Foto: Mercedes Milà reapareix i preocupa molt als seus fans

Meredes Milá en una imatge d'arxiu

La periodista ja està instal·lada en Menorca | València Diari

 

Després del confinament total, molts són els famosos que amb la desescalada s’estan començant a deixar vore. És el cas, per exemple, de Mercedes Milà, que durant l’inici de la pandèmia es trobava en Itàlia per motius laborals, gravant en Roma el programa ‘Scott y Milà’, que protagonitza amb el seu gos.

 

Després de l’odissea per a poder tornar a Espanya, Mercedes Milà ha aterrat en la seua illa preferida, un lloc a on acostuma a estiuejar cada any. La presentadora s’ha desplaçat fins a Menorca per passar la resta de confinament amb tres amigues. Precisament esta illa de les Balears és la seua segona casa des de fa molts anys. Però la reaparició de la veterana periodista ha sorprés molt una volta més, després que isquera a la llum el seu sorprenent canvi radical.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

Nou ‘look’ i imatge que preocupa

Després de tornar a Espanya en furgoneta al costat del seu equip, Mercedes Milà ha volat fins a Menorca per a instal·lar-se i acabar de passar el confinament. I ha deixat tot lo món bocabadat una volta més amb el seu ‘look’, d’allò més peculiar.

 

Amb rapat als costats i una mitja cabellera per darrere, Milà ha aparegut després del seu periple per Itàlia. Molts han volgut destacar l’envelliment de la presentadora a qui, després d’un temps sense aparéixer en la televisió, han vist força desmillorada.

 

La presentadora de ‘Scott y Milà’ ja està aposentada a Menorca, lloc a on presumiblement tornarà a estiuejar, respectant sempre les mesures de seguretat per a intentar evitar el contagi de coronavirus. De fet, la periodista ja ha patit els estralls de la pandèmia quedant atrapada a Itàlia motiu pel que, potser, se l’ha vist amb cara de cansada i de fatiga, després de la seua mediàtica lluita per a tornar a Espanya.

 

Mercedes Milà reapareció a Menorca ama un aspecto molt diferente el mail de 2020

D’esta manera ha reaparegut Mercedes Milà en Menorca | Diez Minutos

 

Després de les seues aventures en Roma, Milà ha pogut tornar a Espanya i, per fortuna, sense contagiar-se. De fet, en tot moment, com no podia ser d’una altra manera, ha estat acompanyada pel seu gos Scott, mascota que li va regalar a sa mare abans de morir i de la que s’ha fet càrrec des de la pèrdua, agarrant-li molta estima. Scott és el fidel acompanyant de Mercedes Milà, que mai deixa a soles.

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.