Ana Obregón i el seu fill Álex Lequio segueixen a Nova York després d’acudir a un centre especialitzat en càncer

Ana Obregón junto a su hijo Álex Lequio

Ana Obregón amb el seu fill, Álex Lequio | Cedida

La preocupació per l’estat de salut d’Álex Lequio continua. I és que un mes després de ser vist amb la seua parella, la seua mare Ana Obregón, i el seu pare Alesandro Lequio, visitant un centre mèdic especialitzat en càncer – el Memorial Sloan Kettering Cancer Center -, sembla que tant el jove com la coneguda actriu segueixen a la ciutat nord-americana, cosa que no ha fet sinó preocupar encara més als seus seguidors.

 

Segons ha pogut saber en exclusiva ‘El Español’, mare i fill segueixen a la ciutat dels gratacels, si bé Alessandro Lequio ha tornat a Espanya per reincorporar-se a la feina. D’altra banda, el mateix mitjà s’ha posat en contacte amb el jove empresari, qui de manera educada s’ha negat a donar més detalls: «No parlaré més. Ho estem portant tot en silenci», ha declarat.

La familia Lequio Obregón en el centro médico

La familia Lequio Obregón en el centre mèdic | Diez Minutos

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.