CSIF recorre les bases de la borsa de treball de Parcs i Jardins de Castelló

Ajuntament de Castelló de la Plana

La Central Sindical Independent i de Funcionaris CSIF ha interposat un recurs de reposició contra les bases específiques que regiran les proves selectives per a la constitució duna borsa de treball per cobrir temporalment, pel procediment de millora docupació, del lloc dEncarregat de Parcs i Jardins de la Brigada Rural del Negociat de Gestió Mediambiental, de la secció de Transició Ecològica.

Des de la central sindical han denunciat la “manca de transparència” d’este procés, ja que a l’Ajuntament de Castelló, atesa la inexistència d’unes Bases Generals Reguladores de Processos Selectius per a la constitució i el funcionament de borses de treball temporals, “és preceptiva la negociació de les bases específiques que regiran les proves selectives amb les organitzacions sindicals en el marc de la Taula General de Negocació”.

“No obstant això, esta convocatòria ha estat publicada a la intranet de l’Ajuntament de Castelló sense que s’haja seguit el procediment legal establert a este efecte”, han indicat des de CSIF, que han ressenyat que, davant esta “manca de negociació” de les bases amb els sindicats, “hem presentat un recurs de reposició en què sol·licitem que esta convocatòria es deixi sense efecte i es tramiti una nova en què sí que es compleixi de manera adequada amb el procediment”, han explicat des de CSIF.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig