Anul·len a Castelló una clàusula d’un contracte perquè sols es podia llegir amb lupa

Una clàusula d'un contracte bancari ha sigut anul·lada per l'Audiència Provincial de Castelló pel tamany de la lletra, ja que era tan menuda que es requeria una lupa per a la seua lectura, i ni amb ulleres un era capaç de llegir-la. Així ho ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, que ha informat de l'auto dictat per la Secció Tercera segons el qual admet a tràmit la demanda del banc contra un client per l'impagament de les quotes de la targeta de crèdit de la que és titular. La Sala limita, en eixa mateixa resolució, les pretensions de l'entitat financera al permetre-li reclamar sols el principal del deute, que són 4.600 euros, però no així els interessos, uns 766 euros, ja que anul·la la clàusula que els fixa perquè la tipografia en què està redactada és tan reduïda que per a la seua lectura no hi ha prou amb utilitzar ulleres sinó que es necessita una lupa.

  

 

 

Últimes notícies

Barrachina evita pronunciar-se sobre si un avís Es-Alert abans hauria salvat vides el 29-O

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, admet que no sap si un Es-Alert més prompte el 29 d’octubre de 2024 hauria evitat morts per la dana i remeta el debat als tècnics, en línia amb la defensa de Carlos Mazón en la causa oberta a Catarroja.

Un episodi de calor molt anòmal portarà temperatures de rècord en setembre

A partir de divendres, la Comunitat Valenciana viurà un episodi de calor molt anòmal per a setembre, amb màximes de fins a 34 graus en el litoral i nits de fort oratge de bochor.

Deu tortugues babaues nascudes a Almassora tornen a la mar després d’un any de cures

Deu tortugues babaues nascudes en 2025 a la platja de Benafelí, a Almassora, han sigut alliberades al Mediterrani després d’un any en el programa de conservació ‘Head Starting’. El projecte, impulsat per la Fundació Oceanogràfic i la Fundació Azul Marino, busca augmentar la supervivència d’esta espècie amenaçada.

Agost de 2026 bat tots els rècords de calor a la Comunitat Valenciana

Agost de 2026 ha sigut el més calorós registrat a la Comunitat Valenciana, amb una anomalia tèrmica de 2,1 graus i nits sufocants. Les pluges han sigut globalment normals, però molt irregulars i amb reventons que han deixat ratxes de vent de més de 100 km/h.

El Consell se suma a la petició de dimissió de Pedro Sánchez per la crisi de Ceuta

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha afirmat que el Govern valencià dona suport a la petició de dimissió de Pedro Sánchez per la crisi migratòria de Ceuta i ha exigit la convocatòria d’eleccions generals. També ha defensat les mobilitzacions multitudinàries en diverses ciutats i ha remarcat que la Comunitat Valenciana no ha rebut cap proposta per a l’acollida de menors no acompanyats.

Pérez Llorca insta la nova presidenta de l’AVL a reforçar el diàleg i el consens

Juanfran Pérez Llorca ha demanat a Maria Àngels Francés que la nova etapa de l’AVL es base en el diàleg, el rigor i el consens, i ella s’ha compromés a impulsar el valencià amb independència i objectivitat.

Bamba acosta als lectors valencians ‘La vida en la escritura’ d’Annie Dillard

'La vida en la escritura', clàssic contemporani sobre l'ofici d'escriure d'Annie Dillard, es publica per primera vegada a Espanya de la mà de l'editorial valenciana Bamba, que continua així el seu projecte de recuperació de l'autora.

Avís groc per calor extrema a València este dijous i divendres

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dijous a l’interior nord de València i divendres a tota la província, amb màximes de fins a 38 graus.