16.1 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Gloria Camila deixa molt mal Sofía Suescun… amb esta foto nueta

 

Gloria Camila vol tornar a ser el centre d’atenció i ho ha deixat completament clar a través de la seua última publicació en Instagram. La filla de José Ortega Cano acaba d’arribar als 700.000 seguidors, una xifra molt elevada, i ho ha volgut celebrar compartint una fotografia amb tots ells, agraint-los el seu suport i, de pas, deixant-los totalment atònits.

 

Gloria Camila dedica una sorprenent foto als seus seguidors

Destaca que Gloria Camila és una constant en les xarxes socials, ja que habitualment compartix tota classe d’imàtgens i ara també ho ha fet, sorprenent tots els seus seguidors i agraint-los el seu suport ara que cada vola estan més a prop del milió de seguidors. D’eixa manera, la filla d’Ortega Cano ha publicat una fotografia seua, en blanc i negre, sense roba i amb un posat d’allò més sensual.

 

L’exparella de Kiko Jiménez ha conseguit deixar sense paraules tots els seus seguidors d’Instagram i molts d’ells no han dubtat a l’hora de comentar la imatge, elogiant la seua figura i, de pas, felicitant-la per haver arribat als 700.000: «Moltes felicitats!! M’alegre molt! Continua sent tant natural i espontània», «Molt guapa», «Com no seguir-te si eres una deessa», o «Preciosa sempre».

 

Juntament amb esta fotografia, Gloria Camila també ha escrit unes emotives paraules, mostrant el seu afecte a cada un dels seus seguidors, els que signifiquen molt per a ella, i per això els ha volgut dedicar esta sensual imatge. Una que podria no agradar a Sofía Suescun, ja que és la seua principal enemiga i normalment també acostuma a compartir esta classe de fotografies. Ara per ara, la xica continua vinculada en Telecinco, participant en les gales de ‘Supervivientes’ a on defensa Rocío Flores i Ana María Aldón, a demés de coincidir amb Suescun, actual parella de Kiko Jiménez, el seu ex.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Me paso por aquí esta vez, no para poner una frase de estas típicas mías cogidas de algún autor con las que me expreso, me paso por aquí para agradecer a todos y a cada uno de vosotros, a cada personita que me sigue detrás de una pantalla, a esa persona que me ha mandado un mensaje directo alguna vez, que me ha comentado, que me ha mencionado o etiquetado, a esa persona que no ha hecho nada pero ahí está, en mis seguidores y siguiéndome día a día .. Quiero agradeceros estar y ser, por apoyarme, por ser espectadores de mis buenos y malos momentos, de no cansaros y al revés, de aumentar y cada día, sumando y siguiendo GRACIAS, GRACIAS Y GRACIAS • YA SOMOS 700K FAMILIA, OS QUIAMO Y ESO ES INEVITABLE

Una publicación compartida de • GLORIA ORTEGA • (@gloriacamilaortega) el

 

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.