Benidorm convoca les ajudes a la compra de material escolar 

La Regidoria d’Educació obri aquest pròxim dilluns, 2 de maig, la convocatòria d’ajudes per a la compra de material escolar dirigides a l’alumnat de 2n cicle d’Infantil dels col·legis públics de Benidorm i del centre concertat. L’edil de l’àrea, Maite Moreno, ha informat que “per al curs 2022/2023 hem reservat 72.000 euros per a aquesta convocatòria i elevat l’ajuda màxima per menor a 63 euros; una quantia amb la qual l’Ajuntament contribueix a minorar el desemborsament en material escolar que les famílies empadronades a Benidorm han de realitzar en aquest cicle d’Educació Infantil”.

Moreno ha indicat que “igual que els últims dos cursos, hem volgut facilitar i simplificar al màxim possible a les famílies l’accés a aquestes ajudes”. Per a això, “la Regidoria ha fet d’ofici una primera remesa amb tot l’alumnat que ja compta amb ajuda aquest curs i que en 2022/2023 seguiran en Educació Infantil”. Es tracta dels menors nascuts en 2017 i 2018.

L’edil ha traslladat que la Junta de Govern Local (JGL) aprovarà també el dilluns aqueixa primera remesa d’ofici, que inclou a 640 beneficiaris i que ascendeix a 40.320 euros.

El mateix dilluns, a les 09.30 hores, s’obri el termini perquè les famílies de menors nascuts en 2017 i 2018 que no han demanat o no han obtingut l’ajuda aquest curs puguen sol·licitar-la. Un tràmit que estarà obert fins al 23 de setembre i que ha de realitzar-se de manera telemàtica en la Seu Electrònica: https://sede.benidorm.org, triant en el ‘Catàleg de Serveis’ el tràmit ‘Ajudes de material escolar 2n cicle d’Educació Infantil curs 2022-2023’.

Posteriorment, el mes de juliol s’obrirà el termini de sol·licitud per a les famílies de l’alumnat nascut en 2019 i que el pròxim curs s’incorporaran als col·legis de Benidorm. Tal com recullen les bases, podran sol·licitar aquestes les unitats familiars empadronades a Benidorm amb anterioritat a l’1 de setembre de 2021.
Moreno ha recordat que “les famílies beneficiàries rebran un val que podran canviar en els establiments col·laboradors”, i ha avançat que “aquests vals s’emetran a mitjan estiu, abans de l’inici del curs escolar”.

Últimes notícies

El Port d’Alacant supera el milió de tones i dispara el seu trànsit de mercaderies i passatgers

El Port d'Alacant ha mogut una mica més d'un milió de tones entre gener i abril, un 16,6% més interanual, amb fortes pujades en contenidors, graneles líquids, vehicles i creuers.

L’oposició tomba en Les Corts el dictamen de la dana i l’acusa d’il·legal i fals

PSPV i Compromís presenten en Les Corts esmenes a la totalitat contra el dictamen de la comissió de la dana de 2024, que veuen il·legal, immoral i allunyat de la realitat viscuda.

Onze jugadors de l’Elx queden lliures a final de temporada i el club ha de definir el seu futur immediat

Onze futbolistes de l'Elx acaben contracte en les pròximes setmanes i la seua continuïtat en Primera Divisió està sense definir, amb diversos casos marcats per cessions, opcions de compra i renovacions pendents.

El PP d’Elx trenca amb Vox i rebutja la seua moció contra la regularització de migrants

El PP d'Elx vota en contra de la moció del seu soci de govern Vox per a frenar la regularització de migrants i s'alinea amb PSOE i Compromís en un ple de forta tensió política.

Desmantellada una xarxa internacional que robava cotxes de gamma mitjana-alta a la Marina Baixa

La Policia Nacional i la Guàrdia Civil detenen a nou persones i recuperen nou cotxes sostrets després de desarticular una xarxa que robava vehicles de gamma mitjana-alta per a revendre'ls amb documentació falsificada.

Justícia manté el mateix reforç en el jutjat de Catarroja malgrat les crítiques de l’oposició

La consellera de Justícia defén que el jutjat de Catarroja continuarà comptant amb el mateix nombre d'efectius de reforç i sosté que el procés de canvi de personal ha sigut transparent i basat en criteris objectius.

Felipe González defén eleccions generals enguany i reivindica un lideratge no mercenari

Felipe González considera que hauria d'haver-hi eleccions generals este 2026 i vincula la crisi oberta pel cas Plus ultra amb la necessitat d'un lideratge no mercenari, centrat en el benefici de la població.

Bernabé es declara sorpresa i avergonyida pel tancament de la Conselleria al professorat en vaga

Pilar Bernabé retrau a la Generalitat que mantinguera tancades les portes de la Conselleria d'Educació durant la nova jornada de vaga docent i després de setmanes de protestes pacífiques.