Anuncios

L’autòpsia preliminar confirma que Esther López va morir per les lesions de l’atropellament

L’autòpsia preliminar d’Esther López, la jove trobada morta en Traspinedo, ha confirmat que tenia una fractura de maluc i una fuetada cervical. La Guàrdia Civil creu que va ser envestida per l’esquena just en la corba i que el colp la va projectar cap a la cuneta on va ser trobada. Els informes apunten al fet que es podria haver salvat si l’hagueren auxiliada.

Els investigadors busquen al conductor que va poder atropellar a Esther López

 

Per l’altura d’Esther i les lesions, les autoritats busquen un tot terreny o una camioneta pick up. En les investigacions, s’han creuat les antenes de telefonia i les cambres de la carretera per a centrar-se en una llista reduïda.

Anuncios

Els investigadors han creuat les antenes de telefonia i les càmeres de la carretera per a centrar-se en una llista reduïda de persones: ja tenen pràctica a investigar models de cotxes a través dels fars. Ho van fer en el cas de Diana Quer per a arribar al vehicle de El Chicle.

 

El mòbil d’Esther López es va apagar abans de les sis de la matinada, per la bateria o per un colp

 

El cotxe de l’amic que la va deixar en la carretera després de discutir amb ella va ser inspeccionat per dins i encara que no hi havia signes aparents, un colp podria haver passat desapercebut.

De moment la jutgessa manté la condició d’investigats dels amics d’Esther.

 

Busquen a la roba restes de pintura del cotxe que va poder atropellar-la

 

La Guàrdia Civil cerca a la roba restes de pintura del cotxe que va poder atropellar-la.

Els tècnics de la Guàrdia Civil busquen restes de pintura que pogueren portar fins al cotxe que la va atropellar, una tasca gens fàcil tenint en compte que als pobles hi ha molts vehicles d’aquest tipus.

Si s’ha de jutjar per la falta de petjades, els investigadors creuen que el cotxe que va poder atropellar a Esther López, ni tan sols va frenar. Era de nit i pot ser que ni la vera. Ella anava caminant d’esquena als cotxes, així que tampoc tindria temps d’apartar-se.

La Guàrdia Civil també treballa en altres pistes que pogueren portar al cotxe i al seu conductor, més enllà de les restes de pintura de la roba d’Esther López. Estudien la potència del cotxe, la seua altura i com eixiria acomiadat el cos, és a dir, si va caure en el compte tal com el van trobar o va poder moure’s després de l’impacte.

El cos d’Esther López va ser trobat un mes després de la seua desaparició en la cuneta. Estava boca avall amb l’abric posat, la roba bruta i gelat, com l’herba que ho envoltava per les baixes temperatures. Els veïns insisteixen que és quasi impossible que durant tot aqueix temps el cadàver fora allí sense que ningú s’adonara.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios