Detingudes tres persones a Alacant implicades en una baralla il·legal de galls

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Alacant tres persones de nacionalitat espanyola com a presumptes autors d’un delicte de maltractament animal en organitzar una baralla de galls en què a més s’estaven fent apostes.

Una dotació d’agents de la Comissaria de Districte Nord que feien una patrulla en un vehicle camuflat van observar com un grup d’unes 50 persones estaven arrelades en una zona descampat d’un dels barris de la zona nord de la ciutat d’Alacant.

Els policies van sol·licitar reforços i es van acostar al lloc descobrint que el que hi passava no era altra cosa que una baralla de galls en què sembla que s’estaven realitzant a més apostes.

Entre les persones concentrades es podia observar dos bàndols diferenciats així com un jove amb una gran quantitat de bitllets a la mà que agitava el vent fent gestos.

Els policies es van aproximar, alhora que també arribaven altres patrulles d’uniforme, moment en el qual es va produir una estampida dels presents, que van fugir a la carrera en totes les direccions.

Els agents van aconseguir detenir tres dels principals actors de la baralla, els quals pel que sembla pertanyien al mateix bàndol. Un dels galls estava mal ferit i va ser lliurat a la Protectora d’animals i plantes d’Alacant, on va ser atés per un veterinari, si bé, a pesar dels seus esforços, l’animal va morir l’endemà a conseqüència de les greus ferides que li van havien estat infligides a la baralla.

Els agents també van confiscar diverses armes blanques, més de 200 euros en efectiu i diversos transportins per portar els galls que van quedar abandonats al lloc en fugir els seus propietaris a correcuita de la policia.

Els detinguts amb edats compreses entre els 26 i els 38 anys van ser acusats d’un presumpte delicte de maltractament animal i posats a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Logo

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.