Joaquín Sabina cau de l’escenari durant el seu concert en Madrid

Joaquín Sabina

Joaquín Sabina ha caigut de l’escenari | GTRES

Joaquín Sabina no ha pogut celebrar de pitjor manera este dimarts el seu 71 aniversari. I és que el músic de Jaén ha caigut de l’escenari del WiZink Center de Madrid, a on donava este dimarts el quart i últim dels seus concerts conjunts amb Joan Manuel Serrat.

 

El fet s’ha produït al voltant de les 21 hores, mitja hora després de començar el recital. Segons estes fonts, mentres presentava la següent cançó i caminava per l’escenari parlant «amb total claredat» ha caigut de front, a on «ja no hi havia escenari».

 

Els sanitaris s’han emportat al cantant en llitera. Uns minuts més tard, la megafonia ha anunciat que estaven «examinant el colp» que havia rebut el cantant, però que estava conscient i parlava. «Els demanem uns minuts de tranquil·litat i quan tinguem seguretat que podem continuar o no, li ho direm», han explicat.

 

 

«Uff, Sabina acaba de caure’s de l’escenari en el concert del Palau i se l’han endut els metges. Acaben d’informar per megafonia: ‘Diuen que parla, però no sabem més’», comenta un assistent a través de Twitter.

 

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.

Les víctimes de la dana carreguen contra el tancament de la comissió de Les Corts

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 mostren la seua indignació pel tancament de la comissió d'investigació de Les Corts, que donen per fracassada i purament partidista.

El festival Davanteres torna a València al maig amb un programa que creua arts i talents

El festival Davanteres celebrarà a València, del 22 al 31 de maig, la seua quarta edició amb un programa que unix literatura, música, cinema i pensament en diversos espais culturals de la ciutat.