L’autòpsia preliminar confirma que Esther López va morir per les lesions de l’atropellament

L’autòpsia preliminar d’Esther López, la jove trobada morta en Traspinedo, ha confirmat que tenia una fractura de maluc i una fuetada cervical. La Guàrdia Civil creu que va ser envestida per l’esquena just en la corba i que el colp la va projectar cap a la cuneta on va ser trobada. Els informes apunten al fet que es podria haver salvat si l’hagueren auxiliada.

Els investigadors busquen al conductor que va poder atropellar a Esther López

 

Per l’altura d’Esther i les lesions, les autoritats busquen un tot terreny o una camioneta pick up. En les investigacions, s’han creuat les antenes de telefonia i les cambres de la carretera per a centrar-se en una llista reduïda.

Els investigadors han creuat les antenes de telefonia i les càmeres de la carretera per a centrar-se en una llista reduïda de persones: ja tenen pràctica a investigar models de cotxes a través dels fars. Ho van fer en el cas de Diana Quer per a arribar al vehicle de El Chicle.

 

El mòbil d’Esther López es va apagar abans de les sis de la matinada, per la bateria o per un colp

 

El cotxe de l’amic que la va deixar en la carretera després de discutir amb ella va ser inspeccionat per dins i encara que no hi havia signes aparents, un colp podria haver passat desapercebut.

De moment la jutgessa manté la condició d’investigats dels amics d’Esther.

 

Busquen a la roba restes de pintura del cotxe que va poder atropellar-la

 

La Guàrdia Civil cerca a la roba restes de pintura del cotxe que va poder atropellar-la.

Els tècnics de la Guàrdia Civil busquen restes de pintura que pogueren portar fins al cotxe que la va atropellar, una tasca gens fàcil tenint en compte que als pobles hi ha molts vehicles d’aquest tipus.

Si s’ha de jutjar per la falta de petjades, els investigadors creuen que el cotxe que va poder atropellar a Esther López, ni tan sols va frenar. Era de nit i pot ser que ni la vera. Ella anava caminant d’esquena als cotxes, així que tampoc tindria temps d’apartar-se.

La Guàrdia Civil també treballa en altres pistes que pogueren portar al cotxe i al seu conductor, més enllà de les restes de pintura de la roba d’Esther López. Estudien la potència del cotxe, la seua altura i com eixiria acomiadat el cos, és a dir, si va caure en el compte tal com el van trobar o va poder moure’s després de l’impacte.

El cos d’Esther López va ser trobat un mes després de la seua desaparició en la cuneta. Estava boca avall amb l’abric posat, la roba bruta i gelat, com l’herba que ho envoltava per les baixes temperatures. Els veïns insisteixen que és quasi impossible que durant tot aqueix temps el cadàver fora allí sense que ningú s’adonara.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.