El fill de Carmen Sevilla revela el veritable estat de salut de l’artista

 

El fill de Carmen Sevilla, Augusto Algueró, ha parlat en detall sobre l’estat de salut de la seua mare, que es troba ingressada en una residència per a gent major des de l’any 2015.

 

La històrica actriu espanyola va ser ingressada en un centre madrileny a conseqüència de la deterioració cognitiva que estava patint a conseqüència de l’Alzheimer que patix. El seu fill va prendre esta dràstica decisió amb l’objectiu de preservar la intimitat de la seua mare, que ja no recorda ni qui és.

 

Els últims rumors sobre la suposada mort de Carmen Sevilla

Des del seu ingrés al geriàtric, han sigut molts els rumors que han apuntat al degradat estat de salut de la icònica actriu i fins i tot les informacions que han anunciat la seua mort. De fet, el passat mes d’octubre, una ‘fake new‘ sobre la mort de Carmen Sevilla va córrer com la pólvora en xarxes socials poc abans del 90 aniversari de l’actriu.

 

Van ser molts els mitjans de comunicació, periodistes i usuaris anònims que van donar per morta a Carmen Sevilla, una informació que finalment va ser desmentida pel mateix fill de l’actriu.

 

En aquell temps, Augusto Algueró va confirmar que la seua mare estava estable i atesa pels professionals sanitaris de la residència de persones grans situada en Aravaca (Madrid), a on es troba ingressada des del 2015.

 

Augusto Algueró parla de l’estat de salut de la seva mare, Carmen Sevilla

Ara, uns mesos després de desmentir esta última falsa notícia, el fill de l’actriu ha tornat a parlar de l’estat de salut de la seua mare en una entrevista a ‘Europa Press’. Augusto Algueró ha assegurat que la seua mare continua estable a pesar del deteriorament cognitiu que patix per l’Alzheimer i la seua avançada edat.

 

«Està bé, molt ben cuidada. Ja major, però molt bé. Jo cada setmana la veig i la veig molt bé, tranquil·la. Jo veig que ella està molt bé perquè no patix cap sofriment ni dolor, els metges ens diuen que estigam tranquils que ella està molt bé, amb el que patix no patix», es consolava el fill de l’actriu.

 

El fill de Carmen Sevilla ha assenyalat que este any ha sigut especialment dur a causa de la pandèmia, tot i que assegura sentir-se molt tranquil per la bona atenció que rep al centre de gent major.

 

«Ha sigut una època difícil per tot el món, pels meus companys, pels meus amics i especialment per la meua mare, és clar, però sempre he tingut un contacte directe amb la residència a on està i des d’ací vull donar les gràcies a tots els professionals que l’atenen i la cuiden. I esperem que dure molts anys més», assenyalava el compositor.

 

En una entrevista anterior, Augusto Algueró havia assenyalat que les restriccions pel coronavirus li impedien vore la seua mare amb més freqüència, però explicava que mantenia contacte diari amb la residència.

 

«Està molt acurada. Molt ben atesa. Vaig amb assiduïtat, sempre que puc. I quan no puc, parle amb la residència perquè m’expliquen com ha passat el dia. Ara amb el Covid-19 tot és més difícil. La residència s’ha blindat i les visites són molt reduïdes i en condicions excepcionals», explicava.

 

A pesar de totes les complicacions, el fill de Carmen Sevilla sempre ha defensat la seua decisió d’ingressar a la seua mare en un centre per a persones majors.

 

Per Augusto no ha sigut fàcil contemplar amb impotència l’evolució de la malaltia de la seua mare, que no es recorda de qui és, de tots els seus triomfs professionals ni de la seua família. Tampoc ho ha sigut per als espanyols, que han viscut en suspens tota la malaltia d’una de les màximes representants del cinema espanyol des dels anys 50.

Últimes notícies

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.

El Levante fitxa el davanter belga Yanis Musuayi fins a 2030

El Levante ha incorporat el davanter belga de 19 anys Yanis Musuayi, procedent del Club Brujas, amb contracte fins a juny de 2030. El jove atacant s’unirà als entrenaments granotes després d’una temporada destacada al filial Club NXT.
FILMOTECA D'ESTIU