Les mamelles de Lucía Rivera causen polèmica en internet

Una nova polèmica ha rodejat a la filla de Cayetano Rivera i Blanca Romero, actual nóvia del pilot Marc Màrquez. I és que, en l'era de la informació i de les xarxes socials, qualsevol gest pot desencadenar un autèntic tornado d'acusacions i de pujades de to. En este cas, la cosa va de mamelles.

 

La model Lucía Rivera, que fa pocs dies ha compartit una foto seua en el seu perfil d'Instagram, ha causat un debat molt intens sobre si s'havia operat les mamelles, o no. Esta polèmica ha anat encenent-se cada volta més i molts dels seus seguidors han començat a qüestionar-la per haver-se operat, cosa que ha fet que uns altres fans la defengueren.

 

«La talla no ens diferencia»

Entre els molts usuaris que l'han defés argumentaven que «té igual si s’ha operat». I, a causa de les crítiques, la mateixa Rivera s'ha enfadat i ha intervingut contra una seguidora que l'acusava de 'canviar de bàndol' mentres puntualitzava: «Vaja, veig que hi ha dones que seguixen posant-se a la defensiva. La meua amiga i jo som del bàndol de les ‘planetes’, i ja està», firmant amb un dibuixet d'un beset.

 

Lucía Rivera no ha dubtat a l’hora d'opinar, i li ha respost contundentment: «No és posar-se a la defensiva o no, és que em fa prou de ràbia que digues que entre dones hi ha bàndols i, després, anem totes de feministes. Planes, o no planes, continuem sent dones», però Rivera encara ha insistit: «No ens diferencia una talla de sostenidors perquè el que importa està en el cervell…». Finalment, la model ha tancat la discusió: «Entre dones ens hem de donar suport. Bàndols? Per a què?».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Recovering

Una publicación compartida por LUCIA (@luciariveraromero) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.