12.2 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Un ancià mor a Madrid després de consumir una tassa de detergent que la seua dona li va donar pensant que era cafè

Un home va morir este dilluns, 5 de gener, després d'ingerir una tassa de detergent que li va preparar la seua dona , de 82 anys, amb demència senil, a Madrid. Segons va informar el portaveu de la Prefectura Superior de la Policia de la capital espanyola, la víctima, de 87 anys, va pensar que li havia donat un cafè, per la qual cosa no va dubtar a consumir la beguda, provocant-li un fort enverinament que va acabar amb la seua vida.

  

  

L'assistent social que atenia al matrimoni, en el seu domicili, localitzat en el districte de Usera, va ser qui es va percatar de la situació, després d'escoltar les queixes i el malestar que presentava el mort. En adonar-se del problema, va cridar als serveis d'emergències per a alertar-los de la situació, per la qual cosa l'ancià va ser atès per una ambulància i traslladat a l'Hospital 12 d'Octubre.

  

  

Hores després de ser atès pels serveis mèdics, es va confirmar la mort de l'home, qui no va superar l'enverinament que li va suposar el consum de detergent. L'hospital va avisar a la Policia perquè iniciara la recerca corresponent, mitjançant la qual es van recaptar proves sobre el detergent utilitzat, a més de parlar amb l'esposa de la víctima, qui no ha sigut detinguda en considerar-se una acció involuntària.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.