Ana Obregón revela que va rebre una telefonada ‘real’ després de la mort d’Álex Lequio

 

Ana Obregón ha reviscut tot el succeït després de la defunció del seu fill Áless Lequio. Després de complir-se 6 mesos de la seua mort, Ana Obregón ha reaparegut en els mitjans de comunicació per a comptar la seua experiència i agrair el suport rebut. 

 

Al llarg d’estos sis mesos de sofriment i dolor, l’actriu s’ha mantingut allunyada de la premsa tot el que ha pogut, rebent tan sols el suport del seu entorn més pròxim i l’afecte dels seus seguidors en xarxes socials.

 

En una entrevista exclusiva per a la revista ‘Hola!’, l’actriu ha parlat de la impressionant lliçó de vida que li va donar el seu fill, del seu llegat i del tremend dolor que sent des de la seua mort.

 

 

Ni el pas del temps podrà esborrar el dolor que Ana Obregón porta per dins, però l’actriu comença a sentir-se amb força per a tirar endavant i complir els projectes que el seu fill no va poder acabar.  «Ja no me’n vull anar perquè vull fer coses que Aless volia fer i no va poder acabar. Vull seguir el seu llegat», confessa en l’entrevista.

 

La telefonada ‘real’ que va rebre Ana Obregón després de la mort d’Álex

Ana Obregón també ha volgut recordar algunes de les mostres de suport que ha rebut i que li han donat forces per a seguir endavant, entre elles una crida ‘real’ que va rebre minuts després de la defunció d’Àlex Lequio.

 

El jove empresari de 27 anys va perdre la vida el passat 13 de maig després d’una admirable lluita contra el tumor que patia des de fa dos anys. Per si no fos prou, la seua defunció es va produir en plena pandèmia del coronavirus, impedint la trobada de la família i la celebració d’un funeral merescut.

 

Després de conèixer el tràgic final del xic, els reis Joan Carles i Sofia van ser els primers a cridar als dolguts pares per a lamentar la mort del xic. Encara que en eixe moment Ana Obregón estava en complet estat de ‘xoc’ com per a recordar la conversa amb els reis, l’actriu ha volgut mostrar el seu profund agraïment per la telefonada.

 

«La primera crida que vam tenir, jo no sé ni com estava perquè no podia reaccionar, va ser el Rei Joan Carles. Va cridar a Alessandro i li va dir: ‘Passa’m a Ana, per favor’, i, després, la Reina Sofia. No sé ni el que els vaig dir, la veritat. Esta telefonada em va emocionar i estic molt agraïda», ha explicat Ana Obregón en l’entrevista.

 

Letícia i Felip també van mostrar el seu condol per la mort d’Àlex Lequio

No obstant això, els reis emèrits no van ser els únics membres de la Família Reial que van traslladar la seua pesar per la mort d’Àlex Lequio. Els actuals monarques d’Espanya, Felip i Letícia, també es van mostrar consternats per la pèrdua del jove empresari, que no van dubtar a escriure una emotiva carta a l’actriu. A demés, els quatre monarques van enviar sengles corones al funeral de Lequio.

 

«En tornar a casa de Barcelona, em va commoure la quantitat de cartes i telegrames d’afecte que vaig rebre des dels reis Felip i Letícia fins a persones desconegudes, a demés de tot el suport en xarxes», afegia Ana Obregón.

 

El parentiu d’Àlex Lequio amb la Família Reial

El pare d’Àlex Lequio, Alessandro Lequio, està emparentat de manera directa amb la Família Reial

 

El comte italià és fill de Sandra Torlonia, nét de la infanta Beatriz de Borbó i besnét d’Alfons XIII i Victoria Eugenia. Únicament es va deixar entrevistar en dos ocasions, una d’elles pel seu nét major, Alessandro Lequio. D’esta manera, el seu fill Aless Lequio era rebesnét del monarca espanyol i, per tant, nebot segon del rei Felip VI.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.
FILMOTECA D'ESTIU