Celaá permetrà que els alumnes aproven el Batxillerat amb un suspés

 

El Ministeri d’Educació té previst que per al pròxim curs 2021-2022 els alumnes puguen obtindre el títol de Batxillerat amb una assignatura suspesa, segons consta en el projecte de Reial decret.

La ministra Isabel Celaá perpetua esta mesura en l’esborrany del Real Decreto que converteix en excepcionals les repeticions de curs amb l’objectiu d’avaluar als alumnes independentment de les seues notes analitzant el conjunt del seu desenvolupament formatiu.

La Llei estableix que per a obtindre el títol de Batxillerat serà necessària l’avaluació positiva de totes les assignatures dels dos cursos, però obri la possibilitat que l’equip docent puga decidir que un alumne aconseguisca el títol encara que una assignatura suspesa.

Encara que s’hauran de complir els següents requisits: que l’estudiant no haja faltat a classe de manera continuada i de manera injustificada i que haja aconseguit els objectius i competències del títol de Batxillerat.

D’esta manera, els alumnes poden obtindre el títol de Batxillerat amb una assignatura suspesa però han de presentar-se a totes les proves per a la seua avaluació incloses les de la convocatòria extraordinària i la mitjana aritmètica de les qualificacions obtingudes en totes les matèries de l’etapa siga igual o superior a un 5.

Últimes notícies

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.