CSIF recorre les bases de la borsa de treball de Parcs i Jardins de Castelló

Ajuntament de Castelló de la Plana

La Central Sindical Independent i de Funcionaris CSIF ha interposat un recurs de reposició contra les bases específiques que regiran les proves selectives per a la constitució duna borsa de treball per cobrir temporalment, pel procediment de millora docupació, del lloc dEncarregat de Parcs i Jardins de la Brigada Rural del Negociat de Gestió Mediambiental, de la secció de Transició Ecològica.

Des de la central sindical han denunciat la “manca de transparència” d’este procés, ja que a l’Ajuntament de Castelló, atesa la inexistència d’unes Bases Generals Reguladores de Processos Selectius per a la constitució i el funcionament de borses de treball temporals, “és preceptiva la negociació de les bases específiques que regiran les proves selectives amb les organitzacions sindicals en el marc de la Taula General de Negocació”.

“No obstant això, esta convocatòria ha estat publicada a la intranet de l’Ajuntament de Castelló sense que s’haja seguit el procediment legal establert a este efecte”, han indicat des de CSIF, que han ressenyat que, davant esta “manca de negociació” de les bases amb els sindicats, “hem presentat un recurs de reposició en què sol·licitem que esta convocatòria es deixi sense efecte i es tramiti una nova en què sí que es compleixi de manera adequada amb el procediment”, han explicat des de CSIF.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.

El SIP i l’app GVA+Salut quedaran fora de servici la matinada del dissabte per una actualització tècnica

La Conselleria de Sanitat detindrà entre les 00.00 i les 08.30 hores del dissabte el SIP i l'app GVA+Salut per a una actualització que reforce estabilitat, seguretat i rendiment, sense afectar l'atenció sanitària.

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.