Els Bombers apaguen un incendi d’un habitatge i evacuen els veïns a Canals

Esta passada nit s'ha produït un incendi en un habitatge de Canals, a la Costera. Concretament el siniistre s'ha originat en el primer pis d'un edifici de sis plpantes, en el carrer Maestro Serrano de la localitat. L'alerta als bombers s'ha rebut a les 23.40 hores de la nit informant que eixia fum d'un dels habitatges de la finca- Fins al lloc del sinistre s'han mobilitzat dotacioons dels parcs de Xàtiva, Grup Especial de Rescat en Altura (GERA) i bombers del parc d'Ontinyent. Els efectius van localitzar l'incendi en el primer pis de l'edifici, originat inicialment en la cuina. Aquesta era l'estança més afectada per les flames però el menjador també s'ha vist afectat pel fum i les altes temperatures. Els efectius han tallat el subministrament de gas ciutat i han comprovat que hi havia dos botelles de gas butà a la cuina, probablement les que han originat les flames. Els bombers han pogut evacuar els veïns amb la col·laboració de la Policia Local i la Guàrdia Civil. Ja a la  matinada s'ha doonat l'incendi per extingit.

S'incendia un local comercial a Castelló

Un incendi s'ha produït este passat dissabte en un local comercial en plena Ronda Magdalena de Castelló. L'incendi s'ha localitzat en l'entresòl de l'immoble, al voltant de les 13.00 hores del migdia quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 ha rebut la cridada de diversos veïns que alertaven que es veien flames de l'entresòl d'un immoble de la Ronda Magdalena. Fins al lloc del sinistre s'han mobilitzat de seguida patrulles de la Policia Local i els Bombers. Al vore la gran quantitat de fum que eixia de les finestres del local comercial, han tancat al trànsit la ronda en sentit centre de la ciutat i han pres les primeres mesures de seguretat per a que cap vianant poguera resultar ferit si queien els finestrals a la via pública.

Els serveis d'extinció d'incendis han desplegat una línia d'aigua i han accedit a l'entresòl. Al seu interior les flames s'havien concentrat en una zona molt concreta de l'oficina i la resta del local estava ple de fum, per la qual cosa, després d'apagar el fum en pocs minuts els bombers han ventilat les estances per a dissipar la calor que s'havia acumulat. Segons han informat els Bombers, en el sinistre no s'han registrat danys personals encara que si materials. Gràcies a la ràpida intervenció dels bombers municipals i que l'oficina comptava amb un servei automàtic d'extinció d'incendis, sols s'han danyat una taula d'escriptori i el material que hi havia al seu damunt. La resta de l'entresòl ha resultat danyat pel fum.

Últimes notícies

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.