El fill de Carmen Sevilla revela el veritable estat de salut de l’artista

 

El fill de Carmen Sevilla, Augusto Algueró, ha parlat en detall sobre l’estat de salut de la seua mare, que es troba ingressada en una residència per a gent major des de l’any 2015.

 

La històrica actriu espanyola va ser ingressada en un centre madrileny a conseqüència de la deterioració cognitiva que estava patint a conseqüència de l’Alzheimer que patix. El seu fill va prendre esta dràstica decisió amb l’objectiu de preservar la intimitat de la seua mare, que ja no recorda ni qui és.

 

Els últims rumors sobre la suposada mort de Carmen Sevilla

Des del seu ingrés al geriàtric, han sigut molts els rumors que han apuntat al degradat estat de salut de la icònica actriu i fins i tot les informacions que han anunciat la seua mort. De fet, el passat mes d’octubre, una ‘fake new‘ sobre la mort de Carmen Sevilla va córrer com la pólvora en xarxes socials poc abans del 90 aniversari de l’actriu.

 

Van ser molts els mitjans de comunicació, periodistes i usuaris anònims que van donar per morta a Carmen Sevilla, una informació que finalment va ser desmentida pel mateix fill de l’actriu.

 

En aquell temps, Augusto Algueró va confirmar que la seua mare estava estable i atesa pels professionals sanitaris de la residència de persones grans situada en Aravaca (Madrid), a on es troba ingressada des del 2015.

 

Augusto Algueró parla de l’estat de salut de la seva mare, Carmen Sevilla

Ara, uns mesos després de desmentir esta última falsa notícia, el fill de l’actriu ha tornat a parlar de l’estat de salut de la seua mare en una entrevista a ‘Europa Press’. Augusto Algueró ha assegurat que la seua mare continua estable a pesar del deteriorament cognitiu que patix per l’Alzheimer i la seua avançada edat.

 

«Està bé, molt ben cuidada. Ja major, però molt bé. Jo cada setmana la veig i la veig molt bé, tranquil·la. Jo veig que ella està molt bé perquè no patix cap sofriment ni dolor, els metges ens diuen que estigam tranquils que ella està molt bé, amb el que patix no patix», es consolava el fill de l’actriu.

 

El fill de Carmen Sevilla ha assenyalat que este any ha sigut especialment dur a causa de la pandèmia, tot i que assegura sentir-se molt tranquil per la bona atenció que rep al centre de gent major.

 

«Ha sigut una època difícil per tot el món, pels meus companys, pels meus amics i especialment per la meua mare, és clar, però sempre he tingut un contacte directe amb la residència a on està i des d’ací vull donar les gràcies a tots els professionals que l’atenen i la cuiden. I esperem que dure molts anys més», assenyalava el compositor.

 

En una entrevista anterior, Augusto Algueró havia assenyalat que les restriccions pel coronavirus li impedien vore la seua mare amb més freqüència, però explicava que mantenia contacte diari amb la residència.

 

«Està molt acurada. Molt ben atesa. Vaig amb assiduïtat, sempre que puc. I quan no puc, parle amb la residència perquè m’expliquen com ha passat el dia. Ara amb el Covid-19 tot és més difícil. La residència s’ha blindat i les visites són molt reduïdes i en condicions excepcionals», explicava.

 

A pesar de totes les complicacions, el fill de Carmen Sevilla sempre ha defensat la seua decisió d’ingressar a la seua mare en un centre per a persones majors.

 

Per Augusto no ha sigut fàcil contemplar amb impotència l’evolució de la malaltia de la seua mare, que no es recorda de qui és, de tots els seus triomfs professionals ni de la seua família. Tampoc ho ha sigut per als espanyols, que han viscut en suspens tota la malaltia d’una de les màximes representants del cinema espanyol des dels anys 50.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.