18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Joaquín Sabina cau de l’escenari durant el seu concert en Madrid

Joaquín Sabina

Joaquín Sabina ha caigut de l’escenari | GTRES

Joaquín Sabina no ha pogut celebrar de pitjor manera este dimarts el seu 71 aniversari. I és que el músic de Jaén ha caigut de l’escenari del WiZink Center de Madrid, a on donava este dimarts el quart i últim dels seus concerts conjunts amb Joan Manuel Serrat.

 

El fet s’ha produït al voltant de les 21 hores, mitja hora després de començar el recital. Segons estes fonts, mentres presentava la següent cançó i caminava per l’escenari parlant «amb total claredat» ha caigut de front, a on «ja no hi havia escenari».

 

Els sanitaris s’han emportat al cantant en llitera. Uns minuts més tard, la megafonia ha anunciat que estaven «examinant el colp» que havia rebut el cantant, però que estava conscient i parlava. «Els demanem uns minuts de tranquil·litat i quan tinguem seguretat que podem continuar o no, li ho direm», han explicat.

 

 

«Uff, Sabina acaba de caure’s de l’escenari en el concert del Palau i se l’han endut els metges. Acaben d’informar per megafonia: ‘Diuen que parla, però no sabem més’», comenta un assistent a través de Twitter.

 

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real s’acomiada de la Champions amb la seua pitjor ratxa europea i una sequera a domicili

El 3-0 en Leverkusen va tancar la participació del Vila-real en la Lliga de Campions i ha confirmat la seua pitjor ratxa europea: huit partits sense guanyar. L'equip va encadenar la seua quinta derrota a domicili i suma 460 minuts sense marcar fora.

L’Elx s’exercita amb cinc absències abans de rebre al Barcelona

L'Elx s'ha exercitat este dijous amb cinc absències per a preparar la visita del Barcelona del dissabte. Vàries són per precaució i gestió de càrregues.

Almenys 200 tractors se sumen a la manifestació agrària de València contra els acords de la UE

Almenys 200 tractors s'han unit este dijous a València per a protestar contra els acords comercials de la Unió Europea firmats sense reciprocitat, amb el pacte amb Mercosur en el punt de mira. La marxa avança des de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer cap a la Delegació del Govern després de provocar retencions a primera hora.

Marató València firma un acord per a reparar la pista de la UPV amb 120.000 euros i obrir-la a clubs i federats

La Marató València ha acordat amb la UPV aportar 120.000 euros per a reparar la seua pista i obrir-la a clubs i federats. La instal·lació serà homologada després de les obres previstes fins a 2026.

La compravenda de vivendes va caure un 4,1% al novembre en la Comunitat Valenciana i els preus van pujar un 12,7%

Al novembre, la Comunitat Valenciana va registrar un 4,1% menys d'operacions mentres el preu de la vivenda va escalar un 12,7%. A Espanya, les compravendes van baixar un 2,4% i les hipoteques van créixer un 6,5%

71 carreteres seguixen afectades per la borrasca, cap en la xarxa principal

El temporal de neu i pluja manté 71 carreteres amb problemes, amb 19 tancaments i 21 trams amb cadenes, sense afecció en la xarxa principal. Aragó, Astúries, Castella i Lleó i la Comunitat Valenciana concentren les majors incidències.

Alacant acull la Game Jam 2026, una marató de 48 hores per a crear videojocs

La Game Jam 2026 reunix al Parc Científic d'Alacant a uns 70 creadors durant 48 hores per a dissenyar videojocs a partir d'una temàtica sorpresa i amb mentors. L'esdeveniment s'integra en la Global Game Jam i conclourà amb jurat professional i premis.

Danys i talls de trànsit per vents de 118 km/h a Xàtiva

Vents de fins a 118 km/h han provocat nombrosos incidents a Xàtiva, amb talls de vies i tancament del pavelló de voleibol. No consten ferits.