents metges i un equip tècnic increïble en el Cedars-Sinai [un hospital situat a Los Angeles]. Però aquesta por, aquesta agitació, aquest moment… Així és la realitat del càncer», ha continuat la inoblidable Brenda de ‘Sensación de Vivir’.

I continuava: «En 2015 em van diagnosticar càncer de mama. Em vaig sotmetre a una mastectomia i a quimioteràpia i radiació. Vaig tindre moltes hemorràgies nasals per la quimioteràpia. No estic segur si algun de vostés va experimentar això. Jo també estava més que cansada. Em vaig animar posant-me un pijama graciós que em va regalar la meua amiga Kristy. De veritat em van animar? Sí! Em veia ridícula i en aquesta ridiculesa, vaig poder riure’m de mi mateixa. Trobar l’humor em va ajudar a superar el que semblava impossible. Espere que tots trobem humor en l’impossible.»

En efecte, en les escruixidores imatges es veu a la intèrpret sotmetent-se a una tomografia computada. En elles s’aprecia com, sobre una llitera, les llàgrimes esvaren per les seues galtes, en unes imatges que encongeixen el cor.

La malaltia va tornar

En 2015, la malaltia va remetre, encara que va tornar a aparéixer en fase avançada un temps després. Al novembre de 202, l’artista va avançar com pensava acomiadar-se dels seus afins en el cas que morira.

«Sent que tinc una responsabilitat en la meua vida més pública, que separe de la meua vida com a actriu… parlar sobre el càncer i tal vegada educar més a la gent i fer-los saber que les persones amb l’etapa 4 estan molt vives i molt actives», va reconéixer.

L’estrela va admetre que no habitua a parlar de la malaltia. «El meu espòs diu que mai sabries que tinc càncer», va comptar en aquells dies, afegint que, per a ella, «és part de la vida, i punt». En aquest sentit, l’actriu va aclarir que aquesta és «la primera actuació» sobre el càncer en la qual ha participat, un projecte en el qual ha sigut «molt acurada».

Últimes notícies

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.

Dona d’alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El corredor de 33 anys de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro dels Sanfermins ha rebut l’alta. Altres huit corredors continuen ingressats o en observació, un d’ells en estat greu.

Rodríguez alerta que el municipalisme ja no fa gràcia als grans partits i “comença a fer por”

El secretari general d’Ens Uneix, Jorge Rodríguez, defensa a El Palomar que el municipalisme ja no “fa gràcia” als partits tradicionals i reivindica el dret a competir amb igual dignitat. El president d’Unión Municipalista, David García, assegura que este espai supera ja les 60 alcaldies a la Comunitat Valenciana.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres semblants a l’any passat

L’Operació Pas de l’Estret ha superat els 458.000 passatgers i els 115.000 vehicles des del 15 de juny, amb un lleu descens respecte al mateix període de 2025 però amb un dispositiu que està funcionant amb fluïdesa als ports i a la frontera del Tarajal.

Matt Costello deixa el Valencia Basket després de dos anys i apunta al Japó

Matt Costello no seguirà al Valencia Basket la pròxima temporada després de dos anys al club i podria fitxar pel Chiba Jets japonés, dirigit per l’exassistent taronja Adrian Kovacks.