21.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Detingudes tres persones a Alacant implicades en una baralla il·legal de galls

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Alacant tres persones de nacionalitat espanyola com a presumptes autors d’un delicte de maltractament animal en organitzar una baralla de galls en què a més s’estaven fent apostes.

Una dotació d’agents de la Comissaria de Districte Nord que feien una patrulla en un vehicle camuflat van observar com un grup d’unes 50 persones estaven arrelades en una zona descampat d’un dels barris de la zona nord de la ciutat d’Alacant.

Els policies van sol·licitar reforços i es van acostar al lloc descobrint que el que hi passava no era altra cosa que una baralla de galls en què sembla que s’estaven realitzant a més apostes.

Entre les persones concentrades es podia observar dos bàndols diferenciats així com un jove amb una gran quantitat de bitllets a la mà que agitava el vent fent gestos.

Els policies es van aproximar, alhora que també arribaven altres patrulles d’uniforme, moment en el qual es va produir una estampida dels presents, que van fugir a la carrera en totes les direccions.

Els agents van aconseguir detenir tres dels principals actors de la baralla, els quals pel que sembla pertanyien al mateix bàndol. Un dels galls estava mal ferit i va ser lliurat a la Protectora d’animals i plantes d’Alacant, on va ser atés per un veterinari, si bé, a pesar dels seus esforços, l’animal va morir l’endemà a conseqüència de les greus ferides que li van havien estat infligides a la baralla.

Els agents també van confiscar diverses armes blanques, més de 200 euros en efectiu i diversos transportins per portar els galls que van quedar abandonats al lloc en fugir els seus propietaris a correcuita de la policia.

Els detinguts amb edats compreses entre els 26 i els 38 anys van ser acusats d’un presumpte delicte de maltractament animal i posats a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Logo

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé defén que denunciar la violència masclista és clau i té conseqüències

La secretària d'Igualtat del PSOE ha demanat no fer un pas arrere i ha subratllat que denunciar és la clau perquè activa respostes institucionals. Ha recolzat l'actuació d'Interior en el cas del número dos de la Policia i ha retret al PP la seua posició.

Tres obrers han resultat ferits després de la solsida parcial d’un edifici en El Saler

Tres obrers han resultat ferits en quedar atrapats per la solsida parcial de l'ampit d'una terrassa en un edifici en obres del Saler. Van ser rescatats amb mesures de seguretat i traslladats a diferents hospitals.

Puente xifra en 1.470 milions les obres mobilitzades per a millorar la Rodalia valenciana

Transports ha xifrat en 1.470 milions les actuacions ja mobilitzades per a modernitzar la Rodalia valenciana i ha reafirmat el Pla de Rodalia, que frega 1.900 milions. Adif i Renfe han detallat obres, compres de trens i millores en estacions, amb incidències temporals pels treballs en marxa.

Presó provisional per al detingut per assassinar a la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home detingut per l'assassinat de la seua exparella en el centre de salut de Benicàssim. Igualtat va confirmar que es tracta d'un crim masclista i no constaven denúncies prèvies.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana arranca amb consens i col·laboració

La nova Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana del 29 d'octubre de 2024 naix amb voluntat de coordinació entre administracions i un pla de treball definit.

Detingut l’exmarit com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de les víctimes ha sigut detingut com a presumpte autor del doble assassinat a Xilxes. La investigació revisa cambres i s'analitza si és violència masclista.

La jutgessa demana a Ajuntament i Generalitat dades sobre les vivendes públiques d’Alacant

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan ha demanat expedients a l'Ajuntament, la Generalitat i la cooperativa Els Naus. El jutjat ha acumulat quatre denúncies i el cas ja ha provocat dimissions i renúncies d'adjudicataris.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA arranca amb consens i quatre grups de treball

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA en la Comunitat Valenciana naix amb un full de ruta compartit per a accelerar la recuperació i reunions trimestrals.