Joaquín Sabina cau de l’escenari durant el seu concert en Madrid

Joaquín Sabina

Joaquín Sabina ha caigut de l’escenari | GTRES

Joaquín Sabina no ha pogut celebrar de pitjor manera este dimarts el seu 71 aniversari. I és que el músic de Jaén ha caigut de l’escenari del WiZink Center de Madrid, a on donava este dimarts el quart i últim dels seus concerts conjunts amb Joan Manuel Serrat.

 

El fet s’ha produït al voltant de les 21 hores, mitja hora després de començar el recital. Segons estes fonts, mentres presentava la següent cançó i caminava per l’escenari parlant «amb total claredat» ha caigut de front, a on «ja no hi havia escenari».

 

Els sanitaris s’han emportat al cantant en llitera. Uns minuts més tard, la megafonia ha anunciat que estaven «examinant el colp» que havia rebut el cantant, però que estava conscient i parlava. «Els demanem uns minuts de tranquil·litat i quan tinguem seguretat que podem continuar o no, li ho direm», han explicat.

 

 

«Uff, Sabina acaba de caure’s de l’escenari en el concert del Palau i se l’han endut els metges. Acaben d’informar per megafonia: ‘Diuen que parla, però no sabem més’», comenta un assistent a través de Twitter.

 

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.