Les mamelles de Lucía Rivera causen polèmica en internet

Una nova polèmica ha rodejat a la filla de Cayetano Rivera i Blanca Romero, actual nóvia del pilot Marc Màrquez. I és que, en l'era de la informació i de les xarxes socials, qualsevol gest pot desencadenar un autèntic tornado d'acusacions i de pujades de to. En este cas, la cosa va de mamelles.

 

La model Lucía Rivera, que fa pocs dies ha compartit una foto seua en el seu perfil d'Instagram, ha causat un debat molt intens sobre si s'havia operat les mamelles, o no. Esta polèmica ha anat encenent-se cada volta més i molts dels seus seguidors han començat a qüestionar-la per haver-se operat, cosa que ha fet que uns altres fans la defengueren.

 

«La talla no ens diferencia»

Entre els molts usuaris que l'han defés argumentaven que «té igual si s’ha operat». I, a causa de les crítiques, la mateixa Rivera s'ha enfadat i ha intervingut contra una seguidora que l'acusava de 'canviar de bàndol' mentres puntualitzava: «Vaja, veig que hi ha dones que seguixen posant-se a la defensiva. La meua amiga i jo som del bàndol de les ‘planetes’, i ja està», firmant amb un dibuixet d'un beset.

 

Lucía Rivera no ha dubtat a l’hora d'opinar, i li ha respost contundentment: «No és posar-se a la defensiva o no, és que em fa prou de ràbia que digues que entre dones hi ha bàndols i, després, anem totes de feministes. Planes, o no planes, continuem sent dones», però Rivera encara ha insistit: «No ens diferencia una talla de sostenidors perquè el que importa està en el cervell…». Finalment, la model ha tancat la discusió: «Entre dones ens hem de donar suport. Bàndols? Per a què?».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Recovering

Una publicación compartida por LUCIA (@luciariveraromero) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pilar Bernabé reivindica el PSOE per la seua rapidesa davant els casos de corrupció

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l alcaldia de València, assegura que se sent orgullosa de militar en un partit que actua amb contundencia i rapidesa davant casos de presumpta corrupcio i carrega contra la gestio del PP en situacions similars.

Bernabé exigeix a Pérez Llorca que actue i critica que Mazón continue “atrinxerat” després dels whatsapps de la DANA

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha demanat al president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, que assumisca responsabilitats per uns missatges de Carlos Mazón durant la DANA que qualifica de “indecència” i “vergonya” per a la política valenciana.

Les víctimes de la DANA preparen noves accions legals després de la personació de Mazón

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que divendres detallaran noves iniciatives judicials després d’haver-se personat Carlos Mazón en la causa de Catarroja i de fer-se públics els missatges del grup de WhatsApp del Govern valencià el dia de la catàstrofe.

La compravenda d’habitatges baixa un 11,5 % en la Comunitat en l’inici de 2026

La compravenda d’habitatges en la Comunitat Valenciana ha baixat un 11,5 % en el primer trimestre de 2026, fins a 24.744 operacions, en línia amb la caiguda del mercat espanyol.

Noves aules per garantir als pares la llengua base triada per als seus fills

Educació ha assegurat que tot l’alumnat tindrà garantida la continuïtat en la llengua base triada, i per això habilitarà o reconvertirà aules, sobretot en municipis castellanoparlants on ha crescut la demanda en valencià.

Tanquen la platja de Torre de la Sal per contaminació bacteriana fins a nou avís

La platja de Torre de la Sal, a Cabanes, ha quedat tancada al bany fins a nou avís per una elevada presència de la bacteria Escherichia coli en l’aigua.

Les noves plantes renovables podran guardar energia amb menys tràmits a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat que simplificarà el procediment perquè les plantes renovables de la Comunitat Valenciana puguen emmagatzemar energia, accelerar la seua finançació i reforçar la seguretat del subministrament elèctric.

Bernabé promet declarar València zona tensionada i aplicar la taxa turística si arriba a l’alcaldia

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l’alcaldia de València, ha avançat que, si governa, declararà la ciutat zona tensionada per la vivenda i posarà en marxa la taxa turística.