Celaá permetrà que els alumnes aproven el Batxillerat amb un suspés

 

El Ministeri d’Educació té previst que per al pròxim curs 2021-2022 els alumnes puguen obtindre el títol de Batxillerat amb una assignatura suspesa, segons consta en el projecte de Reial decret.

La ministra Isabel Celaá perpetua esta mesura en l’esborrany del Real Decreto que converteix en excepcionals les repeticions de curs amb l’objectiu d’avaluar als alumnes independentment de les seues notes analitzant el conjunt del seu desenvolupament formatiu.

La Llei estableix que per a obtindre el títol de Batxillerat serà necessària l’avaluació positiva de totes les assignatures dels dos cursos, però obri la possibilitat que l’equip docent puga decidir que un alumne aconseguisca el títol encara que una assignatura suspesa.

Encara que s’hauran de complir els següents requisits: que l’estudiant no haja faltat a classe de manera continuada i de manera injustificada i que haja aconseguit els objectius i competències del títol de Batxillerat.

D’esta manera, els alumnes poden obtindre el títol de Batxillerat amb una assignatura suspesa però han de presentar-se a totes les proves per a la seua avaluació incloses les de la convocatòria extraordinària i la mitjana aritmètica de les qualificacions obtingudes en totes les matèries de l’etapa siga igual o superior a un 5.

Últimes notícies

Pérez Llorca celebra que Ford fabrique un nou model Bast a Almussafes

Pérez Llorca celebra que Ford Europa fabrique un nou model Bast a Almussafes a partir de 2028 i destaca que la Comunitat Valenciana és motor de confiança, innovació i oportunitats.

Vox presumix de creixement electoral i confia a repetir en la Comunitat Valenciana

Vox reivindica que el seu suport no ha deixat de créixer en diverses autonòmiques, destaca el seu avanç a Andalusia i confia a traslladar eixe impuls a la Comunitat Valenciana.

Detingut a Alacant per usar un gos de raça perillosa per a assaltar a un vianant i robar-li 500 euros

Un home de 32 anys ha sigut detingut a Alacant per emprar presumptament un gos de raça perillosa per a intimidar i mossegar a un vianant al qual va robar 500 euros i un telèfon mòbil.

El PP advertix a Diana Morant després de les eleccions andaluses: no hi ha dos sense tres

Fernando Pastor celebra la victòria de Juanma Moreno a Andalusia i alerta a Diana Morant que el sanchismo de cartell electoral no funciona després dels últims resultats autonòmics.

Detinguda a Rojales una parella que va estafar 86.000 euros a un ancià vulnerable

Una parella que gestionava una assessoria per a estrangers a Rojales va ser detinguda acusada d'estafar uns 86.000 euros a un ancià malalt, aprofitant diversos anys de relació de confiança.

Raquel Carrera afronta el seu salt a la WNBA amb Nova York Liberty després del títol de Lliga amb València Basket

Raquel Carrera s'incorporarà en els pròxims dies a Nova York Liberty després de conquistar el seu quart títol de Lliga amb València Basket i mantindrà el seu compromís amb el club taronja per a la pròxima temporada.

La Diputació d’Alacant tanca les compareixences sobre el bo consum i passa a les conclusions

La comissió d'investigació sobre el suposat frau en els bons comerç de la Diputació d'Alacant dona per acabades les compareixences després del plançó del PSPV-PSOE i afronta ara la fase de conclusions.

El Museu de l’Or de Colòmbia prepara una gran exposició en el MARQ d’Alacant

El Museu de l'Or del Banc de la República de Colòmbia prepara una ambiciosa exposició en el MARQ d'Alacant que es presentarà oficialment a la Casa d'Amèrica de Madrid.