Gloria Camila deixa molt mal Sofía Suescun… amb esta foto nueta

 

Gloria Camila vol tornar a ser el centre d’atenció i ho ha deixat completament clar a través de la seua última publicació en Instagram. La filla de José Ortega Cano acaba d’arribar als 700.000 seguidors, una xifra molt elevada, i ho ha volgut celebrar compartint una fotografia amb tots ells, agraint-los el seu suport i, de pas, deixant-los totalment atònits.

 

Gloria Camila dedica una sorprenent foto als seus seguidors

Destaca que Gloria Camila és una constant en les xarxes socials, ja que habitualment compartix tota classe d’imàtgens i ara també ho ha fet, sorprenent tots els seus seguidors i agraint-los el seu suport ara que cada vola estan més a prop del milió de seguidors. D’eixa manera, la filla d’Ortega Cano ha publicat una fotografia seua, en blanc i negre, sense roba i amb un posat d’allò més sensual.

 

L’exparella de Kiko Jiménez ha conseguit deixar sense paraules tots els seus seguidors d’Instagram i molts d’ells no han dubtat a l’hora de comentar la imatge, elogiant la seua figura i, de pas, felicitant-la per haver arribat als 700.000: «Moltes felicitats!! M’alegre molt! Continua sent tant natural i espontània», «Molt guapa», «Com no seguir-te si eres una deessa», o «Preciosa sempre».

 

Juntament amb esta fotografia, Gloria Camila també ha escrit unes emotives paraules, mostrant el seu afecte a cada un dels seus seguidors, els que signifiquen molt per a ella, i per això els ha volgut dedicar esta sensual imatge. Una que podria no agradar a Sofía Suescun, ja que és la seua principal enemiga i normalment també acostuma a compartir esta classe de fotografies. Ara per ara, la xica continua vinculada en Telecinco, participant en les gales de ‘Supervivientes’ a on defensa Rocío Flores i Ana María Aldón, a demés de coincidir amb Suescun, actual parella de Kiko Jiménez, el seu ex.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Me paso por aquí esta vez, no para poner una frase de estas típicas mías cogidas de algún autor con las que me expreso, me paso por aquí para agradecer a todos y a cada uno de vosotros, a cada personita que me sigue detrás de una pantalla, a esa persona que me ha mandado un mensaje directo alguna vez, que me ha comentado, que me ha mencionado o etiquetado, a esa persona que no ha hecho nada pero ahí está, en mis seguidores y siguiéndome día a día .. Quiero agradeceros estar y ser, por apoyarme, por ser espectadores de mis buenos y malos momentos, de no cansaros y al revés, de aumentar y cada día, sumando y siguiendo GRACIAS, GRACIAS Y GRACIAS • YA SOMOS 700K FAMILIA, OS QUIAMO Y ESO ES INEVITABLE

Una publicación compartida de • GLORIA ORTEGA • (@gloriacamilaortega) el

 

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU