11 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Busquen a un lladre armat en Requena

Un home armat

El lladre amenaçà als amos dels vehicles amb una escopeta | Pexels

La Guàrdia Civil de Requena, en la comarca de la Plana d’Utiel-Requena (València), busca a un home que furtà tres vehicles este passat divendres i després els deixà abandonats. A demés, per a cometre els robatoris, amenaçà als seus amos amb una escopeta.

 

Els fets s’han produït entre les 12 i la vesprada d’este divendres, en la carretera que unix Los Isidros amb Utiel, motiu pel que està sent buscat per la zona de Requena. Segons informa ‘Las Provincias’, el lladre furtà primer una furgoneta. Després el conductor d’una grua, se’l trobà enmig de la carretera, pel que parà per a ajudar-lo.

 

El lladre, ràpidament, el va amenaçar amb l’escopeta per a furtar-li la grua, que ha aparegut estavellada, ja que l’home pegà a fugir amb un tercer vehicle, furtat amb el mateix modus operandi. La Policia Científica ja ha pres mostres en els tres vehicles per a identificar a l’autor dels robatoris, que acabà abandonant els tres vehicles furtats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.