Foto: Mercedes Milà reapareix i preocupa molt als seus fans

Meredes Milá en una imatge d'arxiu

La periodista ja està instal·lada en Menorca | València Diari

 

Després del confinament total, molts són els famosos que amb la desescalada s’estan començant a deixar vore. És el cas, per exemple, de Mercedes Milà, que durant l’inici de la pandèmia es trobava en Itàlia per motius laborals, gravant en Roma el programa ‘Scott y Milà’, que protagonitza amb el seu gos.

 

Després de l’odissea per a poder tornar a Espanya, Mercedes Milà ha aterrat en la seua illa preferida, un lloc a on acostuma a estiuejar cada any. La presentadora s’ha desplaçat fins a Menorca per passar la resta de confinament amb tres amigues. Precisament esta illa de les Balears és la seua segona casa des de fa molts anys. Però la reaparició de la veterana periodista ha sorprés molt una volta més, després que isquera a la llum el seu sorprenent canvi radical.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

Nou ‘look’ i imatge que preocupa

Després de tornar a Espanya en furgoneta al costat del seu equip, Mercedes Milà ha volat fins a Menorca per a instal·lar-se i acabar de passar el confinament. I ha deixat tot lo món bocabadat una volta més amb el seu ‘look’, d’allò més peculiar.

 

Amb rapat als costats i una mitja cabellera per darrere, Milà ha aparegut després del seu periple per Itàlia. Molts han volgut destacar l’envelliment de la presentadora a qui, després d’un temps sense aparéixer en la televisió, han vist força desmillorada.

 

La presentadora de ‘Scott y Milà’ ja està aposentada a Menorca, lloc a on presumiblement tornarà a estiuejar, respectant sempre les mesures de seguretat per a intentar evitar el contagi de coronavirus. De fet, la periodista ja ha patit els estralls de la pandèmia quedant atrapada a Itàlia motiu pel que, potser, se l’ha vist amb cara de cansada i de fatiga, després de la seua mediàtica lluita per a tornar a Espanya.

 

Mercedes Milà reapareció a Menorca ama un aspecto molt diferente el mail de 2020

D’esta manera ha reaparegut Mercedes Milà en Menorca | Diez Minutos

 

Després de les seues aventures en Roma, Milà ha pogut tornar a Espanya i, per fortuna, sense contagiar-se. De fet, en tot moment, com no podia ser d’una altra manera, ha estat acompanyada pel seu gos Scott, mascota que li va regalar a sa mare abans de morir i de la que s’ha fet càrrec des de la pèrdua, agarrant-li molta estima. Scott és el fidel acompanyant de Mercedes Milà, que mai deixa a soles.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.