Busquen a un lladre armat en Requena

Un home armat

El lladre amenaçà als amos dels vehicles amb una escopeta | Pexels

La Guàrdia Civil de Requena, en la comarca de la Plana d’Utiel-Requena (València), busca a un home que furtà tres vehicles este passat divendres i després els deixà abandonats. A demés, per a cometre els robatoris, amenaçà als seus amos amb una escopeta.

 

Els fets s’han produït entre les 12 i la vesprada d’este divendres, en la carretera que unix Los Isidros amb Utiel, motiu pel que està sent buscat per la zona de Requena. Segons informa ‘Las Provincias’, el lladre furtà primer una furgoneta. Després el conductor d’una grua, se’l trobà enmig de la carretera, pel que parà per a ajudar-lo.

 

El lladre, ràpidament, el va amenaçar amb l’escopeta per a furtar-li la grua, que ha aparegut estavellada, ja que l’home pegà a fugir amb un tercer vehicle, furtat amb el mateix modus operandi. La Policia Científica ja ha pres mostres en els tres vehicles per a identificar a l’autor dels robatoris, que acabà abandonant els tres vehicles furtats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.

Leyre Monente, heroïna de l’ascens del València CF Femení, es retira als 26 anys

La migcampista riojana Leyre Monente posa punt final a la seua carrera als 26 anys després de culminar l’ascens del València CF Femení a la Liga F amb un gol històric al minut 99.