11.2 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Gloria Camila deixa molt mal Sofía Suescun… amb esta foto nueta

 

Gloria Camila vol tornar a ser el centre d’atenció i ho ha deixat completament clar a través de la seua última publicació en Instagram. La filla de José Ortega Cano acaba d’arribar als 700.000 seguidors, una xifra molt elevada, i ho ha volgut celebrar compartint una fotografia amb tots ells, agraint-los el seu suport i, de pas, deixant-los totalment atònits.

 

Gloria Camila dedica una sorprenent foto als seus seguidors

Destaca que Gloria Camila és una constant en les xarxes socials, ja que habitualment compartix tota classe d’imàtgens i ara també ho ha fet, sorprenent tots els seus seguidors i agraint-los el seu suport ara que cada vola estan més a prop del milió de seguidors. D’eixa manera, la filla d’Ortega Cano ha publicat una fotografia seua, en blanc i negre, sense roba i amb un posat d’allò més sensual.

 

L’exparella de Kiko Jiménez ha conseguit deixar sense paraules tots els seus seguidors d’Instagram i molts d’ells no han dubtat a l’hora de comentar la imatge, elogiant la seua figura i, de pas, felicitant-la per haver arribat als 700.000: «Moltes felicitats!! M’alegre molt! Continua sent tant natural i espontània», «Molt guapa», «Com no seguir-te si eres una deessa», o «Preciosa sempre».

 

Juntament amb esta fotografia, Gloria Camila també ha escrit unes emotives paraules, mostrant el seu afecte a cada un dels seus seguidors, els que signifiquen molt per a ella, i per això els ha volgut dedicar esta sensual imatge. Una que podria no agradar a Sofía Suescun, ja que és la seua principal enemiga i normalment també acostuma a compartir esta classe de fotografies. Ara per ara, la xica continua vinculada en Telecinco, participant en les gales de ‘Supervivientes’ a on defensa Rocío Flores i Ana María Aldón, a demés de coincidir amb Suescun, actual parella de Kiko Jiménez, el seu ex.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Me paso por aquí esta vez, no para poner una frase de estas típicas mías cogidas de algún autor con las que me expreso, me paso por aquí para agradecer a todos y a cada uno de vosotros, a cada personita que me sigue detrás de una pantalla, a esa persona que me ha mandado un mensaje directo alguna vez, que me ha comentado, que me ha mencionado o etiquetado, a esa persona que no ha hecho nada pero ahí está, en mis seguidores y siguiéndome día a día .. Quiero agradeceros estar y ser, por apoyarme, por ser espectadores de mis buenos y malos momentos, de no cansaros y al revés, de aumentar y cada día, sumando y siguiendo GRACIAS, GRACIAS Y GRACIAS • YA SOMOS 700K FAMILIA, OS QUIAMO Y ESO ES INEVITABLE

Una publicación compartida de • GLORIA ORTEGA • (@gloriacamilaortega) el

 

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.