Lucía Rivera, parella de Marc Márquez, denuncia l’assetjament que patix diàriament

 

«Estic cansada». Amb eixes dos paraules, Lucía Rivera comença una narració molt dura, a on explica l’assetjament que patix cada dia per part de gent anònima a través de xarxes socials. Des que iniciara la seua relació sentimental amb el pilot Marc Márquez, la model s’ha convertit en el centre d’atenció dels mitjans, una cosa que ha provocat que la seua popularitat es dispare, amb totes les coses bones i roïns que això comporta.

 

I és que, amb l’auge de les xarxes socials, la figura del ‘hater’ ha anat guanyant importància, fins a convertir-se en un dels pitjors enemics de les celebritats. El cas de Lucía Rivera n’és un exemple claríssim, tal com ella mateixa s’ha encarregat de fer patent a través d’un text que ha compartit en Instagram.

 

Lucía avisa que prendrà mesures legals

La filla de Blanca Romero, per tant, lamenta que li dediquen «insults a les meues amigues, a la meua família —a la meua iaia, a ma mare i, fins i tot, utilitzant fotografies del meu germà menut, que té 6 anys…— simplement per tindre una relació».

 

En eixe sentit, la nóvia de Márquez ha deixat clar que «des que va començar la relació, la meua vida no ha canviat, jo seguisc sent la mateixa». Amb tot, Rivera ha anunciat que actuarà de manera contundent. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Rincones con encanto! @auakt_ y como siempre mi niño @pagoa y sus fotones

Una publicación compartida de LUCIA (@luciariveraromero) el

 

«A partir de hui començaré a prendre mesures legals», explica la jove, que prosseguix de la següent manera: «Accepte crítiques, perquè al final estic exposada, però ja n’hi ha prou de xafarderies inventades i d’intentar tractar-me a mi al meu entorn de coses que no som».

 

Agraïda als qui li donen suport

Després, Lucía Rivera ha volgut fer una crítica en relació al món virtual. «Les xarxes socials no se’ns han facilitat per a això, sinó per a tindre més a mà les coses que ens agraden. No entenc per què tant de temps perdut en crear comptes falsos simplement per a importunar-me amb noms ridículs».

 

Però la filla de Blanca Romero també sap trobar el costat positiu de la situació. «Em quede amb aquells qui em doneu suport, sou bons amb mi i feu crítiques amb sentit, està clar que no sóc perfecta, però sóc una persona. Una cosa són les crítiques, i l’altra l’assetjament i l’acarnissament».

 

El text conclou de la següent manera: «I que m’ho feu a mi, encara, però als meus sers estimats, no. Viviu, i deixeu viure».

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Ezequiel Ponce torna a l’Elx amb contracte fins 2027

L’argentí Ezequiel Ponce torna a l’Elx després del seu pas pel Houston Dynamo i firma fins juny de 2027, ampliable dos anys més.

Alerta taronja per pluges fortes a l’interior de Castelló i València este dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat per a dissabte l’alerta taronja per pluges i tronades a l’interior nord de Castelló i per pluges a l’interior nord de València, a més de diverses alertes grogues per pluja, tronades i temperatures altes al litoral.

Foios estrena un gran mural en homenatge a Ferran Torres al poliesportiu municipal

Foios ha estrenat un mural gegant al poliesportiu municipal dedicat a Ferran Torres, autor del gol que va donar a Espanya el seu segon Mundial. L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.