10.5 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Shannen Doherty, actriu de ‘Sensación de vivir’, anuncia que té metàstasi en el cervell

Shannen Doherty, coneguda pel seu paper en la sèrie ‘Sensación de Vivir’ i ‘Embrujadas’, va anunciar en 2020 que li havien tornat a diagnosticar càncer de mama, malaltia que ja va tindre en 2015: “Eixirà en qüestió de dies o una setmana que se sàpia que estic en la fase quatre. Així que el meu càncer ha tornat, i per això soc ací. Crec que no ho he processat encara. És un glop amarg en molts sentits”, confessava fa uns anys en una entrevista que va concedir a la revista ELLE.

L’actriu, que no és molt activa en xarxes socials, ha compartit recentment el seu últim comunicat mèdic, que lamentablement no és gens esperançador: té metàstasi en el cervell: “12 de gener de 2023. El 5 de gener, la meua tomografia computada va mostrar metàstasi en el meu cervell”, escrivia l’actriu al costat d’un vídeo on pot veure’s a l’actriu afectada per la notícia i del moment d’aquesta primera sessió.

“Soc extremadament claustrofòbica i en la meua vida estan passant moltes coses. Soc afortunada, perquè tinc excel·lents metges i un equip tècnic increïble en el Cedars-Sinai [un hospital situat a Los Angeles]. Però aquesta por, aquesta agitació, aquest moment… Així és la realitat del càncer”, ha continuat la inoblidable Brenda de ‘Sensación de Vivir’.

I continuava: “En 2015 em van diagnosticar càncer de mama. Em vaig sotmetre a una mastectomia i a quimioteràpia i radiació. Vaig tindre moltes hemorràgies nasals per la quimioteràpia. No estic segur si algun de vostés va experimentar això. Jo també estava més que cansada. Em vaig animar posant-me un pijama graciós que em va regalar la meua amiga Kristy. De veritat em van animar? Sí! Em veia ridícula i en aquesta ridiculesa, vaig poder riure’m de mi mateixa. Trobar l’humor em va ajudar a superar el que semblava impossible. Espere que tots trobem humor en l’impossible.”

En efecte, en les escruixidores imatges es veu a la intèrpret sotmetent-se a una tomografia computada. En elles s’aprecia com, sobre una llitera, les llàgrimes esvaren per les seues galtes, en unes imatges que encongeixen el cor.

La malaltia va tornar

En 2015, la malaltia va remetre, encara que va tornar a aparéixer en fase avançada un temps després. Al novembre de 202, l’artista va avançar com pensava acomiadar-se dels seus afins en el cas que morira.

Sent que tinc una responsabilitat en la meua vida més pública, que separe de la meua vida com a actriu… parlar sobre el càncer i tal vegada educar més a la gent i fer-los saber que les persones amb l’etapa 4 estan molt vives i molt actives”, va reconéixer.

L’estrela va admetre que no habitua a parlar de la malaltia. “El meu espòs diu que mai sabries que tinc càncer”, va comptar en aquells dies, afegint que, per a ella, “és part de la vida, i punt”. En aquest sentit, l’actriu va aclarir que aquesta és “la primera actuació” sobre el càncer en la qual ha participat, un projecte en el qual ha sigut “molt acurada”.

Últimes notícies

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.