21.1 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Foto: Mercedes Milà reapareix i preocupa molt als seus fans

Meredes Milá en una imatge d'arxiu

La periodista ja està instal·lada en Menorca | València Diari

 

Després del confinament total, molts són els famosos que amb la desescalada s’estan començant a deixar vore. És el cas, per exemple, de Mercedes Milà, que durant l’inici de la pandèmia es trobava en Itàlia per motius laborals, gravant en Roma el programa ‘Scott y Milà’, que protagonitza amb el seu gos.

 

Després de l’odissea per a poder tornar a Espanya, Mercedes Milà ha aterrat en la seua illa preferida, un lloc a on acostuma a estiuejar cada any. La presentadora s’ha desplaçat fins a Menorca per passar la resta de confinament amb tres amigues. Precisament esta illa de les Balears és la seua segona casa des de fa molts anys. Però la reaparició de la veterana periodista ha sorprés molt una volta més, després que isquera a la llum el seu sorprenent canvi radical.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

Nou ‘look’ i imatge que preocupa

Després de tornar a Espanya en furgoneta al costat del seu equip, Mercedes Milà ha volat fins a Menorca per a instal·lar-se i acabar de passar el confinament. I ha deixat tot lo món bocabadat una volta més amb el seu ‘look’, d’allò més peculiar.

 

Amb rapat als costats i una mitja cabellera per darrere, Milà ha aparegut després del seu periple per Itàlia. Molts han volgut destacar l’envelliment de la presentadora a qui, després d’un temps sense aparéixer en la televisió, han vist força desmillorada.

 

La presentadora de ‘Scott y Milà’ ja està aposentada a Menorca, lloc a on presumiblement tornarà a estiuejar, respectant sempre les mesures de seguretat per a intentar evitar el contagi de coronavirus. De fet, la periodista ja ha patit els estralls de la pandèmia quedant atrapada a Itàlia motiu pel que, potser, se l’ha vist amb cara de cansada i de fatiga, després de la seua mediàtica lluita per a tornar a Espanya.

 

Mercedes Milà reapareció a Menorca ama un aspecto molt diferente el mail de 2020

D’esta manera ha reaparegut Mercedes Milà en Menorca | Diez Minutos

 

Després de les seues aventures en Roma, Milà ha pogut tornar a Espanya i, per fortuna, sense contagiar-se. De fet, en tot moment, com no podia ser d’una altra manera, ha estat acompanyada pel seu gos Scott, mascota que li va regalar a sa mare abans de morir i de la que s’ha fet càrrec des de la pèrdua, agarrant-li molta estima. Scott és el fidel acompanyant de Mercedes Milà, que mai deixa a soles.

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.