CSIF recorre les bases de la borsa de treball de Parcs i Jardins de Castelló

Ajuntament de Castelló de la Plana

La Central Sindical Independent i de Funcionaris CSIF ha interposat un recurs de reposició contra les bases específiques que regiran les proves selectives per a la constitució duna borsa de treball per cobrir temporalment, pel procediment de millora docupació, del lloc dEncarregat de Parcs i Jardins de la Brigada Rural del Negociat de Gestió Mediambiental, de la secció de Transició Ecològica.

Des de la central sindical han denunciat la “manca de transparència” d’este procés, ja que a l’Ajuntament de Castelló, atesa la inexistència d’unes Bases Generals Reguladores de Processos Selectius per a la constitució i el funcionament de borses de treball temporals, “és preceptiva la negociació de les bases específiques que regiran les proves selectives amb les organitzacions sindicals en el marc de la Taula General de Negocació”.

“No obstant això, esta convocatòria ha estat publicada a la intranet de l’Ajuntament de Castelló sense que s’haja seguit el procediment legal establert a este efecte”, han indicat des de CSIF, que han ressenyat que, davant esta “manca de negociació” de les bases amb els sindicats, “hem presentat un recurs de reposició en què sol·licitem que esta convocatòria es deixi sense efecte i es tramiti una nova en què sí que es compleixi de manera adequada amb el procediment”, han explicat des de CSIF.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.