El fill de Carmen Sevilla revela el veritable estat de salut de l’artista

 

El fill de Carmen Sevilla, Augusto Algueró, ha parlat en detall sobre l’estat de salut de la seua mare, que es troba ingressada en una residència per a gent major des de l’any 2015.

 

La històrica actriu espanyola va ser ingressada en un centre madrileny a conseqüència de la deterioració cognitiva que estava patint a conseqüència de l’Alzheimer que patix. El seu fill va prendre esta dràstica decisió amb l’objectiu de preservar la intimitat de la seua mare, que ja no recorda ni qui és.

 

Els últims rumors sobre la suposada mort de Carmen Sevilla

Des del seu ingrés al geriàtric, han sigut molts els rumors que han apuntat al degradat estat de salut de la icònica actriu i fins i tot les informacions que han anunciat la seua mort. De fet, el passat mes d’octubre, una ‘fake new‘ sobre la mort de Carmen Sevilla va córrer com la pólvora en xarxes socials poc abans del 90 aniversari de l’actriu.

 

Van ser molts els mitjans de comunicació, periodistes i usuaris anònims que van donar per morta a Carmen Sevilla, una informació que finalment va ser desmentida pel mateix fill de l’actriu.

 

En aquell temps, Augusto Algueró va confirmar que la seua mare estava estable i atesa pels professionals sanitaris de la residència de persones grans situada en Aravaca (Madrid), a on es troba ingressada des del 2015.

 

Augusto Algueró parla de l’estat de salut de la seva mare, Carmen Sevilla

Ara, uns mesos després de desmentir esta última falsa notícia, el fill de l’actriu ha tornat a parlar de l’estat de salut de la seua mare en una entrevista a ‘Europa Press’. Augusto Algueró ha assegurat que la seua mare continua estable a pesar del deteriorament cognitiu que patix per l’Alzheimer i la seua avançada edat.

 

«Està bé, molt ben cuidada. Ja major, però molt bé. Jo cada setmana la veig i la veig molt bé, tranquil·la. Jo veig que ella està molt bé perquè no patix cap sofriment ni dolor, els metges ens diuen que estigam tranquils que ella està molt bé, amb el que patix no patix», es consolava el fill de l’actriu.

 

El fill de Carmen Sevilla ha assenyalat que este any ha sigut especialment dur a causa de la pandèmia, tot i que assegura sentir-se molt tranquil per la bona atenció que rep al centre de gent major.

 

«Ha sigut una època difícil per tot el món, pels meus companys, pels meus amics i especialment per la meua mare, és clar, però sempre he tingut un contacte directe amb la residència a on està i des d’ací vull donar les gràcies a tots els professionals que l’atenen i la cuiden. I esperem que dure molts anys més», assenyalava el compositor.

 

En una entrevista anterior, Augusto Algueró havia assenyalat que les restriccions pel coronavirus li impedien vore la seua mare amb més freqüència, però explicava que mantenia contacte diari amb la residència.

 

«Està molt acurada. Molt ben atesa. Vaig amb assiduïtat, sempre que puc. I quan no puc, parle amb la residència perquè m’expliquen com ha passat el dia. Ara amb el Covid-19 tot és més difícil. La residència s’ha blindat i les visites són molt reduïdes i en condicions excepcionals», explicava.

 

A pesar de totes les complicacions, el fill de Carmen Sevilla sempre ha defensat la seua decisió d’ingressar a la seua mare en un centre per a persones majors.

 

Per Augusto no ha sigut fàcil contemplar amb impotència l’evolució de la malaltia de la seua mare, que no es recorda de qui és, de tots els seus triomfs professionals ni de la seua família. Tampoc ho ha sigut per als espanyols, que han viscut en suspens tota la malaltia d’una de les màximes representants del cinema espanyol des dels anys 50.

Últimes notícies

Immobilitzen 11.500 quilos de mel per irregularitats en la traçabilitat en el Comtat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 11.500 quilos de mel d una empresa del Comtat per presumptes irregularitats en la traçabilitat i per vendre com ecològica mel convencional.

Xiquets malalts de Gaza reben tractament en hospitals espanyols com La Fe de València

Un grup de 20 xiquets gazatins malalts i les seues famílies han arribat a la base de Torrejón per a rebre atenció sanitària en hospitals espanyols, entre ells l’Hospital La Fe de València, dins d’un programa especial d’acollida humanitària.

Una dona detinguda per calar foc a la vivenda de la seua exparella a la Vall d’Uixó

La Guàrdia Civil ha detingut una dona acusada de provocar un incendi en la vivenda de la seua exparella a la Vall d'Uixó, on han resultat calcinades diverses estances i ha mort un gos. No hi havia persones a l'interior en el moment dels fets i la investigació continua oberta.

Més de 10.000 arxius d’abusos a menors destapen dos detencions a la Vall d’Uixó i Llíria

La Guàrdia Civil ha detingut dos persones a la Vall d’Uixó i Llíria després d’intervindre més de 10.000 arxius d’abús sexual infantil, alguns amb extrema violència contra menors i bebés.

La compra de vivendes cau un 15,5 % a l’abril a la Comunitat i el preu es dispara un 16,2 %

La compravenda de vivenda ha baixat un 15,5 % a l’abril a la Comunitat Valenciana, mentres que el preu per metre quadrat ha pujat un 16,2 % i els préstecs hipotecaris han caigut un 14,3 %, segons el Consell General del Notariat.

Fora el burka de la Comissió Europea

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana critica que la Comissió Europea s’haja reunit amb representants del règim talibà d’Afganistan per tractar la deportació de ciutadans afganesos des d’Europa

Vuit quilòmetres d’aturades a l’A-7 a Torrent per unes obres en plena hora punta

Unes obres a l’A-7 en el terme de Torrent han provocat este dilluns al matí vuit quilòmetres de retencions en sentit Barcelona, mentres la resta d’accessos a València registren el trànsit dens habitual.

Calor intens i ruixats puntuals al nord d’Alacant mentre pugen les màximes a València

La Comunitat Valenciana tindrà hui un oratge estable i majoritàriament solejat, amb més calor a València i ruixats aïllats amb tronada al nord d’Alacant a la vesprada.