Joaquín Sabina cau de l’escenari durant el seu concert en Madrid

Joaquín Sabina

Joaquín Sabina ha caigut de l’escenari | GTRES

Joaquín Sabina no ha pogut celebrar de pitjor manera este dimarts el seu 71 aniversari. I és que el músic de Jaén ha caigut de l’escenari del WiZink Center de Madrid, a on donava este dimarts el quart i últim dels seus concerts conjunts amb Joan Manuel Serrat.

 

El fet s’ha produït al voltant de les 21 hores, mitja hora després de començar el recital. Segons estes fonts, mentres presentava la següent cançó i caminava per l’escenari parlant «amb total claredat» ha caigut de front, a on «ja no hi havia escenari».

 

Els sanitaris s’han emportat al cantant en llitera. Uns minuts més tard, la megafonia ha anunciat que estaven «examinant el colp» que havia rebut el cantant, però que estava conscient i parlava. «Els demanem uns minuts de tranquil·litat i quan tinguem seguretat que podem continuar o no, li ho direm», han explicat.

 

 

«Uff, Sabina acaba de caure’s de l’escenari en el concert del Palau i se l’han endut els metges. Acaben d’informar per megafonia: ‘Diuen que parla, però no sabem més’», comenta un assistent a través de Twitter.

 

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

A presó un jove per robatoris violents a dones majors a Sueca

La Guàrdia Civil ha detingut a Sueca un jove de 28 anys, ja en presó provisional, per diversos robatoris violents de joies a dones d’edat avançada. Un altre home, de 44 anys, ha sigut arrestat per receptació i estafa en relació amb la venda de les peces sostretes.

Alerta groga per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València i el litoral sud

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor a l’interior de la província de València i el seu litoral sud, on s’esperen fins a 38 graus abans de dos dies encara més calorosos.

Oratge calorós a València i possibles ruixats a l’interior nord esta vesprada

El dimarts estarà marcat per cels poc ennuvolats, calor significativa a l’interior i litoral de València i alguns ruixats al nord interior. Dimecres la calor s’intensificarà i podria arribar als 41 o 42 graus en punts de València i Alacant.

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.