Ana Obregón i el seu fill Álex Lequio segueixen a Nova York després d’acudir a un centre especialitzat en càncer

Ana Obregón junto a su hijo Álex Lequio

Ana Obregón amb el seu fill, Álex Lequio | Cedida

La preocupació per l’estat de salut d’Álex Lequio continua. I és que un mes després de ser vist amb la seua parella, la seua mare Ana Obregón, i el seu pare Alesandro Lequio, visitant un centre mèdic especialitzat en càncer – el Memorial Sloan Kettering Cancer Center -, sembla que tant el jove com la coneguda actriu segueixen a la ciutat nord-americana, cosa que no ha fet sinó preocupar encara més als seus seguidors.

 

Segons ha pogut saber en exclusiva ‘El Español’, mare i fill segueixen a la ciutat dels gratacels, si bé Alessandro Lequio ha tornat a Espanya per reincorporar-se a la feina. D’altra banda, el mateix mitjà s’ha posat en contacte amb el jove empresari, qui de manera educada s’ha negat a donar més detalls: «No parlaré més. Ho estem portant tot en silenci», ha declarat.

La familia Lequio Obregón en el centro médico

La familia Lequio Obregón en el centre mèdic | Diez Minutos

Últimes notícies

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.

La Comunitat Valenciana reforça el seu lideratge en gestió de l’aigua amb més de 10 milions per a infraestructures hídriques

La Generalitat impulsa els plans integrals de sanejament urbà amb més de 10 milions d'euros per a modernitzar depuradores, reforçar infraestructures hídriques i preparar-se davant pluges extremes.

Barcala defén que l’únic acte institucional del 25 de maig és el de l’Ajuntament d’Alacant

Luis Barcala reivindica que l'homenatge del 25 de maig organitzat per l'Ajuntament és l'únic acte institucional pel bombardeig del Mercat Central i evita valorar l'absència de l'oposició.

El Port d’Alacant supera el milió de tones i dispara el seu trànsit de mercaderies i passatgers

El Port d'Alacant ha mogut una mica més d'un milió de tones entre gener i abril, un 16,6% més interanual, amb fortes pujades en contenidors, graneles líquids, vehicles i creuers.

L’oposició tomba en Les Corts el dictamen de la dana i l’acusa d’il·legal i fals

PSPV i Compromís presenten en Les Corts esmenes a la totalitat contra el dictamen de la comissió de la dana de 2024, que veuen il·legal, immoral i allunyat de la realitat viscuda.

Onze jugadors de l’Elx queden lliures a final de temporada i el club ha de definir el seu futur immediat

Onze futbolistes de l'Elx acaben contracte en les pròximes setmanes i la seua continuïtat en Primera Divisió està sense definir, amb diversos casos marcats per cessions, opcions de compra i renovacions pendents.