Atropella a un gos i l’arrastra 50 m després de discutir amb els amos en Alacant

Gos Staffordshire Bull Terrier negre en un jardí

Òscar, un Staffordshire de 12 Kg., es recupera de l’accident | Pxhere

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant, en la comarca de l’Alacantí, a un xic de 29 anys d’edat per, suposadament, atropellar un gos i arrastrar-lo vora 50 metres amb el seu cotxe després d’una discussió de trànsit amb els amos del gos. Se l’acusa d’un presumpte delicte contra la flora, fauna i animals domèstics.

 

Els fets han passat quan un grup de familiars i amics que estaven passejant anaven a passar un carrer per un pas de peatons. En eixe moment, un d’ells es va parar al mig per que poguera passar tot el grup, a on n’hi havia una xiqueta i el gos, segons ha explicat la Direcció de Policia en un comunicat.

 

En això, el conductor d’un cotxe va parar i, en vore que no podia continuar, va començar a fer gestos ofensius al grup amb les mans. Mentres, un dels peatons li va recriminar al conductor la seua actitud i, tot seguit, el conductor va pegar un acceleró per a intentar atropellar al grup.

 

Davant del risc, els peatons es van apartar com van poder i el conductor va continuar la marxa a tota velocitat. Però, en la fugida, la corretja del gos es va quedar enganxada en el cotxe, cosa que va fer que l’arrastrara vora 50 metres, fins que es va afluixar quan el cotxe va pegar una girada.

 

Una família al costat d'un gos atropellat i uns policies en Alacant

Òscar, el gos víctima de l’atropellament | Europa Press

 

L’animalet, un staffordshire bull terrier de 12 quilos, va quedar malferit en la calçada. El conductor, per la seua part, se’n va anar d’allí sense parar ni un moment i botant-se semàfors en roig. Segons els testimonis, va posar «en risc la vida dels peatons, i no va afluixar la seua marxa en cap moment, a pesar dels crits dels presents».

 

Poc després, gràcies a la gent que estava en la zona i que van fer fotos del vehicle, el Grup d’Investigació de la Comissaria del Districte Nord ha conseguit identificar al conductor, presumpte autor dels fets i arrestar-lo. Segons les seues declaracions, s’havia espantat i havia pegat a fugir perquè no s’havia donat compte que havia atropellat a l’animal. De fet, ell només havia vist, per retrovisor, un grup de persones perseguint-lo i pegant crits.

 

El gosset, que es diu Òscar, ha sigut curat en un centre veterinari de les possibles lesions de l’atropellament. En un primer moment va quedar ingressat en observació, però actualment està en casa, recuperant-se al costat dels seus amos.

Últimes notícies

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.