Benidorm convoca les ajudes a la compra de material escolar 

La Regidoria d’Educació obri aquest pròxim dilluns, 2 de maig, la convocatòria d’ajudes per a la compra de material escolar dirigides a l’alumnat de 2n cicle d’Infantil dels col·legis públics de Benidorm i del centre concertat. L’edil de l’àrea, Maite Moreno, ha informat que “per al curs 2022/2023 hem reservat 72.000 euros per a aquesta convocatòria i elevat l’ajuda màxima per menor a 63 euros; una quantia amb la qual l’Ajuntament contribueix a minorar el desemborsament en material escolar que les famílies empadronades a Benidorm han de realitzar en aquest cicle d’Educació Infantil”.

Moreno ha indicat que “igual que els últims dos cursos, hem volgut facilitar i simplificar al màxim possible a les famílies l’accés a aquestes ajudes”. Per a això, “la Regidoria ha fet d’ofici una primera remesa amb tot l’alumnat que ja compta amb ajuda aquest curs i que en 2022/2023 seguiran en Educació Infantil”. Es tracta dels menors nascuts en 2017 i 2018.

L’edil ha traslladat que la Junta de Govern Local (JGL) aprovarà també el dilluns aqueixa primera remesa d’ofici, que inclou a 640 beneficiaris i que ascendeix a 40.320 euros.

El mateix dilluns, a les 09.30 hores, s’obri el termini perquè les famílies de menors nascuts en 2017 i 2018 que no han demanat o no han obtingut l’ajuda aquest curs puguen sol·licitar-la. Un tràmit que estarà obert fins al 23 de setembre i que ha de realitzar-se de manera telemàtica en la Seu Electrònica: https://sede.benidorm.org, triant en el ‘Catàleg de Serveis’ el tràmit ‘Ajudes de material escolar 2n cicle d’Educació Infantil curs 2022-2023’.

Posteriorment, el mes de juliol s’obrirà el termini de sol·licitud per a les famílies de l’alumnat nascut en 2019 i que el pròxim curs s’incorporaran als col·legis de Benidorm. Tal com recullen les bases, podran sol·licitar aquestes les unitats familiars empadronades a Benidorm amb anterioritat a l’1 de setembre de 2021.
Moreno ha recordat que “les famílies beneficiàries rebran un val que podran canviar en els establiments col·laboradors”, i ha avançat que “aquests vals s’emetran a mitjan estiu, abans de l’inici del curs escolar”.

Últimes notícies

Aemet manté l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 90 km/h este dilluns

Aemet activa este dilluns l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, després d'una jornada de ratxes molt fortes que han arribat a 115 km/h i nombroses incidències.

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.