Gloria Camila deixa molt mal Sofía Suescun… amb esta foto nueta

 

Gloria Camila vol tornar a ser el centre d’atenció i ho ha deixat completament clar a través de la seua última publicació en Instagram. La filla de José Ortega Cano acaba d’arribar als 700.000 seguidors, una xifra molt elevada, i ho ha volgut celebrar compartint una fotografia amb tots ells, agraint-los el seu suport i, de pas, deixant-los totalment atònits.

 

Gloria Camila dedica una sorprenent foto als seus seguidors

Destaca que Gloria Camila és una constant en les xarxes socials, ja que habitualment compartix tota classe d’imàtgens i ara també ho ha fet, sorprenent tots els seus seguidors i agraint-los el seu suport ara que cada vola estan més a prop del milió de seguidors. D’eixa manera, la filla d’Ortega Cano ha publicat una fotografia seua, en blanc i negre, sense roba i amb un posat d’allò més sensual.

 

L’exparella de Kiko Jiménez ha conseguit deixar sense paraules tots els seus seguidors d’Instagram i molts d’ells no han dubtat a l’hora de comentar la imatge, elogiant la seua figura i, de pas, felicitant-la per haver arribat als 700.000: «Moltes felicitats!! M’alegre molt! Continua sent tant natural i espontània», «Molt guapa», «Com no seguir-te si eres una deessa», o «Preciosa sempre».

 

Juntament amb esta fotografia, Gloria Camila també ha escrit unes emotives paraules, mostrant el seu afecte a cada un dels seus seguidors, els que signifiquen molt per a ella, i per això els ha volgut dedicar esta sensual imatge. Una que podria no agradar a Sofía Suescun, ja que és la seua principal enemiga i normalment també acostuma a compartir esta classe de fotografies. Ara per ara, la xica continua vinculada en Telecinco, participant en les gales de ‘Supervivientes’ a on defensa Rocío Flores i Ana María Aldón, a demés de coincidir amb Suescun, actual parella de Kiko Jiménez, el seu ex.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Me paso por aquí esta vez, no para poner una frase de estas típicas mías cogidas de algún autor con las que me expreso, me paso por aquí para agradecer a todos y a cada uno de vosotros, a cada personita que me sigue detrás de una pantalla, a esa persona que me ha mandado un mensaje directo alguna vez, que me ha comentado, que me ha mencionado o etiquetado, a esa persona que no ha hecho nada pero ahí está, en mis seguidores y siguiéndome día a día .. Quiero agradeceros estar y ser, por apoyarme, por ser espectadores de mis buenos y malos momentos, de no cansaros y al revés, de aumentar y cada día, sumando y siguiendo GRACIAS, GRACIAS Y GRACIAS • YA SOMOS 700K FAMILIA, OS QUIAMO Y ESO ES INEVITABLE

Una publicación compartida de • GLORIA ORTEGA • (@gloriacamilaortega) el

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.