Es queda atrapada en el cotxe després de fer un ‘simpa’ en un restaurant

Dos persones van marxar sense abonar el compte després de sopar el passat cap de setmana en un restaurant de la localitat de Santa Pola.

Segons la Policia Local, les persones implicades van marxar sigil·losament, fent un ‘simpa’ i van entrar ràpidament en el seu vehicle. No obstant això, en veure que el personal del restaurant es dirigeix cap a elles, una de les persones fuig del lloc deixant tancada a l’altra dins del vehicle.

La persona es queda atrapada en el cotxe, sense poder eixir ni obrir les portes ni les finestres, amb el personal del restaurant envoltant el vehicle perquè abone el compte.

A l’arribada dels agents, es garanteix la seguretat de tots i després de 45 minuts de gestions, es localitza a la persona escapolida (a la qual consten 65 antecedents) i s’aconsegueix alliberar la persona tancada dins del vehicle.

Finalment, s’abonà el compte del sopar al restaurant via Bizum.

Últimes notícies

El Govern detalla les pautes per a observar de manera segura el pròxim eclipsi solar

La Comissió Interministerial per al trio d'eclipsis solars de 2026, 2027 i 2028 ha publicat un document amb pautes sanitàries, logístiques i ambientals per a garantir una observació segura d'estos fenòmens.

El Suprem tomba el registre únic de lloguers turístics però manté la finestreta digital

El Tribunal Suprem anul·la el registre únic estatal de lloguers de curta duració per invasió competencial, però manté la finestreta digital i les obligacions de dades a les plataformes.

València Basket debuta en una Final Four d’Eurolliga sense experiència prèvia a Atenes

València Basket afronta a Atenes la seua primera Final Four de l'Eurolliga sense experiència prèvia ni en el club, ni en la plantilla, ni en la banqueta, un escenari inèdit que només han viscut pocs equips com el Zalgiris.

Martínez i Scariolo reediten 36 anys després el seu primer gran dol europeu

Reial Madrid i València Basket es creuen en semifinals de l'Eurolliga en un enfrontament amb aroma vintage entre Sergio Scariolo i Pedro Martínez, rivals des de la Copa Korac de 1990.

Les Arts recupera ‘La noche de San Juan’, el ballet truncat per la Guerra Civil

El Palau de les Arts recupera este divendres un ballet inèdit de 1936 interromput per la Guerra Civil, ara revisitat pel coreògraf Antonio Ruz des d’una mirada contemporània.

València repetirà com a seu de la Copa del Rei de voleibol en 2027

La Fonteta acollirà de nou la Copa del Rei de voleibol del 4 al 7 de febrer de 2027 i estrenarà la MiniCopa amb equips cadets a Sedaví.

Pérez Llorca promet resoldre el conflicte educatiu i defén que seguirà la negociació amb els docents

Pérez Llorca assegura que el Consell resoldrà el conflicte educatiu que ha derivat en una vaga indefinida del professorat i defén que el diàleg amb sindicats i comunitat educativa continuarà en els pròxims dies.

Les estreles que arriben a la Final Four de l’Eurolliga a Atenes

Vezenkov, Baldwin IV, Hezonja i Montero lideren a Olympiacos, Fenerbahce, Reial Madrid i València Basket en una Final Four marcada pel seu pes ofensiu i el seu impacte en la temporada.