Atropella a un gos i l’arrastra 50 m després de discutir amb els amos en Alacant

Gos Staffordshire Bull Terrier negre en un jardí

Òscar, un Staffordshire de 12 Kg., es recupera de l’accident | Pxhere

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant, en la comarca de l’Alacantí, a un xic de 29 anys d’edat per, suposadament, atropellar un gos i arrastrar-lo vora 50 metres amb el seu cotxe després d’una discussió de trànsit amb els amos del gos. Se l’acusa d’un presumpte delicte contra la flora, fauna i animals domèstics.

 

Els fets han passat quan un grup de familiars i amics que estaven passejant anaven a passar un carrer per un pas de peatons. En eixe moment, un d’ells es va parar al mig per que poguera passar tot el grup, a on n’hi havia una xiqueta i el gos, segons ha explicat la Direcció de Policia en un comunicat.

 

En això, el conductor d’un cotxe va parar i, en vore que no podia continuar, va començar a fer gestos ofensius al grup amb les mans. Mentres, un dels peatons li va recriminar al conductor la seua actitud i, tot seguit, el conductor va pegar un acceleró per a intentar atropellar al grup.

 

Davant del risc, els peatons es van apartar com van poder i el conductor va continuar la marxa a tota velocitat. Però, en la fugida, la corretja del gos es va quedar enganxada en el cotxe, cosa que va fer que l’arrastrara vora 50 metres, fins que es va afluixar quan el cotxe va pegar una girada.

 

Una família al costat d'un gos atropellat i uns policies en Alacant

Òscar, el gos víctima de l’atropellament | Europa Press

 

L’animalet, un staffordshire bull terrier de 12 quilos, va quedar malferit en la calçada. El conductor, per la seua part, se’n va anar d’allí sense parar ni un moment i botant-se semàfors en roig. Segons els testimonis, va posar «en risc la vida dels peatons, i no va afluixar la seua marxa en cap moment, a pesar dels crits dels presents».

 

Poc després, gràcies a la gent que estava en la zona i que van fer fotos del vehicle, el Grup d’Investigació de la Comissaria del Districte Nord ha conseguit identificar al conductor, presumpte autor dels fets i arrestar-lo. Segons les seues declaracions, s’havia espantat i havia pegat a fugir perquè no s’havia donat compte que havia atropellat a l’animal. De fet, ell només havia vist, per retrovisor, un grup de persones perseguint-lo i pegant crits.

 

El gosset, que es diu Òscar, ha sigut curat en un centre veterinari de les possibles lesions de l’atropellament. En un primer moment va quedar ingressat en observació, però actualment està en casa, recuperant-se al costat dels seus amos.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.