9.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Tres banyistes rescaten a una xiqueta i a sa tia en una cala de Benissa

 

Este dissabte, en la cala de la Llobella de Benissa, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), tres xics valencians van haver de tirar-se a l’aigua per a salvar a una xiqueta, d’11 anys, i a sa tia, de 35. 

 

Segons explica ‘Levante-EMV’, la mar estava molt marejada i el fort onatge va arrastrar a les dos xiques, encara que la més xicoteta va conseguir agarrar-se a les roques. 

 

Els tres testimonis que van possibilitar el salvament asseguren que la xiqueta no parava de plorar mentres demanava auxili perquè sa tia s’estava ofegant. A demés, els tres afirmen que coneixen la costa alacantina i no era un bon dia per a nadar.

 

Moments després, alertats pel 112, van arribar també els socorristes de la zona amb una barca de rescat, que comprovaren que la xica respirava i la xiqueta no presentava ferides. De la mateixa manera, la víctima va ser portada en llitera fins a una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), que la va traslladar a l’hospital de Dénia, en la mateixa comarca.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.