Foto: Mercedes Milà reapareix i preocupa molt als seus fans

Meredes Milá en una imatge d'arxiu

La periodista ja està instal·lada en Menorca | València Diari

 

Després del confinament total, molts són els famosos que amb la desescalada s’estan començant a deixar vore. És el cas, per exemple, de Mercedes Milà, que durant l’inici de la pandèmia es trobava en Itàlia per motius laborals, gravant en Roma el programa ‘Scott y Milà’, que protagonitza amb el seu gos.

 

Després de l’odissea per a poder tornar a Espanya, Mercedes Milà ha aterrat en la seua illa preferida, un lloc a on acostuma a estiuejar cada any. La presentadora s’ha desplaçat fins a Menorca per passar la resta de confinament amb tres amigues. Precisament esta illa de les Balears és la seua segona casa des de fa molts anys. Però la reaparició de la veterana periodista ha sorprés molt una volta més, després que isquera a la llum el seu sorprenent canvi radical.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

Nou ‘look’ i imatge que preocupa

Després de tornar a Espanya en furgoneta al costat del seu equip, Mercedes Milà ha volat fins a Menorca per a instal·lar-se i acabar de passar el confinament. I ha deixat tot lo món bocabadat una volta més amb el seu ‘look’, d’allò més peculiar.

 

Amb rapat als costats i una mitja cabellera per darrere, Milà ha aparegut després del seu periple per Itàlia. Molts han volgut destacar l’envelliment de la presentadora a qui, després d’un temps sense aparéixer en la televisió, han vist força desmillorada.

 

La presentadora de ‘Scott y Milà’ ja està aposentada a Menorca, lloc a on presumiblement tornarà a estiuejar, respectant sempre les mesures de seguretat per a intentar evitar el contagi de coronavirus. De fet, la periodista ja ha patit els estralls de la pandèmia quedant atrapada a Itàlia motiu pel que, potser, se l’ha vist amb cara de cansada i de fatiga, després de la seua mediàtica lluita per a tornar a Espanya.

 

Mercedes Milà reapareció a Menorca ama un aspecto molt diferente el mail de 2020

D’esta manera ha reaparegut Mercedes Milà en Menorca | Diez Minutos

 

Després de les seues aventures en Roma, Milà ha pogut tornar a Espanya i, per fortuna, sense contagiar-se. De fet, en tot moment, com no podia ser d’una altra manera, ha estat acompanyada pel seu gos Scott, mascota que li va regalar a sa mare abans de morir i de la que s’ha fet càrrec des de la pèrdua, agarrant-li molta estima. Scott és el fidel acompanyant de Mercedes Milà, que mai deixa a soles.

Últimes notícies

La Policia xifra en més de 100.000 euros el suposat frau que afecta el president de la Cambra d’Alacant

La Policia Nacional xifra en una mica més de 100.000 euros el suposat frau en la gestió de bons consum de 2022 i 2023 que ha portat a la investigació del president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, per presumpta estafa i frau en subvencions.

Alacant reclama al Govern que declare The Ocean Race esdeveniment d’excepcional interés públic

El ple de l'Ajuntament d'Alacant demana per unanimitat al Govern que declare l'eixida de The Ocean Race 2027 esdeveniment d'excepcional interés públic per a garantir incentius fiscals i atraure patrocinis.

Les màximes cauen fins a 8 graus en la Comunitat però Llíria encara supera els 20

Les temperatures màximes descendixen de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb baixades de fins a 8 graus, encara que en punts com Llíria encara se superen els 20 graus.

Intervinguts 3.289 quilos de marihuana oculta en un contenidor en el port de València

Guàrdia Civil, Policia Nacional i Agència Tributària han interceptat en el port de València 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà, ocults en un contenidor en trànsit, en la major partida detectada fins ara amb eixe origen.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil, a un coordinador de l'Agència de Seguretat i a una treballadora de Ilunion que va estar operativa durant l'episodi.

Una partida de llesques amb ou en mal estat causa una intoxicació per salmonel·la a 89 persones a València

Un banquet celebrat a València el febrer passat va acabar amb 89 persones intoxicades per salmonel·la després de consumir llesques amb ou en mal estat, set d'elles hospitalitzades i ja donades d'alta.

Un xoc entre furgoneta i camió provoca 9 quilòmetres de retencions en l’A-7 a Paterna

Un accident entre una furgoneta i un camió en l'A-7 a l'altura de Paterna provoca nou quilòmetres de retencions en sentit Barcelona, sense víctimes mortals.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que analitza la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil de la Delegació del Govern i a altres dos responsables vinculats a la resposta d'emergències.