Un ancià mor a Madrid després de consumir una tassa de detergent que la seua dona li va donar pensant que era cafè

Un home va morir este dilluns, 5 de gener, després d'ingerir una tassa de detergent que li va preparar la seua dona , de 82 anys, amb demència senil, a Madrid. Segons va informar el portaveu de la Prefectura Superior de la Policia de la capital espanyola, la víctima, de 87 anys, va pensar que li havia donat un cafè, per la qual cosa no va dubtar a consumir la beguda, provocant-li un fort enverinament que va acabar amb la seua vida.

  

  

L'assistent social que atenia al matrimoni, en el seu domicili, localitzat en el districte de Usera, va ser qui es va percatar de la situació, després d'escoltar les queixes i el malestar que presentava el mort. En adonar-se del problema, va cridar als serveis d'emergències per a alertar-los de la situació, per la qual cosa l'ancià va ser atès per una ambulància i traslladat a l'Hospital 12 d'Octubre.

  

  

Hores després de ser atès pels serveis mèdics, es va confirmar la mort de l'home, qui no va superar l'enverinament que li va suposar el consum de detergent. L'hospital va avisar a la Policia perquè iniciara la recerca corresponent, mitjançant la qual es van recaptar proves sobre el detergent utilitzat, a més de parlar amb l'esposa de la víctima, qui no ha sigut detinguda en considerar-se una acció involuntària.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.