9.5 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Les terminacions que més toquen al sorteig de la ‘Lotería del Niño’

Després de la ressaca del sorteig de la Loteria de Nadal i els afortunats que van rebre algun premi, arriba la ‘Lotería del Niño’.

El pròxim dia 6 de gener se celebra el sorteig extraordinari de la Loteria Nacional coneguda com “el sorteig del Niño”.

Una de les terminacions dels dècims que més vegades ha tocat en este sorteig és el 0, que ha estat premiat 20 vegades en els últims anys.

A més del 0, les terminacions més afortunades són el 7, que ha tocat 14 vegades, i el 9, que ho ha fet 13 vegades.

No obstant això, els dècims acabats en 3 i 8 amb prou feines són els que menys han estat agraciats, segons els registres de Loteries i Apostes de l’Estat.

Terminacions de dos dígits

Les terminacions de dos xifres que més vegades han estat afortunades, són el 20, que ha obtingut el primer premi de la ‘Lotería del Niño’ un total de 6 ocasions: el 05320 el 1922, el 35920 el 1936, el 35520 el 1954, el 37220 el 1986, el 10320 el 2002 i, la més recent el 28920.

La ‘Loteria del Niño’ reparteix més premis que el Gordo de Nadal. El sorteig del pròxim 6 de gener té 7.813 premis davant dels 5.305 de Nadal, després les probabilitats de resultar premiats passen del 5,305% al ​​7,82%.

Els dècims premiats cobren un reintegrament de 20 euros si coincideix l’últim número, però també els números les tres últimes xifres dels quals coincidisquen amb els dos primers premis percebran 100 euros per desé. A més, els números les dos últimes xifres dels quals coincidisquen amb les del primer premi cobraran 100 euros.

La ‘Lotería del Niño’ 2022 continua sent un dels sorteigs extraordinaris més importants de l’any i suposa una nova cita per tornar a provar sort.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.