Les mamelles de Lucía Rivera causen polèmica en internet

Una nova polèmica ha rodejat a la filla de Cayetano Rivera i Blanca Romero, actual nóvia del pilot Marc Màrquez. I és que, en l'era de la informació i de les xarxes socials, qualsevol gest pot desencadenar un autèntic tornado d'acusacions i de pujades de to. En este cas, la cosa va de mamelles.

 

La model Lucía Rivera, que fa pocs dies ha compartit una foto seua en el seu perfil d'Instagram, ha causat un debat molt intens sobre si s'havia operat les mamelles, o no. Esta polèmica ha anat encenent-se cada volta més i molts dels seus seguidors han començat a qüestionar-la per haver-se operat, cosa que ha fet que uns altres fans la defengueren.

 

«La talla no ens diferencia»

Entre els molts usuaris que l'han defés argumentaven que «té igual si s’ha operat». I, a causa de les crítiques, la mateixa Rivera s'ha enfadat i ha intervingut contra una seguidora que l'acusava de 'canviar de bàndol' mentres puntualitzava: «Vaja, veig que hi ha dones que seguixen posant-se a la defensiva. La meua amiga i jo som del bàndol de les ‘planetes’, i ja està», firmant amb un dibuixet d'un beset.

 

Lucía Rivera no ha dubtat a l’hora d'opinar, i li ha respost contundentment: «No és posar-se a la defensiva o no, és que em fa prou de ràbia que digues que entre dones hi ha bàndols i, després, anem totes de feministes. Planes, o no planes, continuem sent dones», però Rivera encara ha insistit: «No ens diferencia una talla de sostenidors perquè el que importa està en el cervell…». Finalment, la model ha tancat la discusió: «Entre dones ens hem de donar suport. Bàndols? Per a què?».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Recovering

Una publicación compartida por LUCIA (@luciariveraromero) el

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.