Els Bombers apaguen un incendi d’un habitatge i evacuen els veïns a Canals

Esta passada nit s'ha produït un incendi en un habitatge de Canals, a la Costera. Concretament el siniistre s'ha originat en el primer pis d'un edifici de sis plpantes, en el carrer Maestro Serrano de la localitat. L'alerta als bombers s'ha rebut a les 23.40 hores de la nit informant que eixia fum d'un dels habitatges de la finca- Fins al lloc del sinistre s'han mobilitzat dotacioons dels parcs de Xàtiva, Grup Especial de Rescat en Altura (GERA) i bombers del parc d'Ontinyent. Els efectius van localitzar l'incendi en el primer pis de l'edifici, originat inicialment en la cuina. Aquesta era l'estança més afectada per les flames però el menjador també s'ha vist afectat pel fum i les altes temperatures. Els efectius han tallat el subministrament de gas ciutat i han comprovat que hi havia dos botelles de gas butà a la cuina, probablement les que han originat les flames. Els bombers han pogut evacuar els veïns amb la col·laboració de la Policia Local i la Guàrdia Civil. Ja a la  matinada s'ha doonat l'incendi per extingit.

S'incendia un local comercial a Castelló

Un incendi s'ha produït este passat dissabte en un local comercial en plena Ronda Magdalena de Castelló. L'incendi s'ha localitzat en l'entresòl de l'immoble, al voltant de les 13.00 hores del migdia quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 ha rebut la cridada de diversos veïns que alertaven que es veien flames de l'entresòl d'un immoble de la Ronda Magdalena. Fins al lloc del sinistre s'han mobilitzat de seguida patrulles de la Policia Local i els Bombers. Al vore la gran quantitat de fum que eixia de les finestres del local comercial, han tancat al trànsit la ronda en sentit centre de la ciutat i han pres les primeres mesures de seguretat per a que cap vianant poguera resultar ferit si queien els finestrals a la via pública.

Els serveis d'extinció d'incendis han desplegat una línia d'aigua i han accedit a l'entresòl. Al seu interior les flames s'havien concentrat en una zona molt concreta de l'oficina i la resta del local estava ple de fum, per la qual cosa, després d'apagar el fum en pocs minuts els bombers han ventilat les estances per a dissipar la calor que s'havia acumulat. Segons han informat els Bombers, en el sinistre no s'han registrat danys personals encara que si materials. Gràcies a la ràpida intervenció dels bombers municipals i que l'oficina comptava amb un servei automàtic d'extinció d'incendis, sols s'han danyat una taula d'escriptori i el material que hi havia al seu damunt. La resta de l'entresòl ha resultat danyat pel fum.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.