Joaquín Sabina cau de l’escenari durant el seu concert en Madrid

Joaquín Sabina

Joaquín Sabina ha caigut de l’escenari | GTRES

Joaquín Sabina no ha pogut celebrar de pitjor manera este dimarts el seu 71 aniversari. I és que el músic de Jaén ha caigut de l’escenari del WiZink Center de Madrid, a on donava este dimarts el quart i últim dels seus concerts conjunts amb Joan Manuel Serrat.

 

El fet s’ha produït al voltant de les 21 hores, mitja hora després de començar el recital. Segons estes fonts, mentres presentava la següent cançó i caminava per l’escenari parlant «amb total claredat» ha caigut de front, a on «ja no hi havia escenari».

 

Els sanitaris s’han emportat al cantant en llitera. Uns minuts més tard, la megafonia ha anunciat que estaven «examinant el colp» que havia rebut el cantant, però que estava conscient i parlava. «Els demanem uns minuts de tranquil·litat i quan tinguem seguretat que podem continuar o no, li ho direm», han explicat.

 

 

«Uff, Sabina acaba de caure’s de l’escenari en el concert del Palau i se l’han endut els metges. Acaben d’informar per megafonia: ‘Diuen que parla, però no sabem més’», comenta un assistent a través de Twitter.

 

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.