Atropella a un gos i l’arrastra 50 m després de discutir amb els amos en Alacant

Gos Staffordshire Bull Terrier negre en un jardí

Òscar, un Staffordshire de 12 Kg., es recupera de l’accident | Pxhere

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant, en la comarca de l’Alacantí, a un xic de 29 anys d’edat per, suposadament, atropellar un gos i arrastrar-lo vora 50 metres amb el seu cotxe després d’una discussió de trànsit amb els amos del gos. Se l’acusa d’un presumpte delicte contra la flora, fauna i animals domèstics.

 

Els fets han passat quan un grup de familiars i amics que estaven passejant anaven a passar un carrer per un pas de peatons. En eixe moment, un d’ells es va parar al mig per que poguera passar tot el grup, a on n’hi havia una xiqueta i el gos, segons ha explicat la Direcció de Policia en un comunicat.

 

En això, el conductor d’un cotxe va parar i, en vore que no podia continuar, va començar a fer gestos ofensius al grup amb les mans. Mentres, un dels peatons li va recriminar al conductor la seua actitud i, tot seguit, el conductor va pegar un acceleró per a intentar atropellar al grup.

 

Davant del risc, els peatons es van apartar com van poder i el conductor va continuar la marxa a tota velocitat. Però, en la fugida, la corretja del gos es va quedar enganxada en el cotxe, cosa que va fer que l’arrastrara vora 50 metres, fins que es va afluixar quan el cotxe va pegar una girada.

 

Una família al costat d'un gos atropellat i uns policies en Alacant

Òscar, el gos víctima de l’atropellament | Europa Press

 

L’animalet, un staffordshire bull terrier de 12 quilos, va quedar malferit en la calçada. El conductor, per la seua part, se’n va anar d’allí sense parar ni un moment i botant-se semàfors en roig. Segons els testimonis, va posar «en risc la vida dels peatons, i no va afluixar la seua marxa en cap moment, a pesar dels crits dels presents».

 

Poc després, gràcies a la gent que estava en la zona i que van fer fotos del vehicle, el Grup d’Investigació de la Comissaria del Districte Nord ha conseguit identificar al conductor, presumpte autor dels fets i arrestar-lo. Segons les seues declaracions, s’havia espantat i havia pegat a fugir perquè no s’havia donat compte que havia atropellat a l’animal. De fet, ell només havia vist, per retrovisor, un grup de persones perseguint-lo i pegant crits.

 

El gosset, que es diu Òscar, ha sigut curat en un centre veterinari de les possibles lesions de l’atropellament. En un primer moment va quedar ingressat en observació, però actualment està en casa, recuperant-se al costat dels seus amos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.