5.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

L’anàlisi no confirma que els teixits siguen de Marta Calvo

Desaparició Marta Calvo

Casa del presumpte assassí, Jorge Ignacio | EFE

 

Les proves fetes pel laboratori del Servici de Criminalística de Guàrdia Civil no han pogut obtindre l’ADN de cap dels teixits de Marta Calvo que es van trobar en el desaigüe del lavabo de la casa del seu presumpte assassí, Jorge Ignacio, segons informa ‘Las Provincias’.

 

Les restes van ser trobades en una canonada de la casa que el detingut tenia llogada en Manuel i van ser enviades a Madrid la setmana passada per a que s’analitzaren i es comprovara si coincidien amb l’ADN de la jove. 

 

Els agents que s’encarreguen de la investigació resten ara credibilitat la versió del detingut després de les proves. Això sí, creuen en una part del seu relat, ja que coincidixen els llocs del seu telèfon mòbil amb el recorregut que assegura haver fet quan es va desfer del cos de Marta Calvo.

 

«Vaig trossejar el cadàver perquè no podia traure’l sense que em vegueren els veïns»

Segons arreplega ‘Las Provincias’, Jorge Ignacio P. J. ha afirmat en una declaració que el cos de Marta «estava rígid» quan el va abraçar en despertar-se i va «trossejar el cadàver perquè no podria traure’l sense que em vegueren els veïns».

 

El primer que va fer el detingut i acusat d’haver matat a Marta Calvo va ser tirar el mòbil, el bolso i la roba de la jove en un contenidor prop d’una gasolinera de la Llosa de Ranes, en la Costera (València). Després, va anar a un supermercat de l’Olleria, en la Vall d’Albaida (València), a on va comprar bolses de fem i guants de làtex. I, més tard, anà a una ferreteria a comprar dos serres.

 

Segons el mateix acusat, va trossejar el cos de Marta en la dutxa de la casa de Manuel, a on s’han trobat les restes de pell, nuet i amb guants de làtex per a no deixar proves. El dia 8 de novembre, un dia després de la desaparició de Marta, Jorge es va alçar sobre les set del matí i va eixir de sa casa amb tres bolses de fem que va tirar en un contenidor del centre d’Alzira, en la Ribera. Després, va tornar a Manuel a per tres bolses més, que va tirar en Alzira, tot i que esta volta en els afores. Més tard, anà de nou a sa casa a per més bolses, que tirà en un contenidor de Silla, en l’Horta de València.

 

D’altra banda, Jorge Ignacio P. J. es va desfer de les dos serres que va utilitzar per a trossejar el cos en Massanassa, també en l’Horta, i després comprà un líquid per a desembossar les canonades i no deixar cap resta de la jove, tot i que, finalment, els especialistes de criminalística de a Guàrdia Civil han pogut trobar les pistes que podrien corroborar la versió de l’Acusat.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.