Atropella a un gos i l’arrastra 50 m després de discutir amb els amos en Alacant

Gos Staffordshire Bull Terrier negre en un jardí

Òscar, un Staffordshire de 12 Kg., es recupera de l’accident | Pxhere

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant, en la comarca de l’Alacantí, a un xic de 29 anys d’edat per, suposadament, atropellar un gos i arrastrar-lo vora 50 metres amb el seu cotxe després d’una discussió de trànsit amb els amos del gos. Se l’acusa d’un presumpte delicte contra la flora, fauna i animals domèstics.

 

Els fets han passat quan un grup de familiars i amics que estaven passejant anaven a passar un carrer per un pas de peatons. En eixe moment, un d’ells es va parar al mig per que poguera passar tot el grup, a on n’hi havia una xiqueta i el gos, segons ha explicat la Direcció de Policia en un comunicat.

 

En això, el conductor d’un cotxe va parar i, en vore que no podia continuar, va començar a fer gestos ofensius al grup amb les mans. Mentres, un dels peatons li va recriminar al conductor la seua actitud i, tot seguit, el conductor va pegar un acceleró per a intentar atropellar al grup.

 

Davant del risc, els peatons es van apartar com van poder i el conductor va continuar la marxa a tota velocitat. Però, en la fugida, la corretja del gos es va quedar enganxada en el cotxe, cosa que va fer que l’arrastrara vora 50 metres, fins que es va afluixar quan el cotxe va pegar una girada.

 

Una família al costat d'un gos atropellat i uns policies en Alacant

Òscar, el gos víctima de l’atropellament | Europa Press

 

L’animalet, un staffordshire bull terrier de 12 quilos, va quedar malferit en la calçada. El conductor, per la seua part, se’n va anar d’allí sense parar ni un moment i botant-se semàfors en roig. Segons els testimonis, va posar «en risc la vida dels peatons, i no va afluixar la seua marxa en cap moment, a pesar dels crits dels presents».

 

Poc després, gràcies a la gent que estava en la zona i que van fer fotos del vehicle, el Grup d’Investigació de la Comissaria del Districte Nord ha conseguit identificar al conductor, presumpte autor dels fets i arrestar-lo. Segons les seues declaracions, s’havia espantat i havia pegat a fugir perquè no s’havia donat compte que havia atropellat a l’animal. De fet, ell només havia vist, per retrovisor, un grup de persones perseguint-lo i pegant crits.

 

El gosset, que es diu Òscar, ha sigut curat en un centre veterinari de les possibles lesions de l’atropellament. En un primer moment va quedar ingressat en observació, però actualment està en casa, recuperant-se al costat dels seus amos.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.