Air Nostrum cerca a València tripulants de cabina de passatgers

Air Nostrum, l’aerolínia franquiciada d’Ibèria per a vols regionals, està immersa en un nou procés de selecció de tripulants de cabina de passatgers (TCP) per a incorporar a la seua plantilla.

Dins de la gira que estan realitzant per diverses localitats per a prendre contacte amb possibles candidats, responsables de la companyia estaran el dilluns 9 de maig a València per a celebrar una jornada de portes obertes en la qual s’oferirà als interessats una visió interna de la companyia i de les característiques del treball en ella.

Les entrevistes amb els candidats tindran lloc a l’hotel NH València Center, de la capital del Túria (carrer Ricardo Micó, 1), a les 9.30 hores del dilluns 9.

Els interessats a participar en els processos de selecció hauran d’introduir prèviament el seu curriculum vitae (CV) en la web de la companyia, en https://jobs.airnostrum.es/ i acudir a l’entrevista sense esperar invitació.

Els aspirants han d’aportar a la seua arribada a l’hotel dos fotos de grandària carnet i una de cos sencer, una fotocòpia del Document Nacional d’Identitat (DNI) o, si calguera, el permís de residència i treball, tres còpies del CV i una certificació dels estudis finalitzats.

Els qui superen l’entrevista personal i les proves psicotècniques tindran la possibilitat de realitzar un curs específic de mes i mig en el qual rebran la formació amb la qual aconseguiran el certificat de vol juntament amb les habilitacions que els permetran realitzar la seua labor en les diferents aeronaus de la companyia.

Últimes notícies

Port alerta del perill d’un Partizan sense pressió abans de la visita del València Basket

Josep Puerto, capità del València Basket, advertix que el Partizan, ja sense opcions en l'Eurolliga però en bona ratxa recent, serà un rival molt perillós a Belgrad.

Dimitrievski passa de suplent a líder sota pals al València

Stole Dimitrievski ha passat de segon porter a convertir-se en una de les peces més fiables del València gràcies a les seues parades, lideratge i control dels partits.

L’afiliació d’autònoms marca rècord en la Comunitat Valenciana impulsada pel treball estranger

La Comunitat Valenciana aconseguix un rècord de 389.839 afiliacions d'autònoms, amb un pes creixent del col·lectiu estranger i un relleu generacional que obri un buit de talent en sectors tradicionals.

La Comunitat Valenciana va tindre en 2024 una de les taxes més baixes d’altes hospitalàries d’Espanya

La Comunitat Valenciana va registrar en 2024 un total de 10.096 altes hospitalàries per cada 100.000 habitants, una xifra lleugerament inferior a la mitjana nacional, en un context d'augment general d'ingressos i canvi en les principals causes d'hospitalització.

PP i Vox frenen a Alacant la petició per a recuperar l’ajuda a la Senda de Miguel Hernández

La majoria de PP i Vox a l'Ajuntament d'Alacant ha rebutjat una proposta de l'esquerra per a instar a la Generalitat a recuperar la subvenció de la Senda del Poeta Miguel Hernández, un itinerari cultural que recorre els llocs clau en la vida de l'escriptor.

Pérez Llorca anuncia un reforç de les inspeccions per a frenar els empadronaments irregulars

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Les Corts un reforç de la coordinació i inspeccions per a controlar els empadronaments irregulars i vincula el fenomen a la immigració desordenada i a la falta de recursos estatals.

La Comunitat Valenciana registra una taxa d’assassinats masclistes per damunt de la mitjana espanyola

La Comunitat Valenciana acumula des de 2003 una taxa de 78,8 assassinats masclistes per milió de dones majors de 15 anys, per damunt de la mitjana estatal de 67,1. L'últim informe de l'Observatori del CGPJ i de la Delegació contra la Violència de Gènere alerta també de l'impacte de la violència vicària sobre menors.

Pérez Llorca justifica la comissió de servicis a la seua parella davant les acusacions de enchufismo

Juanfran Pérez Llorca defén la comissió de servicis per la qual la seua parella ha sigut contractada per la Diputació de València, mentres l'oposició denuncia un cas de enchufismo i nepotisme per l'increment salarial i les condicions del lloc.