Atropella a un gos i l’arrastra 50 m després de discutir amb els amos en Alacant

Gos Staffordshire Bull Terrier negre en un jardí

Òscar, un Staffordshire de 12 Kg., es recupera de l’accident | Pxhere

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant, en la comarca de l’Alacantí, a un xic de 29 anys d’edat per, suposadament, atropellar un gos i arrastrar-lo vora 50 metres amb el seu cotxe després d’una discussió de trànsit amb els amos del gos. Se l’acusa d’un presumpte delicte contra la flora, fauna i animals domèstics.

 

Els fets han passat quan un grup de familiars i amics que estaven passejant anaven a passar un carrer per un pas de peatons. En eixe moment, un d’ells es va parar al mig per que poguera passar tot el grup, a on n’hi havia una xiqueta i el gos, segons ha explicat la Direcció de Policia en un comunicat.

 

En això, el conductor d’un cotxe va parar i, en vore que no podia continuar, va començar a fer gestos ofensius al grup amb les mans. Mentres, un dels peatons li va recriminar al conductor la seua actitud i, tot seguit, el conductor va pegar un acceleró per a intentar atropellar al grup.

 

Davant del risc, els peatons es van apartar com van poder i el conductor va continuar la marxa a tota velocitat. Però, en la fugida, la corretja del gos es va quedar enganxada en el cotxe, cosa que va fer que l’arrastrara vora 50 metres, fins que es va afluixar quan el cotxe va pegar una girada.

 

Una família al costat d'un gos atropellat i uns policies en Alacant

Òscar, el gos víctima de l’atropellament | Europa Press

 

L’animalet, un staffordshire bull terrier de 12 quilos, va quedar malferit en la calçada. El conductor, per la seua part, se’n va anar d’allí sense parar ni un moment i botant-se semàfors en roig. Segons els testimonis, va posar «en risc la vida dels peatons, i no va afluixar la seua marxa en cap moment, a pesar dels crits dels presents».

 

Poc després, gràcies a la gent que estava en la zona i que van fer fotos del vehicle, el Grup d’Investigació de la Comissaria del Districte Nord ha conseguit identificar al conductor, presumpte autor dels fets i arrestar-lo. Segons les seues declaracions, s’havia espantat i havia pegat a fugir perquè no s’havia donat compte que havia atropellat a l’animal. De fet, ell només havia vist, per retrovisor, un grup de persones perseguint-lo i pegant crits.

 

El gosset, que es diu Òscar, ha sigut curat en un centre veterinari de les possibles lesions de l’atropellament. En un primer moment va quedar ingressat en observació, però actualment està en casa, recuperant-se al costat dels seus amos.

Últimes notícies

El dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó es bolca a frenar l’avanç cap a la serra d’Espadà

Els equips d’extinció concentren hui els treballs entre Tales i Alcudia de Veo per evitar que el foc arribe al parc natural de la serra d’Espadà. La població desallotjada de la Vall d’Uixó ha pogut tornar a casa en un operatiu coordinat.

Fi del confinament a la Vall d’Uixó per l’incendi forestal

La Generalitat ha alçat este dimarts el confinament de la Vall d'Uixó decretat per l'incendi forestal, encara actiu, que va obligar a evacuar unes 16.000 persones en una vintena de municipis i a confinar també Onda i Betxí. Les restriccions de mobilitat es mantenen en la resta de localitats afectades almenys fins a les 23.59 hores d'este dimarts.

Quatre dies d’incendi a la Vall d’Uixó: 8.500 hectàrees cremades i 10.000 evacuats

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta el quart dia actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i unes 10.000 persones encara evacuades, malgrat el retorn parcial autoritzat anit.

La Comunitat Valenciana suma 33.300 ocupats i redueix l’atur en 23.000 persones en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha incrementat en 33.300 les persones ocupades i ha reduït l’atur en 23.000 en el segon trimestre de l’any, encara amb una taxa de desocupació per damunt de la mitjana estatal.

Nit tranquil·la a la Vall d’Uixó però l’incendi continua actiu i ja ha arrasat 8.500 hectàrees

La nit ha sigut meteorològicament tranquil·la a la zona de l'incendi de la Vall d'Uixó, però el foc continua actiu en el seu quart dia i ja ha cremat unes 8.500 hectàrees, amb centenars de veïns encara evacuats.

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.
FILMOTECA D'ESTIU