El fill de Carmen Sevilla revela el veritable estat de salut de l’artista

 

El fill de Carmen Sevilla, Augusto Algueró, ha parlat en detall sobre l’estat de salut de la seua mare, que es troba ingressada en una residència per a gent major des de l’any 2015.

 

La històrica actriu espanyola va ser ingressada en un centre madrileny a conseqüència de la deterioració cognitiva que estava patint a conseqüència de l’Alzheimer que patix. El seu fill va prendre esta dràstica decisió amb l’objectiu de preservar la intimitat de la seua mare, que ja no recorda ni qui és.

 

Els últims rumors sobre la suposada mort de Carmen Sevilla

Des del seu ingrés al geriàtric, han sigut molts els rumors que han apuntat al degradat estat de salut de la icònica actriu i fins i tot les informacions que han anunciat la seua mort. De fet, el passat mes d’octubre, una ‘fake new‘ sobre la mort de Carmen Sevilla va córrer com la pólvora en xarxes socials poc abans del 90 aniversari de l’actriu.

 

Van ser molts els mitjans de comunicació, periodistes i usuaris anònims que van donar per morta a Carmen Sevilla, una informació que finalment va ser desmentida pel mateix fill de l’actriu.

 

En aquell temps, Augusto Algueró va confirmar que la seua mare estava estable i atesa pels professionals sanitaris de la residència de persones grans situada en Aravaca (Madrid), a on es troba ingressada des del 2015.

 

Augusto Algueró parla de l’estat de salut de la seva mare, Carmen Sevilla

Ara, uns mesos després de desmentir esta última falsa notícia, el fill de l’actriu ha tornat a parlar de l’estat de salut de la seua mare en una entrevista a ‘Europa Press’. Augusto Algueró ha assegurat que la seua mare continua estable a pesar del deteriorament cognitiu que patix per l’Alzheimer i la seua avançada edat.

 

«Està bé, molt ben cuidada. Ja major, però molt bé. Jo cada setmana la veig i la veig molt bé, tranquil·la. Jo veig que ella està molt bé perquè no patix cap sofriment ni dolor, els metges ens diuen que estigam tranquils que ella està molt bé, amb el que patix no patix», es consolava el fill de l’actriu.

 

El fill de Carmen Sevilla ha assenyalat que este any ha sigut especialment dur a causa de la pandèmia, tot i que assegura sentir-se molt tranquil per la bona atenció que rep al centre de gent major.

 

«Ha sigut una època difícil per tot el món, pels meus companys, pels meus amics i especialment per la meua mare, és clar, però sempre he tingut un contacte directe amb la residència a on està i des d’ací vull donar les gràcies a tots els professionals que l’atenen i la cuiden. I esperem que dure molts anys més», assenyalava el compositor.

 

En una entrevista anterior, Augusto Algueró havia assenyalat que les restriccions pel coronavirus li impedien vore la seua mare amb més freqüència, però explicava que mantenia contacte diari amb la residència.

 

«Està molt acurada. Molt ben atesa. Vaig amb assiduïtat, sempre que puc. I quan no puc, parle amb la residència perquè m’expliquen com ha passat el dia. Ara amb el Covid-19 tot és més difícil. La residència s’ha blindat i les visites són molt reduïdes i en condicions excepcionals», explicava.

 

A pesar de totes les complicacions, el fill de Carmen Sevilla sempre ha defensat la seua decisió d’ingressar a la seua mare en un centre per a persones majors.

 

Per Augusto no ha sigut fàcil contemplar amb impotència l’evolució de la malaltia de la seua mare, que no es recorda de qui és, de tots els seus triomfs professionals ni de la seua família. Tampoc ho ha sigut per als espanyols, que han viscut en suspens tota la malaltia d’una de les màximes representants del cinema espanyol des dels anys 50.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla