L’autòpsia preliminar confirma que Esther López va morir per les lesions de l’atropellament

L’autòpsia preliminar d’Esther López, la jove trobada morta en Traspinedo, ha confirmat que tenia una fractura de maluc i una fuetada cervical. La Guàrdia Civil creu que va ser envestida per l’esquena just en la corba i que el colp la va projectar cap a la cuneta on va ser trobada. Els informes apunten al fet que es podria haver salvat si l’hagueren auxiliada.

Els investigadors busquen al conductor que va poder atropellar a Esther López

 

Per l’altura d’Esther i les lesions, les autoritats busquen un tot terreny o una camioneta pick up. En les investigacions, s’han creuat les antenes de telefonia i les cambres de la carretera per a centrar-se en una llista reduïda.

Els investigadors han creuat les antenes de telefonia i les càmeres de la carretera per a centrar-se en una llista reduïda de persones: ja tenen pràctica a investigar models de cotxes a través dels fars. Ho van fer en el cas de Diana Quer per a arribar al vehicle de El Chicle.

 

El mòbil d’Esther López es va apagar abans de les sis de la matinada, per la bateria o per un colp

 

El cotxe de l’amic que la va deixar en la carretera després de discutir amb ella va ser inspeccionat per dins i encara que no hi havia signes aparents, un colp podria haver passat desapercebut.

De moment la jutgessa manté la condició d’investigats dels amics d’Esther.

 

Busquen a la roba restes de pintura del cotxe que va poder atropellar-la

 

La Guàrdia Civil cerca a la roba restes de pintura del cotxe que va poder atropellar-la.

Els tècnics de la Guàrdia Civil busquen restes de pintura que pogueren portar fins al cotxe que la va atropellar, una tasca gens fàcil tenint en compte que als pobles hi ha molts vehicles d’aquest tipus.

Si s’ha de jutjar per la falta de petjades, els investigadors creuen que el cotxe que va poder atropellar a Esther López, ni tan sols va frenar. Era de nit i pot ser que ni la vera. Ella anava caminant d’esquena als cotxes, així que tampoc tindria temps d’apartar-se.

La Guàrdia Civil també treballa en altres pistes que pogueren portar al cotxe i al seu conductor, més enllà de les restes de pintura de la roba d’Esther López. Estudien la potència del cotxe, la seua altura i com eixiria acomiadat el cos, és a dir, si va caure en el compte tal com el van trobar o va poder moure’s després de l’impacte.

El cos d’Esther López va ser trobat un mes després de la seua desaparició en la cuneta. Estava boca avall amb l’abric posat, la roba bruta i gelat, com l’herba que ho envoltava per les baixes temperatures. Els veïns insisteixen que és quasi impossible que durant tot aqueix temps el cadàver fora allí sense que ningú s’adonara.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos detinguts a Torrevieja amb un cotxe robat al Regne Unit i un ferit en intentar fugir

Dos lituans de 32 i 36 anys han sigut detinguts a Torrevieja a bord d'un vehicle d'alta gamma robat al Regne Unit. El copilot, amb una orde europea de detenció, va resultar ferit en intentar escapar.

La Policia Nacional reforça la seguretat de les Falles amb VIPA 6×6 i control antidrons

La Policia Nacional desplega un operatiu especial per a les Falles 2026 amb reforços i tecnologia per a vigilar aglomeracions i neutralitzar drons. El pla suma 6.000 efectius entre forces estatals i Policia Local.

La Generalitat posarà llançadores d’Albal a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat reforçarà Metrobús i posarà en marxa llançadores entre Albal, Torrent Avinguda i La Torre per a connectar als viatgers de Rodalia durant les mascletaes. El servici cobrirà la franja en la qual els trens només arribaran fins a Albal, amb eixides aproximades de 13.10 a 14.40.

València demana concretar les mesures per a portar C-1 i C-2 de Rodalia a l’Estació del Nord

València s'ha mostrat disposada a estudiar que les línies C-1 i C-2 de Rodalia arriben a l'Estació del Nord, però ha exigit mesures concretes i un informe del CNP. El Consistori ha recordat els 105 atesos de l'any passat i ha demanat reunions tècniques encara no celebrades.

Tellado acusa a Sánchez de centrar-se en les misèries del seu Govern i no donar mesures davant la guerra

El secretari general del PP ha retret al Govern la seua tardança davant el conflicte a Orient Mitjà i ha detallat un paquet fiscal i energètic per a contindre preus.

PP lamenta la polèmica i PSPV demana garanties per l’accés amb tren a València en la mascletà

La interrupció parcial de l'accés de Rodalia a l'Estació del Nord per la mascletà ha deslligat retrets entre Govern i Ajuntament. PP, PSPV, Compromís i Vox han fixat posicions i reclamen solucions sense renunciar a la seguretat.

Alabés i Vila-real es juguen permanència i Champions en el debut de Quique Sánchez Flores

Mendizorroza obri la jornada 28 amb un dol d'objectius oposats: l'Alabés busca oxigen per a la salvació i el Vila-real vol afermar-se en la zona Champions.

Bernabé proposa que les línies C-1 i C-2 de Rodalia arriben a l’Estació del Nord de València

Pilar Bernabé ha oferit que Renfe habilite l'arribada de les línies C-1 i C-2 a València Nord si l'Ajuntament el recolza tècnicament. Defén un operatiu ja provat amb eixides per Bailèn i Alacant i una reducció d'afluència en hores crítiques.