Tres banyistes rescaten a una xiqueta i a sa tia en una cala de Benissa

 

Este dissabte, en la cala de la Llobella de Benissa, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), tres xics valencians van haver de tirar-se a l’aigua per a salvar a una xiqueta, d’11 anys, i a sa tia, de 35. 

 

Segons explica ‘Levante-EMV’, la mar estava molt marejada i el fort onatge va arrastrar a les dos xiques, encara que la més xicoteta va conseguir agarrar-se a les roques. 

 

Els tres testimonis que van possibilitar el salvament asseguren que la xiqueta no parava de plorar mentres demanava auxili perquè sa tia s’estava ofegant. A demés, els tres afirmen que coneixen la costa alacantina i no era un bon dia per a nadar.

 

Moments després, alertats pel 112, van arribar també els socorristes de la zona amb una barca de rescat, que comprovaren que la xica respirava i la xiqueta no presentava ferides. De la mateixa manera, la víctima va ser portada en llitera fins a una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), que la va traslladar a l’hospital de Dénia, en la mateixa comarca.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.