Un any de la mort de Julen: «No hauríem d’haver acudit»

Pares de Julen

Els pares de Julen no superen la mort dels seus dos fills i esperen el tercer amb esperança | EFE

Este dilluns ha fet un any d’una de les majors tragèdies d’Espanya, que va conseguir commocionar a tot el país: la mort del xicotet Julen Roselló, de només 2 anys. El xiquet va caure per un pou d’uns 100 metres, situat en Totalán (Màlaga).

 

José Roselló, el pare del menut, ha explicat en una entrevista que aquell diumenge, 13 de gener, d’ara fa un any el tenen «present com si haguera passat ahir», perquè no superaran mai la mort dels seus fills, ja que no és el primer que perden. José i Vicky van perdre al seu primer fill, de forma sobtada, dos anys abans. Els pares del menut han assegurat que «vam anar a un lloc a on no hauríem d’haver acudit», lamentava José entre llàgrimes, recordant aquell fatídic dia.

 

José no ha volgut implicar-se quan ha sigut preguntat pel cas judicial en el que està immers el propietari de la finca, David Serrano, dient que «no és cosa nostra». El que sí que ha assegurat és que la mort de Julen va ser un accident.

 

Esperen el tercer fill amb esperança

José i Vicky estan vivint amb els pares d’ell, una forma d’estar més acompanyats i intentar pal·liar el dolor que encara patixen. La parella manté l’esperança ara de vore créixer al seu tercer fill, a qui esperen amb alegria i moltes ganes. Els pares del menut Julen també han afirmat que el seu pilar ara mateixa són els seus amics i la seua família, a demés de tots els missatges de condol que els arriben de tot el món.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.