17.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Ana Obregón revela que va rebre una telefonada ‘real’ després de la mort d’Álex Lequio

 

Ana Obregón ha reviscut tot el succeït després de la defunció del seu fill Áless Lequio. Després de complir-se 6 mesos de la seua mort, Ana Obregón ha reaparegut en els mitjans de comunicació per a comptar la seua experiència i agrair el suport rebut. 

 

Al llarg d’estos sis mesos de sofriment i dolor, l’actriu s’ha mantingut allunyada de la premsa tot el que ha pogut, rebent tan sols el suport del seu entorn més pròxim i l’afecte dels seus seguidors en xarxes socials.

 

En una entrevista exclusiva per a la revista ‘Hola!’, l’actriu ha parlat de la impressionant lliçó de vida que li va donar el seu fill, del seu llegat i del tremend dolor que sent des de la seua mort.

 

 

Ni el pas del temps podrà esborrar el dolor que Ana Obregón porta per dins, però l’actriu comença a sentir-se amb força per a tirar endavant i complir els projectes que el seu fill no va poder acabar.  «Ja no me’n vull anar perquè vull fer coses que Aless volia fer i no va poder acabar. Vull seguir el seu llegat», confessa en l’entrevista.

 

La telefonada ‘real’ que va rebre Ana Obregón després de la mort d’Álex

Ana Obregón també ha volgut recordar algunes de les mostres de suport que ha rebut i que li han donat forces per a seguir endavant, entre elles una crida ‘real’ que va rebre minuts després de la defunció d’Àlex Lequio.

 

El jove empresari de 27 anys va perdre la vida el passat 13 de maig després d’una admirable lluita contra el tumor que patia des de fa dos anys. Per si no fos prou, la seua defunció es va produir en plena pandèmia del coronavirus, impedint la trobada de la família i la celebració d’un funeral merescut.

 

Després de conèixer el tràgic final del xic, els reis Joan Carles i Sofia van ser els primers a cridar als dolguts pares per a lamentar la mort del xic. Encara que en eixe moment Ana Obregón estava en complet estat de ‘xoc’ com per a recordar la conversa amb els reis, l’actriu ha volgut mostrar el seu profund agraïment per la telefonada.

 

«La primera crida que vam tenir, jo no sé ni com estava perquè no podia reaccionar, va ser el Rei Joan Carles. Va cridar a Alessandro i li va dir: ‘Passa’m a Ana, per favor’, i, després, la Reina Sofia. No sé ni el que els vaig dir, la veritat. Esta telefonada em va emocionar i estic molt agraïda», ha explicat Ana Obregón en l’entrevista.

 

Letícia i Felip també van mostrar el seu condol per la mort d’Àlex Lequio

No obstant això, els reis emèrits no van ser els únics membres de la Família Reial que van traslladar la seua pesar per la mort d’Àlex Lequio. Els actuals monarques d’Espanya, Felip i Letícia, també es van mostrar consternats per la pèrdua del jove empresari, que no van dubtar a escriure una emotiva carta a l’actriu. A demés, els quatre monarques van enviar sengles corones al funeral de Lequio.

 

«En tornar a casa de Barcelona, em va commoure la quantitat de cartes i telegrames d’afecte que vaig rebre des dels reis Felip i Letícia fins a persones desconegudes, a demés de tot el suport en xarxes», afegia Ana Obregón.

 

El parentiu d’Àlex Lequio amb la Família Reial

El pare d’Àlex Lequio, Alessandro Lequio, està emparentat de manera directa amb la Família Reial

 

El comte italià és fill de Sandra Torlonia, nét de la infanta Beatriz de Borbó i besnét d’Alfons XIII i Victoria Eugenia. Únicament es va deixar entrevistar en dos ocasions, una d’elles pel seu nét major, Alessandro Lequio. D’esta manera, el seu fill Aless Lequio era rebesnét del monarca espanyol i, per tant, nebot segon del rei Felip VI.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.