18.2 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Detingudes tres persones a Alacant implicades en una baralla il·legal de galls

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Alacant tres persones de nacionalitat espanyola com a presumptes autors d’un delicte de maltractament animal en organitzar una baralla de galls en què a més s’estaven fent apostes.

Una dotació d’agents de la Comissaria de Districte Nord que feien una patrulla en un vehicle camuflat van observar com un grup d’unes 50 persones estaven arrelades en una zona descampat d’un dels barris de la zona nord de la ciutat d’Alacant.

Els policies van sol·licitar reforços i es van acostar al lloc descobrint que el que hi passava no era altra cosa que una baralla de galls en què sembla que s’estaven realitzant a més apostes.

Entre les persones concentrades es podia observar dos bàndols diferenciats així com un jove amb una gran quantitat de bitllets a la mà que agitava el vent fent gestos.

Els policies es van aproximar, alhora que també arribaven altres patrulles d’uniforme, moment en el qual es va produir una estampida dels presents, que van fugir a la carrera en totes les direccions.

Els agents van aconseguir detenir tres dels principals actors de la baralla, els quals pel que sembla pertanyien al mateix bàndol. Un dels galls estava mal ferit i va ser lliurat a la Protectora d’animals i plantes d’Alacant, on va ser atés per un veterinari, si bé, a pesar dels seus esforços, l’animal va morir l’endemà a conseqüència de les greus ferides que li van havien estat infligides a la baralla.

Els agents també van confiscar diverses armes blanques, més de 200 euros en efectiu i diversos transportins per portar els galls que van quedar abandonats al lloc en fugir els seus propietaris a correcuita de la policia.

Els detinguts amb edats compreses entre els 26 i els 38 anys van ser acusats d’un presumpte delicte de maltractament animal i posats a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Logo

Últimes notícies

Cuenca defén que el missatge a Pradas de no confinar durant la dana va ser una reflexió

L'excap de Gabinet de Carlos Mazón ha sostingut davant la comissió del Congrés que el 'de confinar, gens' dirigit a Salomé Pradas no va ser una orde, sinó una reflexió. Nega interferències i assegura que va dir la veritat.

Ferrer, de Varry Brava, creu que el Benidorm Fest es consolida com a internacional enguany

Óscar Ferrer, de Varry Brava, veu en la desvinculació d'Eurovisió una oportunitat perquè el Benidorm Fest s'aferme com a festival internacional. Actua amb Miranda i el seu projecte Bailamama amb el tema 'Despert amandote'.

La família de Nino Bravo rescindix contractes i el museu de Aielo tanca per a obrir un nou cicle

La família ha rescindit els contractes de cessió amb l'Ajuntament de Aielo i el museu dedicat al cantant ha tancat. Busquen obrir un nou cicle per a impulsar projectes de major abast amb una transició ordenada.

Cuenca sosté que el ‘no confinar’ a Pradas en la DANA va ser només una reflexió

José Manuel Cuenca ha defés davant la comissió que el seu missatge 'de confinar, res' a la llavors consellera Salomé Pradas va ser una reflexió. Ha negat haver donat ordes durant la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024.

El València de Corberán cau del 54% de punts al 33% entre la 24-25 i la 25-26

Després del 0-2 davant el Reial Madrid, el València de Carlos Corberán ha passat de convertir quasi el 54% dels punts en la 24-25 a un 33,3% en la 25-26. Amb 23 de 69 possibles, l'equip queda a 1 punt del descens i a 11 d'Europa.

Aguayo fixa l’ascens del Lucentum a l’ACB com a objectiu sense posar terminis

Roberto Aguayo, del grup Díaz Laso, va assegurar que l'ascens a l'ACB és la meta del Lucentum, sense urgències. Prioritza consolidar el club i anuncia dos fitxatges

Kervin Arriaga, al marge i baix protocol després del colp a Bilbao

L'hondureny del Llevant es va exercitar al marge després del colp al cap patit en San Mamés i seguirà el protocol de commoció. La seua presència en el derbi davant el València dependrà de la seua evolució esta setmana

Baptista cau davant Norrie en la primera ronda de Roterdam

Roberto Bautista ha caigut en primera ronda de Roterdam davant Cameron Norrie, sext favorit, per 6-7(3) i 1-6. Jaume Munar queda com a únic espanyol i es mesura esta nit a Nicolai Budkov Kjaer.