12.8 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

L’anàlisi no confirma que els teixits siguen de Marta Calvo

Desaparició Marta Calvo

Casa del presumpte assassí, Jorge Ignacio | EFE

 

Les proves fetes pel laboratori del Servici de Criminalística de Guàrdia Civil no han pogut obtindre l’ADN de cap dels teixits de Marta Calvo que es van trobar en el desaigüe del lavabo de la casa del seu presumpte assassí, Jorge Ignacio, segons informa ‘Las Provincias’.

 

Les restes van ser trobades en una canonada de la casa que el detingut tenia llogada en Manuel i van ser enviades a Madrid la setmana passada per a que s’analitzaren i es comprovara si coincidien amb l’ADN de la jove. 

 

Els agents que s’encarreguen de la investigació resten ara credibilitat la versió del detingut després de les proves. Això sí, creuen en una part del seu relat, ja que coincidixen els llocs del seu telèfon mòbil amb el recorregut que assegura haver fet quan es va desfer del cos de Marta Calvo.

 

«Vaig trossejar el cadàver perquè no podia traure’l sense que em vegueren els veïns»

Segons arreplega ‘Las Provincias’, Jorge Ignacio P. J. ha afirmat en una declaració que el cos de Marta «estava rígid» quan el va abraçar en despertar-se i va «trossejar el cadàver perquè no podria traure’l sense que em vegueren els veïns».

 

El primer que va fer el detingut i acusat d’haver matat a Marta Calvo va ser tirar el mòbil, el bolso i la roba de la jove en un contenidor prop d’una gasolinera de la Llosa de Ranes, en la Costera (València). Després, va anar a un supermercat de l’Olleria, en la Vall d’Albaida (València), a on va comprar bolses de fem i guants de làtex. I, més tard, anà a una ferreteria a comprar dos serres.

 

Segons el mateix acusat, va trossejar el cos de Marta en la dutxa de la casa de Manuel, a on s’han trobat les restes de pell, nuet i amb guants de làtex per a no deixar proves. El dia 8 de novembre, un dia després de la desaparició de Marta, Jorge es va alçar sobre les set del matí i va eixir de sa casa amb tres bolses de fem que va tirar en un contenidor del centre d’Alzira, en la Ribera. Després, va tornar a Manuel a per tres bolses més, que va tirar en Alzira, tot i que esta volta en els afores. Més tard, anà de nou a sa casa a per més bolses, que tirà en un contenidor de Silla, en l’Horta de València.

 

D’altra banda, Jorge Ignacio P. J. es va desfer de les dos serres que va utilitzar per a trossejar el cos en Massanassa, també en l’Horta, i després comprà un líquid per a desembossar les canonades i no deixar cap resta de la jove, tot i que, finalment, els especialistes de criminalística de a Guàrdia Civil han pogut trobar les pistes que podrien corroborar la versió de l’Acusat.

 

També pots llegir…

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.