11.9 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Els Bombers apaguen un incendi d’un habitatge i evacuen els veïns a Canals

Esta passada nit s'ha produït un incendi en un habitatge de Canals, a la Costera. Concretament el siniistre s'ha originat en el primer pis d'un edifici de sis plpantes, en el carrer Maestro Serrano de la localitat. L'alerta als bombers s'ha rebut a les 23.40 hores de la nit informant que eixia fum d'un dels habitatges de la finca- Fins al lloc del sinistre s'han mobilitzat dotacioons dels parcs de Xàtiva, Grup Especial de Rescat en Altura (GERA) i bombers del parc d'Ontinyent. Els efectius van localitzar l'incendi en el primer pis de l'edifici, originat inicialment en la cuina. Aquesta era l'estança més afectada per les flames però el menjador també s'ha vist afectat pel fum i les altes temperatures. Els efectius han tallat el subministrament de gas ciutat i han comprovat que hi havia dos botelles de gas butà a la cuina, probablement les que han originat les flames. Els bombers han pogut evacuar els veïns amb la col·laboració de la Policia Local i la Guàrdia Civil. Ja a la  matinada s'ha doonat l'incendi per extingit.

S'incendia un local comercial a Castelló

Un incendi s'ha produït este passat dissabte en un local comercial en plena Ronda Magdalena de Castelló. L'incendi s'ha localitzat en l'entresòl de l'immoble, al voltant de les 13.00 hores del migdia quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 ha rebut la cridada de diversos veïns que alertaven que es veien flames de l'entresòl d'un immoble de la Ronda Magdalena. Fins al lloc del sinistre s'han mobilitzat de seguida patrulles de la Policia Local i els Bombers. Al vore la gran quantitat de fum que eixia de les finestres del local comercial, han tancat al trànsit la ronda en sentit centre de la ciutat i han pres les primeres mesures de seguretat per a que cap vianant poguera resultar ferit si queien els finestrals a la via pública.

Els serveis d'extinció d'incendis han desplegat una línia d'aigua i han accedit a l'entresòl. Al seu interior les flames s'havien concentrat en una zona molt concreta de l'oficina i la resta del local estava ple de fum, per la qual cosa, després d'apagar el fum en pocs minuts els bombers han ventilat les estances per a dissipar la calor que s'havia acumulat. Segons han informat els Bombers, en el sinistre no s'han registrat danys personals encara que si materials. Gràcies a la ràpida intervenció dels bombers municipals i que l'oficina comptava amb un servei automàtic d'extinció d'incendis, sols s'han danyat una taula d'escriptori i el material que hi havia al seu damunt. La resta de l'entresòl ha resultat danyat pel fum.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs