9.7 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

CSIF recorre les bases de la borsa de treball de Parcs i Jardins de Castelló

Ajuntament de Castelló de la Plana

La Central Sindical Independent i de Funcionaris CSIF ha interposat un recurs de reposició contra les bases específiques que regiran les proves selectives per a la constitució duna borsa de treball per cobrir temporalment, pel procediment de millora docupació, del lloc dEncarregat de Parcs i Jardins de la Brigada Rural del Negociat de Gestió Mediambiental, de la secció de Transició Ecològica.

Des de la central sindical han denunciat la “manca de transparència” d’este procés, ja que a l’Ajuntament de Castelló, atesa la inexistència d’unes Bases Generals Reguladores de Processos Selectius per a la constitució i el funcionament de borses de treball temporals, “és preceptiva la negociació de les bases específiques que regiran les proves selectives amb les organitzacions sindicals en el marc de la Taula General de Negocació”.

“No obstant això, esta convocatòria ha estat publicada a la intranet de l’Ajuntament de Castelló sense que s’haja seguit el procediment legal establert a este efecte”, han indicat des de CSIF, que han ressenyat que, davant esta “manca de negociació” de les bases amb els sindicats, “hem presentat un recurs de reposició en què sol·licitem que esta convocatòria es deixi sense efecte i es tramiti una nova en què sí que es compleixi de manera adequada amb el procediment”, han explicat des de CSIF.

Últimes notícies

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.