Celaá permetrà que els alumnes aproven el Batxillerat amb un suspés

 

El Ministeri d’Educació té previst que per al pròxim curs 2021-2022 els alumnes puguen obtindre el títol de Batxillerat amb una assignatura suspesa, segons consta en el projecte de Reial decret.

La ministra Isabel Celaá perpetua esta mesura en l’esborrany del Real Decreto que converteix en excepcionals les repeticions de curs amb l’objectiu d’avaluar als alumnes independentment de les seues notes analitzant el conjunt del seu desenvolupament formatiu.

La Llei estableix que per a obtindre el títol de Batxillerat serà necessària l’avaluació positiva de totes les assignatures dels dos cursos, però obri la possibilitat que l’equip docent puga decidir que un alumne aconseguisca el títol encara que una assignatura suspesa.

Encara que s’hauran de complir els següents requisits: que l’estudiant no haja faltat a classe de manera continuada i de manera injustificada i que haja aconseguit els objectius i competències del títol de Batxillerat.

D’esta manera, els alumnes poden obtindre el títol de Batxillerat amb una assignatura suspesa però han de presentar-se a totes les proves per a la seua avaluació incloses les de la convocatòria extraordinària i la mitjana aritmètica de les qualificacions obtingudes en totes les matèries de l’etapa siga igual o superior a un 5.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.