29.6 C
València
Dijous, 28 agost, 2025

Victoria, la mare de Julen, podrà complir la promesa que li va fer al seu fill

Els pares del petit Julen estan esperant el seu tercer fill

Els pares del menut Julen estan esperant el seu tercer fill | Cedida

 

Huit mesos després de la tràgica mort del seu segon fill, pareix que arriben bones notícies per als pares de Julen, Victoria García i José Roselló, que estan esperant el seu tercer fill. Victoria està embarassada d’un mes i mig i d’esta manera podrà complir la promesa que li va fer al menut «donar-li un germà», així ho confirmava ella mateixa en el diari ‘ABC’. 

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Dos fills perduts per tràgiques circumstàncies

El fill o filla que esperen serà el tercer de la parella, ja que van tindre a Óliver i a Julen, els dos morts per tràgiques circumstàncies. El primer, el fill major, va morir només dos anys abans que el menut Julen. L’abril del 2017, el fill major moria amb només tres anys després d’una malaltia sense que es poguera fer res. 

 

Poc després, el gener del 2019, la família perdia de forma tràgica al seu segon fill. El menut Julen queia pel pou de 25 centímetres d’ampària i més de 70 metres de profunditat, d’una finca de Totalán, en Màlaga, i, després de 13 dies incessants de busca, va  ser rescatat sense vida del pou. Per tal de recordar als seus dos fills perduts, la parella ha decidit tatuar-se una cosa que represente als seus xiquets. 

 

Victoria duu tatuat al braç dret les cares d’Óliver i Julen, mentres que José ha decidit tatuar-se en la cama l’ombra amb les postures que més definien els seus dos fills a l’ombra d’una posta de sol.

 

Pares de Julen

Els pares de Julen després de conéixer la notícia | València Diari

 

Complir la seua promesa

Victoria i José seguixen «intentant sobreviure» a la tragèdia d’ara fa huit mesos que els ha deixat «destrossats», tot i que ja van declarar que no podrien ser mai feliços, van assegurar que «amor i afecte» no els faltarà mai i d’eixa manera ho han demostrat amb este nou infant que està en camí.

 

Els pares encara no saben si serà xiquet o xiqueta, però han assegurat que no els importa el sexe del bebé sinó que només el volen tindre ja amb ells per a poder-lo cuidar i ensenyar-li qui van ser els seus germans.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Huit atesos per un xoc múltiple en l’A-7 a l’altura de Godella

Huit persones van ser ateses per contusions i marejos després d'un abast entre dos camions i diversos turismes en l'A-7 a l'altura de Godella. Un carril es va tallar i es van formar retencions de diversos quilòmetres.

Mor un soci de la pirotècnia Ferrández després de l’explosió a Redován

Un soci i treballador de la pirotècnia Ferrández ha mort en una explosió a Redován; un altre home, de 57 anys, va resultar ferit lleu. L'incendi ja està estabilitzat.

Mor un soci de la pirotècnica Ferrández en una explosió a Redován

Un treballador i soci de la pirotècnica Ferrández ha mort després d'una explosió en una caseta de transformació a Redován. Un altre home, de 57 anys, va resultar ferit lleu i va ser traslladat a l'hospital de la Vega Baixa.

Un mort després d’una explosió en una pirotècnica de Redován

Una persona ha mort després d'una explosió en una caseta de transformació de la pirotècnia Ferrández, a Redován. No hi ha més ferits i l'incendi està estabilitzat.

Un abast entre dos camions i diversos cotxes talla un carril de la A-7 a Godella (València)

Una col·lisió per abast entre dos camions i diversos cotxes ha obligat a tallar el carril esquerre de la A-7 a Godella i ha provocat llargues retencions. Emergències va mobilitzar dos ambulàncies davant possibles ferits.

Mor un treballador en l’explosió de Pirotècnia Ferrández a Redován, segona amb morts de l’any

La deflagració en una caseta de Pirotècnia Ferrández va causar la mort de Manuel Ferrández Ruiz i va deixar un ferit lleu. És la segona explosió amb morts a Alacant en sis mesos, després de la de març en Germans Sirvent.

Mor un treballador en una explosió en la pirotècnia Ferrández de Redován: segona amb morts a Alacant enguany

Un treballador mor i un altre resulta ferit lleu després d'una deflagració en Pirotècnia Ferrández, a Redován. És la segona explosió mortal a la província en menys de sis mesos.

Se suïcida amb una escopeta l’home atrinxerat en una vivenda d’Agost

El jove de 25 anys que va romandre quasi 36 hores atrinxerat a la seua casa d'Agost es va llevar la vida amb una escopeta. No va haver-hi intercanvi de trets ni ferits.