Foto: Mercedes Milà reapareix i preocupa molt als seus fans

Meredes Milá en una imatge d'arxiu

La periodista ja està instal·lada en Menorca | València Diari

 

Després del confinament total, molts són els famosos que amb la desescalada s’estan començant a deixar vore. És el cas, per exemple, de Mercedes Milà, que durant l’inici de la pandèmia es trobava en Itàlia per motius laborals, gravant en Roma el programa ‘Scott y Milà’, que protagonitza amb el seu gos.

 

Després de l’odissea per a poder tornar a Espanya, Mercedes Milà ha aterrat en la seua illa preferida, un lloc a on acostuma a estiuejar cada any. La presentadora s’ha desplaçat fins a Menorca per passar la resta de confinament amb tres amigues. Precisament esta illa de les Balears és la seua segona casa des de fa molts anys. Però la reaparició de la veterana periodista ha sorprés molt una volta més, després que isquera a la llum el seu sorprenent canvi radical.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

Nou ‘look’ i imatge que preocupa

Després de tornar a Espanya en furgoneta al costat del seu equip, Mercedes Milà ha volat fins a Menorca per a instal·lar-se i acabar de passar el confinament. I ha deixat tot lo món bocabadat una volta més amb el seu ‘look’, d’allò més peculiar.

 

Amb rapat als costats i una mitja cabellera per darrere, Milà ha aparegut després del seu periple per Itàlia. Molts han volgut destacar l’envelliment de la presentadora a qui, després d’un temps sense aparéixer en la televisió, han vist força desmillorada.

 

La presentadora de ‘Scott y Milà’ ja està aposentada a Menorca, lloc a on presumiblement tornarà a estiuejar, respectant sempre les mesures de seguretat per a intentar evitar el contagi de coronavirus. De fet, la periodista ja ha patit els estralls de la pandèmia quedant atrapada a Itàlia motiu pel que, potser, se l’ha vist amb cara de cansada i de fatiga, després de la seua mediàtica lluita per a tornar a Espanya.

 

Mercedes Milà reapareció a Menorca ama un aspecto molt diferente el mail de 2020

D’esta manera ha reaparegut Mercedes Milà en Menorca | Diez Minutos

 

Després de les seues aventures en Roma, Milà ha pogut tornar a Espanya i, per fortuna, sense contagiar-se. De fet, en tot moment, com no podia ser d’una altra manera, ha estat acompanyada pel seu gos Scott, mascota que li va regalar a sa mare abans de morir i de la que s’ha fet càrrec des de la pèrdua, agarrant-li molta estima. Scott és el fidel acompanyant de Mercedes Milà, que mai deixa a soles.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.