10 alumnes expulsats d’un institut agredir un professor a Bétera

Una agressió homòfoba a un professor la setmana passada a un institut de la localitat de Bétera ha provocat l’expulsió de 10 alumnes.

Els fets van passar dimecres passat quan dos alumnes de l’IES van eixir al pati amb una bandera LGTBI, segons fonts d’À Punt. Pel que sembla, més alumnes van seguir els adolescents fins que el centre va demanar que es posés fi a aquesta mobilització.

L’endemà altres alumnes van anar al centre amb banderes d’Espanya, que van treure al pati de l’institut. Davant la tensió creixent, un professor del centre va demanar als alumnes que cessés aquesta manifestació, fet que va provocar que entre 150 i 200 alumnes van acabar increpant el docent.

Van agredir al professor tirant-li els cabells, li van cridar de forma homòfoba i li van tirar restes d’entrepans.

El centre ha convocat aquest dimecres un claustre extraordinari i entre els alumnes s’està preparant un manifest de suport al docent agredit.

Últimes notícies

Aules climatitzades i col·legis reformats abans de final d’any a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat dos nous plans, EduClima i RECOLE, per a climatitzar totes les aules i reformar col·legis i instituts públics abans que acabe l’any, amb una inversió inicial de 180 milions d’euros dins d’un paquet global de 3.338 milions en quatre anys.

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea, de 20 anys, té fins dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les previsions l’ubiquen al final de la primera ronda.

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base de València Basket Sergio de Larrea té fins este dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les últimes prediccions el col·loquen al final de la primera ronda.

Les víctimes de la DANA reclamen al Constitucional que anul·le l’aforament de Carlos Mazón

L'Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha presentat una demanda d'empara al Tribunal Constitucional per a intentar anul·lar l'aforament de Carlos Mazón, que consideren fraudulent, i garantir els drets constitucionals de les víctimes.

Agustinos busca el miracle a Nava per somiar amb l’ascens a l’Asobal

La Fundació Agustinos de Alicante necessita remuntar nou gols este dissabte a la pista del Viveros Herol Nava per aconseguir un històric ascens a la Lliga Asobal, un repte que cap equip de Plata ha assolit fins ara.

Benidorm es convertix en la grada anglesa per a viure el Mundial 2026

Milers d’anglesos i escocesos han triat Benidorm com a base per seguir els partits del Mundial de futbol 2026, la qual cosa ha disparat els vols des del Regne Unit i ha activat un dispositiu especial de seguretat i horaris per a les terrasses.

Anglesos i escocesos convertixen Benidorm en la seua base per viure el Mundial

Milers d’aficionats anglesos i escocesos han triat Benidorm per seguir el Mundial 2026 amb pantalles gegants, més vols alacantins i un dispositiu policial especial.

El Levante ja te data per a tornar al treball en la pretemporada

La plantilla del Levante ha sigut citada el 4 de juliol per a passar les proves mediques a València i iniciar la pretemporada abans del començament de LaLiga a mitjan agost.