Busquen a un lladre armat en Requena

Un home armat

El lladre amenaçà als amos dels vehicles amb una escopeta | Pexels

La Guàrdia Civil de Requena, en la comarca de la Plana d’Utiel-Requena (València), busca a un home que furtà tres vehicles este passat divendres i després els deixà abandonats. A demés, per a cometre els robatoris, amenaçà als seus amos amb una escopeta.

 

Els fets s’han produït entre les 12 i la vesprada d’este divendres, en la carretera que unix Los Isidros amb Utiel, motiu pel que està sent buscat per la zona de Requena. Segons informa ‘Las Provincias’, el lladre furtà primer una furgoneta. Després el conductor d’una grua, se’l trobà enmig de la carretera, pel que parà per a ajudar-lo.

 

El lladre, ràpidament, el va amenaçar amb l’escopeta per a furtar-li la grua, que ha aparegut estavellada, ja que l’home pegà a fugir amb un tercer vehicle, furtat amb el mateix modus operandi. La Policia Científica ja ha pres mostres en els tres vehicles per a identificar a l’autor dels robatoris, que acabà abandonant els tres vehicles furtats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.