Ana Obregón revela que va rebre una telefonada ‘real’ després de la mort d’Álex Lequio

 

Ana Obregón ha reviscut tot el succeït després de la defunció del seu fill Áless Lequio. Després de complir-se 6 mesos de la seua mort, Ana Obregón ha reaparegut en els mitjans de comunicació per a comptar la seua experiència i agrair el suport rebut. 

 

Al llarg d’estos sis mesos de sofriment i dolor, l’actriu s’ha mantingut allunyada de la premsa tot el que ha pogut, rebent tan sols el suport del seu entorn més pròxim i l’afecte dels seus seguidors en xarxes socials.

 

En una entrevista exclusiva per a la revista ‘Hola!’, l’actriu ha parlat de la impressionant lliçó de vida que li va donar el seu fill, del seu llegat i del tremend dolor que sent des de la seua mort.

 

 

Ni el pas del temps podrà esborrar el dolor que Ana Obregón porta per dins, però l’actriu comença a sentir-se amb força per a tirar endavant i complir els projectes que el seu fill no va poder acabar.  «Ja no me’n vull anar perquè vull fer coses que Aless volia fer i no va poder acabar. Vull seguir el seu llegat», confessa en l’entrevista.

 

La telefonada ‘real’ que va rebre Ana Obregón després de la mort d’Álex

Ana Obregón també ha volgut recordar algunes de les mostres de suport que ha rebut i que li han donat forces per a seguir endavant, entre elles una crida ‘real’ que va rebre minuts després de la defunció d’Àlex Lequio.

 

El jove empresari de 27 anys va perdre la vida el passat 13 de maig després d’una admirable lluita contra el tumor que patia des de fa dos anys. Per si no fos prou, la seua defunció es va produir en plena pandèmia del coronavirus, impedint la trobada de la família i la celebració d’un funeral merescut.

 

Després de conèixer el tràgic final del xic, els reis Joan Carles i Sofia van ser els primers a cridar als dolguts pares per a lamentar la mort del xic. Encara que en eixe moment Ana Obregón estava en complet estat de ‘xoc’ com per a recordar la conversa amb els reis, l’actriu ha volgut mostrar el seu profund agraïment per la telefonada.

 

«La primera crida que vam tenir, jo no sé ni com estava perquè no podia reaccionar, va ser el Rei Joan Carles. Va cridar a Alessandro i li va dir: ‘Passa’m a Ana, per favor’, i, després, la Reina Sofia. No sé ni el que els vaig dir, la veritat. Esta telefonada em va emocionar i estic molt agraïda», ha explicat Ana Obregón en l’entrevista.

 

Letícia i Felip també van mostrar el seu condol per la mort d’Àlex Lequio

No obstant això, els reis emèrits no van ser els únics membres de la Família Reial que van traslladar la seua pesar per la mort d’Àlex Lequio. Els actuals monarques d’Espanya, Felip i Letícia, també es van mostrar consternats per la pèrdua del jove empresari, que no van dubtar a escriure una emotiva carta a l’actriu. A demés, els quatre monarques van enviar sengles corones al funeral de Lequio.

 

«En tornar a casa de Barcelona, em va commoure la quantitat de cartes i telegrames d’afecte que vaig rebre des dels reis Felip i Letícia fins a persones desconegudes, a demés de tot el suport en xarxes», afegia Ana Obregón.

 

El parentiu d’Àlex Lequio amb la Família Reial

El pare d’Àlex Lequio, Alessandro Lequio, està emparentat de manera directa amb la Família Reial

 

El comte italià és fill de Sandra Torlonia, nét de la infanta Beatriz de Borbó i besnét d’Alfons XIII i Victoria Eugenia. Únicament es va deixar entrevistar en dos ocasions, una d’elles pel seu nét major, Alessandro Lequio. D’esta manera, el seu fill Aless Lequio era rebesnét del monarca espanyol i, per tant, nebot segon del rei Felip VI.

Últimes notícies

Awa Fam firma el segon millor debut anotador d’una espanyola en la WNBA

L'aler alacantina Awa Fam, de 19 anys, arranca la seua etapa en la WNBA amb 10 punts davant Washington Mystics i firma el segon debut més anotador d'una espanyola en la lliga, només per darrere d'Anna Cruz.

La família valenciana del naufragi a Indonèsia denuncia la falta de seguretat en el vaixell turístic

Els familiars dels quatre valencians morts en el naufragi d'un vaixell turístic a Indonèsia insistixen que el juí ha evidenciat greus carències de seguretat abans, durant i després de l'accident.

Pérez Llorca recolza l’ampliació i transició energètica del port d’Alacant

Pérez Llorca reafirma el suport del Consell a l'ampliació, modernització i transició energètica del port d'Alacant per a guanyar competitivitat i atraure més trànsit i creuers.

Les diputacions exigixen un finançament local just i alerten que sostenen Espanya sense recursos

Les diputacions, capítols i consells insulars reclamen a Govern i autonomies una reforma profunda del finançament local per a garantir els servicis que presten els municipis.

La calor es dispara en la Comunitat Valenciana des del dijous amb nits tropicals en el litoral

La Comunitat Valenciana afronta des del dijous un episodi de calor de ple estiu, amb possibles rècords de temperatura i nits tropicals en tot el litoral almenys fins a principis de juny.

Detingut un treballador de residència per robar joies i rellotges a ancians vulnerables

Un empleat d'una residència de lHorta Nord és detingut per sostraure joies i rellotges a ancians amb deterioració cognitiva, a un dels quals va arribar a agredir per a silenciar-ho.

La calor es dispara en la Comunitat Valenciana amb màximes de ple estiu i nits tropicals

La Comunitat Valenciana afronta des del dijous un episodi de calor de ple estiu, amb diversos dies de rècord i nits tropicals en el litoral almenys fins a primers de juny.

L’alcaldessa de Torrent defén la seua gestió durant la DANA del 29 d’octubre

Amparo Folgado sosté que l'alerta roja per la DANA del 29 d'octubre va ser igual per a tots els municipis i afirma que l'Ajuntament de Torrent va avisar a la població amb la informació disponible.