14.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

CSIF recorre les bases de la borsa de treball de Parcs i Jardins de Castelló

Ajuntament de Castelló de la Plana

La Central Sindical Independent i de Funcionaris CSIF ha interposat un recurs de reposició contra les bases específiques que regiran les proves selectives per a la constitució duna borsa de treball per cobrir temporalment, pel procediment de millora docupació, del lloc dEncarregat de Parcs i Jardins de la Brigada Rural del Negociat de Gestió Mediambiental, de la secció de Transició Ecològica.

Des de la central sindical han denunciat la “manca de transparència” d’este procés, ja que a l’Ajuntament de Castelló, atesa la inexistència d’unes Bases Generals Reguladores de Processos Selectius per a la constitució i el funcionament de borses de treball temporals, “és preceptiva la negociació de les bases específiques que regiran les proves selectives amb les organitzacions sindicals en el marc de la Taula General de Negocació”.

“No obstant això, esta convocatòria ha estat publicada a la intranet de l’Ajuntament de Castelló sense que s’haja seguit el procediment legal establert a este efecte”, han indicat des de CSIF, que han ressenyat que, davant esta “manca de negociació” de les bases amb els sindicats, “hem presentat un recurs de reposició en què sol·licitem que esta convocatòria es deixi sense efecte i es tramiti una nova en què sí que es compleixi de manera adequada amb el procediment”, han explicat des de CSIF.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs