9.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Ana Obregón i el seu fill Álex Lequio segueixen a Nova York després d’acudir a un centre especialitzat en càncer

Ana Obregón junto a su hijo Álex Lequio

Ana Obregón amb el seu fill, Álex Lequio | Cedida

La preocupació per l’estat de salut d’Álex Lequio continua. I és que un mes després de ser vist amb la seua parella, la seua mare Ana Obregón, i el seu pare Alesandro Lequio, visitant un centre mèdic especialitzat en càncer – el Memorial Sloan Kettering Cancer Center -, sembla que tant el jove com la coneguda actriu segueixen a la ciutat nord-americana, cosa que no ha fet sinó preocupar encara més als seus seguidors.

 

Segons ha pogut saber en exclusiva ‘El Español’, mare i fill segueixen a la ciutat dels gratacels, si bé Alessandro Lequio ha tornat a Espanya per reincorporar-se a la feina. D’altra banda, el mateix mitjà s’ha posat en contacte amb el jove empresari, qui de manera educada s’ha negat a donar més detalls: «No parlaré més. Ho estem portant tot en silenci», ha declarat.

La familia Lequio Obregón en el centro médico

La familia Lequio Obregón en el centre mèdic | Diez Minutos

Últimes notícies

Basset espera tancar este dilluns la seua declaració sobre la dana

José Miguel Basset, ex inspector cap del Consorci Provincial de Bombers, ha représ el seu testimoniatge en el Jutjat de Catarroja i confia a finalitzar hui. La sessió es reprén després de quasi huit hores de preguntes el divendres.

Roberto Bautista cau davant Shang i s’acomiada en la primera ronda d’Austràlia

L'espanyol va perdre en quatre sets (6-4, 6-7(2), 6-4 i 6-0) en 2h56 després d'una baixada física en el tram final. Shang va avançar i espera rival en segona ronda.

Cancel·lat l’AVE València-Sevilla després de l’accident de Adamuz

L'accident ferroviari de Adamuz, amb almenys 39 morts, ha obligat a cancel·lar este dilluns l'únic AVE diari entre València i Sevilla. La circulació seguix interrompuda en la zona.

La tragèdia ferroviària de Adamuz ha suspés les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha suspés la majoria d'actes públics després de l'accident ferroviari de Adamuz, amb minuts de silenci a les 12 hores a València i Alacant.

Basset espera concloure este dilluns la seua declaració sobre la DANA i ‘tancar este episodi’

Basset reprén la seua compareixença com a testimoni en Instrucció 3 de Catarroja després de quasi huit hores de preguntes el divendres. Confia a 'tancar este episodi'.

La tragèdia ferroviària de Adamuz suspén les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La majoria d'actes públics de Generalitat, Delegació del Govern i Ajuntament de València ha quedat suspesa després del sinistre en Adamuz, amb almenys 39 morts. A les 12 es guardarà un minut de silenci davant l'Ajuntament en resposta a la convocatòria de la FEMP.

La borrasca Harry deixarà hui pluges fortes a Castelló i neu a l’interior

El pas de la borrasca Harry intensificarà esta vesprada la pluja en el nord de Castelló i deixarà nevades significatives a l'interior a partir de 1.000-1.400 m. El dimarts les precipitacions es generalitzaran i el vent del nord refermarà en el litoral.

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.