Les mamelles de Lucía Rivera causen polèmica en internet

Una nova polèmica ha rodejat a la filla de Cayetano Rivera i Blanca Romero, actual nóvia del pilot Marc Màrquez. I és que, en l'era de la informació i de les xarxes socials, qualsevol gest pot desencadenar un autèntic tornado d'acusacions i de pujades de to. En este cas, la cosa va de mamelles.

 

La model Lucía Rivera, que fa pocs dies ha compartit una foto seua en el seu perfil d'Instagram, ha causat un debat molt intens sobre si s'havia operat les mamelles, o no. Esta polèmica ha anat encenent-se cada volta més i molts dels seus seguidors han començat a qüestionar-la per haver-se operat, cosa que ha fet que uns altres fans la defengueren.

 

«La talla no ens diferencia»

Entre els molts usuaris que l'han defés argumentaven que «té igual si s’ha operat». I, a causa de les crítiques, la mateixa Rivera s'ha enfadat i ha intervingut contra una seguidora que l'acusava de 'canviar de bàndol' mentres puntualitzava: «Vaja, veig que hi ha dones que seguixen posant-se a la defensiva. La meua amiga i jo som del bàndol de les ‘planetes’, i ja està», firmant amb un dibuixet d'un beset.

 

Lucía Rivera no ha dubtat a l’hora d'opinar, i li ha respost contundentment: «No és posar-se a la defensiva o no, és que em fa prou de ràbia que digues que entre dones hi ha bàndols i, després, anem totes de feministes. Planes, o no planes, continuem sent dones», però Rivera encara ha insistit: «No ens diferencia una talla de sostenidors perquè el que importa està en el cervell…». Finalment, la model ha tancat la discusió: «Entre dones ens hem de donar suport. Bàndols? Per a què?».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Recovering

Una publicación compartida por LUCIA (@luciariveraromero) el

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.