Benidorm convoca les ajudes a la compra de material escolar 

La Regidoria d’Educació obri aquest pròxim dilluns, 2 de maig, la convocatòria d’ajudes per a la compra de material escolar dirigides a l’alumnat de 2n cicle d’Infantil dels col·legis públics de Benidorm i del centre concertat. L’edil de l’àrea, Maite Moreno, ha informat que “per al curs 2022/2023 hem reservat 72.000 euros per a aquesta convocatòria i elevat l’ajuda màxima per menor a 63 euros; una quantia amb la qual l’Ajuntament contribueix a minorar el desemborsament en material escolar que les famílies empadronades a Benidorm han de realitzar en aquest cicle d’Educació Infantil”.

Moreno ha indicat que “igual que els últims dos cursos, hem volgut facilitar i simplificar al màxim possible a les famílies l’accés a aquestes ajudes”. Per a això, “la Regidoria ha fet d’ofici una primera remesa amb tot l’alumnat que ja compta amb ajuda aquest curs i que en 2022/2023 seguiran en Educació Infantil”. Es tracta dels menors nascuts en 2017 i 2018.

L’edil ha traslladat que la Junta de Govern Local (JGL) aprovarà també el dilluns aqueixa primera remesa d’ofici, que inclou a 640 beneficiaris i que ascendeix a 40.320 euros.

El mateix dilluns, a les 09.30 hores, s’obri el termini perquè les famílies de menors nascuts en 2017 i 2018 que no han demanat o no han obtingut l’ajuda aquest curs puguen sol·licitar-la. Un tràmit que estarà obert fins al 23 de setembre i que ha de realitzar-se de manera telemàtica en la Seu Electrònica: https://sede.benidorm.org, triant en el ‘Catàleg de Serveis’ el tràmit ‘Ajudes de material escolar 2n cicle d’Educació Infantil curs 2022-2023’.

Posteriorment, el mes de juliol s’obrirà el termini de sol·licitud per a les famílies de l’alumnat nascut en 2019 i que el pròxim curs s’incorporaran als col·legis de Benidorm. Tal com recullen les bases, podran sol·licitar aquestes les unitats familiars empadronades a Benidorm amb anterioritat a l’1 de setembre de 2021.
Moreno ha recordat que “les famílies beneficiàries rebran un val que podran canviar en els establiments col·laboradors”, i ha avançat que “aquests vals s’emetran a mitjan estiu, abans de l’inici del curs escolar”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bragarnik admet que l’Elx ‘camina perdut’ i demana no donar-ho per mort

Christian Bragarnik ha publicat un missatge en Instagram en el qual admet la mala ratxa de l'Elx i reclama unió. L'equip va entrar en descens després d'onze jornades sense guanyar en 2026 i busca reaccionar davant el Mallorca a casa.

Les obres del pont de la A-7 a Paterna podrien durar entre 6 i 12 mesos

Les reparacions del pont de la A-7 a Paterna, danyat per l'incendi d'un camió, podrien estendre's de sis mesos a un any. Es mantenen corts de carril i es preveuen retencions.

Dos anys de presó per agredir de forma continuada a la filla menor d’una amiga a Xixona

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home de 47 anys a dos anys de presó per agressió sexual continuada a la filla menor d'una amiga a Xixona. Va admetre els fets i haurà d'allunyar-se 10 anys, complir 5 de llibertat vigilada i indemnitzar a la víctima.

Detingut a Algemesí per violència masclista després d’agredir a una dona davant els seus dos fills menors

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a un home de 34 anys per un presumpte delicte de violència masclista després d'agredir a una dona de 25 en presència dels seus dos fills menors. L'alerta al 112 i la col·laboració veïnal van facilitar la seua localització en la via pública malgrat la seua fugida.

Amparito, el WhatsApp amb IA per a gaudir les Falles en tots els idiomes europeus

Amparito és un assistent per WhatsApp que guia les Falles de València amb IA, en qualsevol idioma europeu. Informa d'actes, monuments i plans per a gaudir la festa.

La Comunitat Valenciana lidera l’ocupació turística al febrer amb una alça del 3,8% i 7.489 afiliats més

L'afiliació en activitats turístiques va augmentar en la Comunitat Valenciana un 3,8% al febrer, 7.489 treballadors més. El sector va avançar per damunt de la mitjana nacional.

Guillem Sorolla-Recaredo gana el premi La Ciència als Falles de la UPV amb ‘Eureka’

La comissió Guillem Sorolla-Recaredo ha sigut la guanyadora del premi La Ciència als Falles per la falla infantil 'Eureka'. Sainetero Arniches i J.J. Setciències-Port aconseguixen el segon i tercer premi.

El cost laboral va pujar un 1,9% en la Comunitat Valenciana en el 4T de 2025, fins a 2.984,48 €

El cost laboral en la Comunitat Valenciana va pujar un 1,9% en el quart trimestre de 2025, fins a 2.984,48 € per treballador i mes. La pujada va ser menor que la mitjana nacional (+3,8%), amb salaris a l'alça i altres costos impulsats per les cotitzacions.