Detingudes tres persones a Alacant implicades en una baralla il·legal de galls

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Alacant tres persones de nacionalitat espanyola com a presumptes autors d’un delicte de maltractament animal en organitzar una baralla de galls en què a més s’estaven fent apostes.

Una dotació d’agents de la Comissaria de Districte Nord que feien una patrulla en un vehicle camuflat van observar com un grup d’unes 50 persones estaven arrelades en una zona descampat d’un dels barris de la zona nord de la ciutat d’Alacant.

Els policies van sol·licitar reforços i es van acostar al lloc descobrint que el que hi passava no era altra cosa que una baralla de galls en què sembla que s’estaven realitzant a més apostes.

Entre les persones concentrades es podia observar dos bàndols diferenciats així com un jove amb una gran quantitat de bitllets a la mà que agitava el vent fent gestos.

Els policies es van aproximar, alhora que també arribaven altres patrulles d’uniforme, moment en el qual es va produir una estampida dels presents, que van fugir a la carrera en totes les direccions.

Els agents van aconseguir detenir tres dels principals actors de la baralla, els quals pel que sembla pertanyien al mateix bàndol. Un dels galls estava mal ferit i va ser lliurat a la Protectora d’animals i plantes d’Alacant, on va ser atés per un veterinari, si bé, a pesar dels seus esforços, l’animal va morir l’endemà a conseqüència de les greus ferides que li van havien estat infligides a la baralla.

Els agents també van confiscar diverses armes blanques, més de 200 euros en efectiu i diversos transportins per portar els galls que van quedar abandonats al lloc en fugir els seus propietaris a correcuita de la policia.

Els detinguts amb edats compreses entre els 26 i els 38 anys van ser acusats d’un presumpte delicte de maltractament animal i posats a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Logo

Últimes notícies

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.

El turisme nàutic en la Comunitat Valenciana aconseguix una nota de 8,6 i una gran despesa diària

Els destinacions nàutics de la Comunitat Valenciana han aconseguit una valoració mitjana de 8,6 sobre 10 i un gasto diari de 129,9 euros per persona, amb un perfil de visitant majoritàriament internacional, de llargues estades i alt poder adquisitiu.

Castelló obri ajudes de més de 500.000 euros per a rehabilitar vivendes

L'Ajuntament de Castelló ha obert una convocatòria de 501.428 euros per a rehabilitar edificis residencials, amb sol·licituds fins al 31 d'agost de 2026.

Un camió de Bombers de València donarà suport als bombers voluntaris d’Atalaya, al cor de l’Amazònia

Bombers pel Món presentarà en València la primera fase d’un projecte solidari que inclou la formació de bombers voluntaris i l’enviament d’un camió nodrissa a Atalaya, en plena Amazònia peruana.

La Fe es converteix en centre de referència valencià en consell genètic per a càncer hematològic

L'Hospital Universitari i Politècnic La Fe ha sigut acreditat com a unitat de referència en consell genètic per a síndromes de predisposició al càncer hematològic per a tota la Comunitat Valenciana, després de superar un exigent procés d'avaluació de la Conselleria de Sanitat.

Veïns de Novelda s’alcen contra dos macroplantes solars que amenaçen 340 hectàrees de camp

Agricultors, propietaris i associacions de Novelda i municipis veïns s’han organitzat contra dos macroplantes solars que podrien ocupar 340 hectàrees de sòl agrícola productiu al paratge de La Horna i entorns.