Apareix el cadàver d’un dofí en la platja de la Pineda

La Policia Local de Castelló juntament amb el servei municipal d’extinció d’incendis van localitzar ahir a la platja de la Pineda el cadàver d’un dofí encallat en la sorra, el qual presentava un pèssim estat de conservació i es trobava a pocs metres de la riba. Els fets es van produir en la tarda d’ahir quan el Centre Municipal de Seguretat i Emergències 092 va rebre un comunicat del 112 que alertava de la presència de l’animal mort a la platja.

Fins al lloc es va traslladar llavors una dotació dels bombers municipals els efectius dels quals van treure de l’aigua al dofí. Posteriorment, la Policia Local de Castelló va realitzar les gestions oportunes per a la retirada de l’animal ja que presentava un lamentable estat de conservació i finalment l’empresa municipal de recollida de residus es va encarregar de la seva retirada de la platja.

Últimes notícies

Isaac Nogués deixa el Valencia Basket després d’acordar la rescissió del contracte

El Valencia Basket ha confirmat l’acord amb l’escorta català Isaac Nogués per rescindir el seu contracte, un any després de la seua arribada al club taronja.

L’eixida de Léo Pétrot deixa l’Elx sense laterals esquerrans per a la pròxima temporada

L’adéu de Léo Pétrot i la no continuïtat d’Adrià Pedrosa deixen l’Elx CF sense cap lateral esquerre específic i obliguen el club a acudir al mercat d’estiu.

Catalá insistix que el candidat del PP a la Generalitat es decidirà més avant i es descarta per ara

María José Catalá assegura que serà la direcció nacional del PP qui designe el candidat a la Presidència de la Generalitat quan marque el calendari i insistix que el seu objectiu és revalidar l’alcaldia de València.

Primera nit tòrrida generalitzada a la Comunitat Valenciana per l’oratge cobert

La Comunitat Valenciana ha registrat la primera nit tòrrida de l’any, amb mínimes que no han baixat dels 25 graus en àmplies zones de la costa de València i del litoral d’Alacant.

Gairebé 1,2 milions de migrants demanen regularitzar-se, amb 167.000 sol·licituds a la Comunitat Valenciana

La regularització extraordinària de migrants a Espanya ha rebut 1.174.978 sol·licituds, de les quals 167.000 corresponen a la Comunitat Valenciana i més de 608.000 ja s'han admés a tràmit.

El Suprem dona la raó a un hipotecat valencià i anul·la una prima única de segur vinculada al préstec

El Tribunal Suprem ha declarat abusiva i no transparent una clàusula que obligava un client a finançar una prima única de segur de vida vinculada a una hipoteca del Banco Popular, en un cas jutjat a València.

L’atur baixa en 2.445 persones al juny a la Comunitat Valenciana i se situa en 281.651 inscrits

L’atur registrat a la Comunitat Valenciana ha baixat en 2.445 persones al juny i suma 11.964 desocupats menys que fa un any. La província de València ha reduït 414 aturats i la afiliació a la Seguretat Social ha crescut en 12.374 persones.

Nits tòrrides a la Comunitat: les mínimes no baixen dels 25 graus i arriben als 26,3

Les mínimes han tornat a quedar-se esta matinada per damunt dels 25 graus en nombrosos municipis valencians, amb un valor màxim de 26,3 ºC a Benidorm i nits molt càlides especialment a la província de València.