Un ancià mor a Madrid després de consumir una tassa de detergent que la seua dona li va donar pensant que era cafè

Un home va morir este dilluns, 5 de gener, després d'ingerir una tassa de detergent que li va preparar la seua dona , de 82 anys, amb demència senil, a Madrid. Segons va informar el portaveu de la Prefectura Superior de la Policia de la capital espanyola, la víctima, de 87 anys, va pensar que li havia donat un cafè, per la qual cosa no va dubtar a consumir la beguda, provocant-li un fort enverinament que va acabar amb la seua vida.

  

  

L'assistent social que atenia al matrimoni, en el seu domicili, localitzat en el districte de Usera, va ser qui es va percatar de la situació, després d'escoltar les queixes i el malestar que presentava el mort. En adonar-se del problema, va cridar als serveis d'emergències per a alertar-los de la situació, per la qual cosa l'ancià va ser atès per una ambulància i traslladat a l'Hospital 12 d'Octubre.

  

  

Hores després de ser atès pels serveis mèdics, es va confirmar la mort de l'home, qui no va superar l'enverinament que li va suposar el consum de detergent. L'hospital va avisar a la Policia perquè iniciara la recerca corresponent, mitjançant la qual es van recaptar proves sobre el detergent utilitzat, a més de parlar amb l'esposa de la víctima, qui no ha sigut detinguda en considerar-se una acció involuntària.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana, segona exportadora de fruites i hortalisses amb el 28% del total

La Comunitat Valenciana va ser la segona comunitat exportadora de fruites i hortalisses en 2025 amb el 28%, en vendre 3,3 milions de tones per 4.790 milions. Espanya va retallar el volum un 4% però va elevar el valor un 4%, amb Europa com a principal destí.

La menstruació condiciona la vida diària de més del 80% de les dones a Espanya

Un estudi amb més de 4.000 participants assenyala que la menstruació impacta la vida quotidiana, la participació social i el benestar. El dolor i l'estigma impulsen canvis d'hàbits.

Detingut amb mig quilo de cocaïna i fàrmacs amb recepta en zones d’oci

Un home de 33 anys ha sigut detingut amb 493 grams de cocaïna, 730 comprimits subjectes a recepta i 166 butllofes. Part de la droga anava oculta en vapers manipulats.

El València busca aprofitar la ressaca copera del Baskonia per a afermar-se en l’Eurolliga

El València visita al Kosner Baskonia amb la idea de capitalitzar la ressaca del recent títol coper vitorià i sumar un triomf clau per a consolidar el Top-6.

Tallada l’AP-7 a Moncofa per dos accidents amb tres vehicles i dos camions

L'AP-7 roman tallada en sentit València a l'altura de Moncofa després de dos sinistres entre les 9.00 i les 10.00 hores. Trànsit desvia per la A-7 i la N-225 i no consten ferits.

Dos detinguts per huit robatoris de catalitzadors a la província de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 30 i 43 anys vinculats amb huit sostraccions de catalitzadors en 2025 en diversos municipis de Castelló. La investigació continua oberta.

Detinguts dos britànics per fingir un segrest per a exigir 830 euros de rescat

Dos hòmens britànics han sigut detinguts en un hotel de Benidorm després de fingir un segrest i enviar vídeos amb sang i amenaces per a reclamar 830 euros. Se'ls atribuïxen delictes de simulació, estafa i usurpació d'identitat.

Comença la manifestació del taxi a València en un atur de 24 hores amb retencions

Els taxistes han iniciat la manifestació des de diversos punts de València en el marc d'un atur de 24 hores. Ja es registren retencions i el recorregut preveu final a les Torres de Serrans i concentració davant el Palau de la Generalitat fins a les 14.00.