14.2 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Detingudes tres persones a Alacant implicades en una baralla il·legal de galls

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Alacant tres persones de nacionalitat espanyola com a presumptes autors d’un delicte de maltractament animal en organitzar una baralla de galls en què a més s’estaven fent apostes.

Una dotació d’agents de la Comissaria de Districte Nord que feien una patrulla en un vehicle camuflat van observar com un grup d’unes 50 persones estaven arrelades en una zona descampat d’un dels barris de la zona nord de la ciutat d’Alacant.

Els policies van sol·licitar reforços i es van acostar al lloc descobrint que el que hi passava no era altra cosa que una baralla de galls en què sembla que s’estaven realitzant a més apostes.

Entre les persones concentrades es podia observar dos bàndols diferenciats així com un jove amb una gran quantitat de bitllets a la mà que agitava el vent fent gestos.

Els policies es van aproximar, alhora que també arribaven altres patrulles d’uniforme, moment en el qual es va produir una estampida dels presents, que van fugir a la carrera en totes les direccions.

Els agents van aconseguir detenir tres dels principals actors de la baralla, els quals pel que sembla pertanyien al mateix bàndol. Un dels galls estava mal ferit i va ser lliurat a la Protectora d’animals i plantes d’Alacant, on va ser atés per un veterinari, si bé, a pesar dels seus esforços, l’animal va morir l’endemà a conseqüència de les greus ferides que li van havien estat infligides a la baralla.

Els agents també van confiscar diverses armes blanques, més de 200 euros en efectiu i diversos transportins per portar els galls que van quedar abandonats al lloc en fugir els seus propietaris a correcuita de la policia.

Els detinguts amb edats compreses entre els 26 i els 38 anys van ser acusats d’un presumpte delicte de maltractament animal i posats a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Logo

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.