Gloria Camila deixa molt mal Sofía Suescun… amb esta foto nueta

 

Gloria Camila vol tornar a ser el centre d’atenció i ho ha deixat completament clar a través de la seua última publicació en Instagram. La filla de José Ortega Cano acaba d’arribar als 700.000 seguidors, una xifra molt elevada, i ho ha volgut celebrar compartint una fotografia amb tots ells, agraint-los el seu suport i, de pas, deixant-los totalment atònits.

 

Gloria Camila dedica una sorprenent foto als seus seguidors

Destaca que Gloria Camila és una constant en les xarxes socials, ja que habitualment compartix tota classe d’imàtgens i ara també ho ha fet, sorprenent tots els seus seguidors i agraint-los el seu suport ara que cada vola estan més a prop del milió de seguidors. D’eixa manera, la filla d’Ortega Cano ha publicat una fotografia seua, en blanc i negre, sense roba i amb un posat d’allò més sensual.

 

L’exparella de Kiko Jiménez ha conseguit deixar sense paraules tots els seus seguidors d’Instagram i molts d’ells no han dubtat a l’hora de comentar la imatge, elogiant la seua figura i, de pas, felicitant-la per haver arribat als 700.000: «Moltes felicitats!! M’alegre molt! Continua sent tant natural i espontània», «Molt guapa», «Com no seguir-te si eres una deessa», o «Preciosa sempre».

 

Juntament amb esta fotografia, Gloria Camila també ha escrit unes emotives paraules, mostrant el seu afecte a cada un dels seus seguidors, els que signifiquen molt per a ella, i per això els ha volgut dedicar esta sensual imatge. Una que podria no agradar a Sofía Suescun, ja que és la seua principal enemiga i normalment també acostuma a compartir esta classe de fotografies. Ara per ara, la xica continua vinculada en Telecinco, participant en les gales de ‘Supervivientes’ a on defensa Rocío Flores i Ana María Aldón, a demés de coincidir amb Suescun, actual parella de Kiko Jiménez, el seu ex.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Me paso por aquí esta vez, no para poner una frase de estas típicas mías cogidas de algún autor con las que me expreso, me paso por aquí para agradecer a todos y a cada uno de vosotros, a cada personita que me sigue detrás de una pantalla, a esa persona que me ha mandado un mensaje directo alguna vez, que me ha comentado, que me ha mencionado o etiquetado, a esa persona que no ha hecho nada pero ahí está, en mis seguidores y siguiéndome día a día .. Quiero agradeceros estar y ser, por apoyarme, por ser espectadores de mis buenos y malos momentos, de no cansaros y al revés, de aumentar y cada día, sumando y siguiendo GRACIAS, GRACIAS Y GRACIAS • YA SOMOS 700K FAMILIA, OS QUIAMO Y ESO ES INEVITABLE

Una publicación compartida de • GLORIA ORTEGA • (@gloriacamilaortega) el

 

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.