8.6 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Celaá permetrà que els alumnes aproven el Batxillerat amb un suspés

 

El Ministeri d’Educació té previst que per al pròxim curs 2021-2022 els alumnes puguen obtindre el títol de Batxillerat amb una assignatura suspesa, segons consta en el projecte de Reial decret.

La ministra Isabel Celaá perpetua esta mesura en l’esborrany del Real Decreto que converteix en excepcionals les repeticions de curs amb l’objectiu d’avaluar als alumnes independentment de les seues notes analitzant el conjunt del seu desenvolupament formatiu.

La Llei estableix que per a obtindre el títol de Batxillerat serà necessària l’avaluació positiva de totes les assignatures dels dos cursos, però obri la possibilitat que l’equip docent puga decidir que un alumne aconseguisca el títol encara que una assignatura suspesa.

Encara que s’hauran de complir els següents requisits: que l’estudiant no haja faltat a classe de manera continuada i de manera injustificada i que haja aconseguit els objectius i competències del títol de Batxillerat.

D’esta manera, els alumnes poden obtindre el títol de Batxillerat amb una assignatura suspesa però han de presentar-se a totes les proves per a la seua avaluació incloses les de la convocatòria extraordinària i la mitjana aritmètica de les qualificacions obtingudes en totes les matèries de l’etapa siga igual o superior a un 5.

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.