Ana Obregón revela que va rebre una telefonada ‘real’ després de la mort d’Álex Lequio

 

Ana Obregón ha reviscut tot el succeït després de la defunció del seu fill Áless Lequio. Després de complir-se 6 mesos de la seua mort, Ana Obregón ha reaparegut en els mitjans de comunicació per a comptar la seua experiència i agrair el suport rebut. 

 

Al llarg d’estos sis mesos de sofriment i dolor, l’actriu s’ha mantingut allunyada de la premsa tot el que ha pogut, rebent tan sols el suport del seu entorn més pròxim i l’afecte dels seus seguidors en xarxes socials.

 

En una entrevista exclusiva per a la revista ‘Hola!’, l’actriu ha parlat de la impressionant lliçó de vida que li va donar el seu fill, del seu llegat i del tremend dolor que sent des de la seua mort.

 

 

Ni el pas del temps podrà esborrar el dolor que Ana Obregón porta per dins, però l’actriu comença a sentir-se amb força per a tirar endavant i complir els projectes que el seu fill no va poder acabar.  «Ja no me’n vull anar perquè vull fer coses que Aless volia fer i no va poder acabar. Vull seguir el seu llegat», confessa en l’entrevista.

 

La telefonada ‘real’ que va rebre Ana Obregón després de la mort d’Álex

Ana Obregón també ha volgut recordar algunes de les mostres de suport que ha rebut i que li han donat forces per a seguir endavant, entre elles una crida ‘real’ que va rebre minuts després de la defunció d’Àlex Lequio.

 

El jove empresari de 27 anys va perdre la vida el passat 13 de maig després d’una admirable lluita contra el tumor que patia des de fa dos anys. Per si no fos prou, la seua defunció es va produir en plena pandèmia del coronavirus, impedint la trobada de la família i la celebració d’un funeral merescut.

 

Després de conèixer el tràgic final del xic, els reis Joan Carles i Sofia van ser els primers a cridar als dolguts pares per a lamentar la mort del xic. Encara que en eixe moment Ana Obregón estava en complet estat de ‘xoc’ com per a recordar la conversa amb els reis, l’actriu ha volgut mostrar el seu profund agraïment per la telefonada.

 

«La primera crida que vam tenir, jo no sé ni com estava perquè no podia reaccionar, va ser el Rei Joan Carles. Va cridar a Alessandro i li va dir: ‘Passa’m a Ana, per favor’, i, després, la Reina Sofia. No sé ni el que els vaig dir, la veritat. Esta telefonada em va emocionar i estic molt agraïda», ha explicat Ana Obregón en l’entrevista.

 

Letícia i Felip també van mostrar el seu condol per la mort d’Àlex Lequio

No obstant això, els reis emèrits no van ser els únics membres de la Família Reial que van traslladar la seua pesar per la mort d’Àlex Lequio. Els actuals monarques d’Espanya, Felip i Letícia, també es van mostrar consternats per la pèrdua del jove empresari, que no van dubtar a escriure una emotiva carta a l’actriu. A demés, els quatre monarques van enviar sengles corones al funeral de Lequio.

 

«En tornar a casa de Barcelona, em va commoure la quantitat de cartes i telegrames d’afecte que vaig rebre des dels reis Felip i Letícia fins a persones desconegudes, a demés de tot el suport en xarxes», afegia Ana Obregón.

 

El parentiu d’Àlex Lequio amb la Família Reial

El pare d’Àlex Lequio, Alessandro Lequio, està emparentat de manera directa amb la Família Reial

 

El comte italià és fill de Sandra Torlonia, nét de la infanta Beatriz de Borbó i besnét d’Alfons XIII i Victoria Eugenia. Únicament es va deixar entrevistar en dos ocasions, una d’elles pel seu nét major, Alessandro Lequio. D’esta manera, el seu fill Aless Lequio era rebesnét del monarca espanyol i, per tant, nebot segon del rei Felip VI.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.

Cau una xarxa de blanqueig de capitals que comprava dècims premiats de Nadal a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a sis persones a Alacant per blanquejar diners mitjançant la compra de dècims premiats de la Loteria de Nadal. S'han intervingut set immobles, armes, 70.425 euros en efectiu i productes bancaris amb 650.000 euros.

Pérez Llorca ressalta que la Comunitat torna a oferir oportunitats i l’economia va bé

Pérez Llorca ha reivindicat davant AVE que la Comunitat Valenciana torna a ser una terra d'oportunitats, amb estabilitat i dades econòmiques molt positius. Ha destacat lideratge en ocupació jove, rècord d'ocupació femenina, previsions de creixement del 3%, atracció d'inversions i avanços en vivenda, reindustrialització i simplificació administrativa.

PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de vivendes públiques

El ple ha rebutjat la reprovació a Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïx responsabilitat en irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques.