Apareix el cadàver de la model Christy Giles a la porta d’un hospital de Califòrnia

El món plora la mort Christy Giles, de 24 anys, després de conéixer-se que van trobar el cadàver de la model a la porta del Southern Califòrnia Hospital en Culver City (Califòrnia) divendres passat 12 de novembre.

Els possibles autors estan gravats per una càmera de seguretat

Hi ha un vídeo gravat per les càmeres de seguretat en el qual es veu als possibles autors d’este macabre acte. En el clip es veu a tres homes vestits de negre i encaputxats que anaven en un vehicle sense matrícula. Este grup de persones va acabar llançant el cos sense vida de Christy Giles.

Encara no han estat identificats

El grup d’implicats, que va ser vist per testimonis i les càmeres de seguretat, encara no han estat identificats pels investigadors, però creuen que podrien haver abandonat a una amiga de la model, en un altre centre de salut, es tracta d’una jove que està en estat molt greu.

La família de la model i aspirant a actriu, Christy Giles creuen que va ser drogada

Per part seua, la mare de Giles creu que la seua filla va ser prèviament drogada i esta és la hipòtesi més forta que manegen els perits i investigadors a càrrec del cas.

Els fets

Segons van poder reconstruir diversos mitjans estatunidencs, tot va ocórrer divendres passat 12 de novembre després que la jove eixira de festa amb unes amigues. El marit de Giles, Jan Cilliers, qui al moment del crim no es trobava a Califòrnia, va ser qui va explicar els tràgics esdeveniments.

La familia portava hores buscant a la jove

Abans de ser informats sobre la mort de Giles, la seua família portava 12 hores buscant-la. Però a les cinc de la vesprada del dissabte, el seu cadàver va aparéixer en el corriol d’un hospital local.

Segons les recerques, existeix un vídeo en el qual es veu com quatre homes abandonen a la model en el lloc, totalment esvaïda i aparentment ja sense vida.

Cilliers i Giles, segons va explicar el mateix marit, van compartir les seues ubicacions la nit dels fets entre si per seguretat a través dels seus telèfons mòbils. Segons una amiga que se’n va anar a casa abans d’hora, les dos dones van conéixer a uns homes mentre estaven en una festa en el centre de Los Angeles i van acabar en un edifici d’apartaments de l’oest de la ciutat.

Tinc tots els missatges que va intercanviar amb qualsevol altra persona eixa nit i estava enviant missatges de text a Marcela, la xica amb la qual estava, a les 5.30 dient que es volien anar d’allí amb l’emoji dels ulls oberts“, va detallar Cilliers detalladament davant els mitjans.

<

>

 

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.