Els Bombers apaguen un incendi d’un habitatge i evacuen els veïns a Canals

Esta passada nit s'ha produït un incendi en un habitatge de Canals, a la Costera. Concretament el siniistre s'ha originat en el primer pis d'un edifici de sis plpantes, en el carrer Maestro Serrano de la localitat. L'alerta als bombers s'ha rebut a les 23.40 hores de la nit informant que eixia fum d'un dels habitatges de la finca- Fins al lloc del sinistre s'han mobilitzat dotacioons dels parcs de Xàtiva, Grup Especial de Rescat en Altura (GERA) i bombers del parc d'Ontinyent. Els efectius van localitzar l'incendi en el primer pis de l'edifici, originat inicialment en la cuina. Aquesta era l'estança més afectada per les flames però el menjador també s'ha vist afectat pel fum i les altes temperatures. Els efectius han tallat el subministrament de gas ciutat i han comprovat que hi havia dos botelles de gas butà a la cuina, probablement les que han originat les flames. Els bombers han pogut evacuar els veïns amb la col·laboració de la Policia Local i la Guàrdia Civil. Ja a la  matinada s'ha doonat l'incendi per extingit.

S'incendia un local comercial a Castelló

Un incendi s'ha produït este passat dissabte en un local comercial en plena Ronda Magdalena de Castelló. L'incendi s'ha localitzat en l'entresòl de l'immoble, al voltant de les 13.00 hores del migdia quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 ha rebut la cridada de diversos veïns que alertaven que es veien flames de l'entresòl d'un immoble de la Ronda Magdalena. Fins al lloc del sinistre s'han mobilitzat de seguida patrulles de la Policia Local i els Bombers. Al vore la gran quantitat de fum que eixia de les finestres del local comercial, han tancat al trànsit la ronda en sentit centre de la ciutat i han pres les primeres mesures de seguretat per a que cap vianant poguera resultar ferit si queien els finestrals a la via pública.

Els serveis d'extinció d'incendis han desplegat una línia d'aigua i han accedit a l'entresòl. Al seu interior les flames s'havien concentrat en una zona molt concreta de l'oficina i la resta del local estava ple de fum, per la qual cosa, després d'apagar el fum en pocs minuts els bombers han ventilat les estances per a dissipar la calor que s'havia acumulat. Segons han informat els Bombers, en el sinistre no s'han registrat danys personals encara que si materials. Gràcies a la ràpida intervenció dels bombers municipals i que l'oficina comptava amb un servei automàtic d'extinció d'incendis, sols s'han danyat una taula d'escriptori i el material que hi havia al seu damunt. La resta de l'entresòl ha resultat danyat pel fum.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.