10 alumnes expulsats d’un institut agredir un professor a Bétera

Una agressió homòfoba a un professor la setmana passada a un institut de la localitat de Bétera ha provocat l’expulsió de 10 alumnes.

Els fets van passar dimecres passat quan dos alumnes de l’IES van eixir al pati amb una bandera LGTBI, segons fonts d’À Punt. Pel que sembla, més alumnes van seguir els adolescents fins que el centre va demanar que es posés fi a aquesta mobilització.

L’endemà altres alumnes van anar al centre amb banderes d’Espanya, que van treure al pati de l’institut. Davant la tensió creixent, un professor del centre va demanar als alumnes que cessés aquesta manifestació, fet que va provocar que entre 150 i 200 alumnes van acabar increpant el docent.

Van agredir al professor tirant-li els cabells, li van cridar de forma homòfoba i li van tirar restes d’entrepans.

El centre ha convocat aquest dimecres un claustre extraordinari i entre els alumnes s’està preparant un manifest de suport al docent agredit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Investigat per deu estafes i tres usurpacions d’estat civil amb un perjuí superior a 110.000 euros

La Guàrdia Civil d'Onda ha investigat a un home de 32 anys per presumptes estafes i usurpacions d'estat civil després de captar a víctimes en xarxes, amb danys superiors a 110.000 euros.

L’arribada de turistes internacionals al gener a la Comunitat Valenciana va baixar un 3,5%

Al gener, la Comunitat Valenciana va rebre 578.700 turistes internacionals, un 3,5% menys que un any abans. A Espanya, el gasto va marcar rècord amb 7.805 milions.

Un comandament de la UME sosté que en el Cecopi manava la consellera, no Mazón, el 29-O

Un comandant de la UME ha declarat davant la jutgessa que la vesprada del 29-O en el Cecopi qui va dirigir l'emergència va ser la consellera Salomé Pradas. Segons el seu testimoniatge, Mazón va arribar, va fer preguntes i no va prendre decisions.

Avís groc per pluges este dijous a Castelló i en zones d’Alacant i València

Aemet ha establit per al dijous l'avís groc per pluges a Castelló, el sud de València i el litoral nord d'Alacant. Per a este dimecres està actiu a Alacant per vent i mala mar.

La nostra llengua necessita un estatus indiscriminat

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que el valencià perd ús perquè no té el mateix reconeixement i exigència que el castellà. Proposa reforçar-lo amb canvis legals i facilitar-ne l’ús amb una normativa escrita més accessible, per evitar que acabe sent una llengua amb prestigi però poc viva

José Francisco Molina, nou seleccionador d’Hondures amb el Mundial 2030 en l’horitzó

El tècnic valencià va ser presentat i va assumir una gran responsabilitat amb un missatge d'unitat. El seu primer amistós serà davant el Perú a Espanya el 31 de març.

Pluges amb fang i ratxes molt fortes este dimecres per la borrasca Regina

La borrasca Regina, situada sobre el Marroc, deixarà un canvi de temps marcat: pluges amb fang, ratxes molt fortes i baixada de les màximes en la mitat sud. Les precipitacions avançaran de sud a nord i seran més intenses a Andalusia, amb incidència també a Castella-la Manxa i Madrid, a més de calitja a Balears i pluges amb vent a Canàries.

Pluges en el sud de València i nord d’Alacant i vent amb ratxes molt fortes

Cels molt nuvolosos este dimecres amb pluges febles, persistents en el sud de València i nord d'Alacant, i vent del nord-est amb ratxes molt fortes. El dijous arribaran precipitacions generalitzades amb fang i baixaran les màximes.