5.8 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Un ancià mor a Madrid després de consumir una tassa de detergent que la seua dona li va donar pensant que era cafè

Un home va morir este dilluns, 5 de gener, després d'ingerir una tassa de detergent que li va preparar la seua dona , de 82 anys, amb demència senil, a Madrid. Segons va informar el portaveu de la Prefectura Superior de la Policia de la capital espanyola, la víctima, de 87 anys, va pensar que li havia donat un cafè, per la qual cosa no va dubtar a consumir la beguda, provocant-li un fort enverinament que va acabar amb la seua vida.

  

  

L'assistent social que atenia al matrimoni, en el seu domicili, localitzat en el districte de Usera, va ser qui es va percatar de la situació, després d'escoltar les queixes i el malestar que presentava el mort. En adonar-se del problema, va cridar als serveis d'emergències per a alertar-los de la situació, per la qual cosa l'ancià va ser atès per una ambulància i traslladat a l'Hospital 12 d'Octubre.

  

  

Hores després de ser atès pels serveis mèdics, es va confirmar la mort de l'home, qui no va superar l'enverinament que li va suposar el consum de detergent. L'hospital va avisar a la Policia perquè iniciara la recerca corresponent, mitjançant la qual es van recaptar proves sobre el detergent utilitzat, a més de parlar amb l'esposa de la víctima, qui no ha sigut detinguda en considerar-se una acció involuntària.

Últimes notícies

Quelton, bikinis exclusius nascuts en pandèmia que conquisten les xarxes socials

Les germanes Queralton convertixen un projecte nascut en pandèmia en una marca de bikinis metal·litzats i col·leccions limitades amb tracció en Instagram i TikTok.

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.