Les mamelles de Lucía Rivera causen polèmica en internet

Una nova polèmica ha rodejat a la filla de Cayetano Rivera i Blanca Romero, actual nóvia del pilot Marc Màrquez. I és que, en l'era de la informació i de les xarxes socials, qualsevol gest pot desencadenar un autèntic tornado d'acusacions i de pujades de to. En este cas, la cosa va de mamelles.

 

La model Lucía Rivera, que fa pocs dies ha compartit una foto seua en el seu perfil d'Instagram, ha causat un debat molt intens sobre si s'havia operat les mamelles, o no. Esta polèmica ha anat encenent-se cada volta més i molts dels seus seguidors han començat a qüestionar-la per haver-se operat, cosa que ha fet que uns altres fans la defengueren.

 

«La talla no ens diferencia»

Entre els molts usuaris que l'han defés argumentaven que «té igual si s’ha operat». I, a causa de les crítiques, la mateixa Rivera s'ha enfadat i ha intervingut contra una seguidora que l'acusava de 'canviar de bàndol' mentres puntualitzava: «Vaja, veig que hi ha dones que seguixen posant-se a la defensiva. La meua amiga i jo som del bàndol de les ‘planetes’, i ja està», firmant amb un dibuixet d'un beset.

 

Lucía Rivera no ha dubtat a l’hora d'opinar, i li ha respost contundentment: «No és posar-se a la defensiva o no, és que em fa prou de ràbia que digues que entre dones hi ha bàndols i, després, anem totes de feministes. Planes, o no planes, continuem sent dones», però Rivera encara ha insistit: «No ens diferencia una talla de sostenidors perquè el que importa està en el cervell…». Finalment, la model ha tancat la discusió: «Entre dones ens hem de donar suport. Bàndols? Per a què?».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Recovering

Una publicación compartida por LUCIA (@luciariveraromero) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU