15.6 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Els Bombers apaguen un incendi d’un habitatge i evacuen els veïns a Canals

Esta passada nit s'ha produït un incendi en un habitatge de Canals, a la Costera. Concretament el siniistre s'ha originat en el primer pis d'un edifici de sis plpantes, en el carrer Maestro Serrano de la localitat. L'alerta als bombers s'ha rebut a les 23.40 hores de la nit informant que eixia fum d'un dels habitatges de la finca- Fins al lloc del sinistre s'han mobilitzat dotacioons dels parcs de Xàtiva, Grup Especial de Rescat en Altura (GERA) i bombers del parc d'Ontinyent. Els efectius van localitzar l'incendi en el primer pis de l'edifici, originat inicialment en la cuina. Aquesta era l'estança més afectada per les flames però el menjador també s'ha vist afectat pel fum i les altes temperatures. Els efectius han tallat el subministrament de gas ciutat i han comprovat que hi havia dos botelles de gas butà a la cuina, probablement les que han originat les flames. Els bombers han pogut evacuar els veïns amb la col·laboració de la Policia Local i la Guàrdia Civil. Ja a la  matinada s'ha doonat l'incendi per extingit.

S'incendia un local comercial a Castelló

Un incendi s'ha produït este passat dissabte en un local comercial en plena Ronda Magdalena de Castelló. L'incendi s'ha localitzat en l'entresòl de l'immoble, al voltant de les 13.00 hores del migdia quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 ha rebut la cridada de diversos veïns que alertaven que es veien flames de l'entresòl d'un immoble de la Ronda Magdalena. Fins al lloc del sinistre s'han mobilitzat de seguida patrulles de la Policia Local i els Bombers. Al vore la gran quantitat de fum que eixia de les finestres del local comercial, han tancat al trànsit la ronda en sentit centre de la ciutat i han pres les primeres mesures de seguretat per a que cap vianant poguera resultar ferit si queien els finestrals a la via pública.

Els serveis d'extinció d'incendis han desplegat una línia d'aigua i han accedit a l'entresòl. Al seu interior les flames s'havien concentrat en una zona molt concreta de l'oficina i la resta del local estava ple de fum, per la qual cosa, després d'apagar el fum en pocs minuts els bombers han ventilat les estances per a dissipar la calor que s'havia acumulat. Segons han informat els Bombers, en el sinistre no s'han registrat danys personals encara que si materials. Gràcies a la ràpida intervenció dels bombers municipals i que l'oficina comptava amb un servei automàtic d'extinció d'incendis, sols s'han danyat una taula d'escriptori i el material que hi havia al seu damunt. La resta de l'entresòl ha resultat danyat pel fum.

Últimes notícies

Robles exigix a Feijóo que demane disculpes per dir que l’UME no va estar en la DANA de València

La ministra de Defensa ha reclamat a Feijóo una rectificació pública per qüestionar l'actuació de la UME durant la DANA a València. Ha sostingut que la unitat va actuar des del primer moment i que el líder del PP ho sabia.

Casa Mediterrani fixa com a repte per a 2026 l’entrada de Síria en el seu Consell Diplomàtic

Casa Mediterrani s'ha proposat incorporar a Síria al seu Consell Diplomàtic en 2026 i reactivar les reunions de l'òrgan després de dos anys d'aturada. L'entitat prepara a més una cimera internacional a Alacant, definix sis eixos per a 2026 i consolida el seu creixement digital.

El preu de la tòfona a Castelló es desploma un 75% i encén les alarmes del sector

El preu en origen ha caigut d'uns 500 €/kg a 125-150 €/kg, molt lluny dels 1.000-1.500 €/kg d'altres campanyes. El sector l'atribuïx a l'excés d'oferta, la menor demanda i l'impacte d'una plaga, i reclama mesures.

El nou finançament autonòmic aportarà quasi 21.000 milions més a les comunitats en 2027

Hisenda ha xifrat en 20.975 milions l'augment de recursos en 2027 per a les comunitats de règim comú. El total ascendiria a 224.507 milions, un 47% més que en 2023.

Indonèsia dona per acabada la busca del xiquet espanyol desaparegut després del naufragi en Komodo

Les autoritats van posar fi a quinze jornades de rastreig sense resultats després de l'enfonsament del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. La família va agrair l'esforç dels equips.

Marcelino advertix d’un Alabés dinàmic, solidari i intens que juga bé

Marcelino va analitzar a l'Esportiu Alabés, al qual va definir com a dinàmic, solidari i intens, i va avisar d'un partit exigent per al Vila-real. El tècnic va valorar el moment de l'equip, la possible alta de Partey i va elogiar a Parell després dels seus 250 partits.

De València a Barcelona: la cirurgia que va retornar mobilitat a Darío i aferma a Vall d’Hebron i Germans Trias com CSUR

Sanitat reconeix a Vall d'Hebron (pediatria) i Germans Trias (adults) com a centres de referència per a cirurgia de trastorns del moviment. El cas de Darío il·lustra l'impacte d'estes intervencions quan els fàrmacs no funcionen.

Detingut per robar més de 30 metres de cablejat de l’enllumenat públic a València

La Policia Local ha arrestat a un home de 34 anys després de ser interceptat amb més de 30 metres de cable de coure i ferramentes. El tram afectat va quedar sense llum, amb risc per a vianants i trànsit.