17.7 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Troben a Luz Segarra, una xiqueta de 15 anys desapareguda en València

 

Actualització 07/12/2020 a les 14.30 hores. Han trobat en bon estat a Luz Segarra Ortolá, uns xiqueta de 15 anys, desapareguda en la ciutat de València. D’eixa manera ho ha publicat l’ONG ‘SOS Desapareguts’ a través del seu compte de Twitter.

 

Busquen a Luz Segarra, una xiqueta de 15 anys desapareguda en València

Familiars i amics busquen a Luz Segarra Ortolá, una xiqueta de 15 anys, desapareguda en la ciutat de València. La menor va desaparéixer el passat divendres, 4 de desembre, segons ha informat SOS Desapareguts a través de les seues xarxes socials.

 

 

Luz fa 1,77 metres, té el monyo llarg i claret, té els ulls marrons i és de complexió prima. L’última volta que va ser vista portava uns pantalons vaquers blaus, deportives negres i una dessuadora negra. Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar a la policia, als telèfons 642 650 775 o 649 952 957 o al correu electrònic sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es.

Últimes notícies

La Diputació de València executa 180 milions per a la reconstrucció per la DANA i estudia una macroborsa de tècnics

La Diputació de València ha executat 180 milions del pressupost de reconstrucció per la DANA i estudia crear una macroborsa de tècnics per a fer costat als ajuntaments.

Marcelino avisa: serà molt difícil i dependrà de la motivació

El tècnic del Vila-real va advertir que el dol coper a partit únic en Lebrija exigirà adaptació al camp i màxima motivació. Va prioritzar l'eficàcia sobre la lluentor.

Sarabia: la Copa il·lusiona i l’Elx va per ella

Eder Sarabia va remarcar que la Copa del Rei és una prioritat per a l'Elx i que presentarà un onze de garanties. El dol davant el Quintanar del Rey arriba després d'una ratxa de lliga negativa.

Quintanar del Rey es vist de gala per a intentar sorprendre l’Elx

Quintanar del Rey rep a l'Elx este dimecres en Sant Marcos en una nit històrica de Copa. El dol arriba amb l'equip local en ratxa i l'Elx necessitat de reacció.

Un Champions visita Lebrija: l’Antonià vol estar a l’altura davant el Vila-real

L'arribada del Vila-real, tercer en LaLiga i en Champions, convertix l'eliminatòria en un esdeveniment en Lebrija. L'Antonià busca competir en un Municipal que apunta a ple després d'eliminar al Castelló.

El Llevant es juga la Copa davant el Cieza amb l’estrena del tàndem Del Moral-Iborra

El Llevant afronta en La Arboleja un encreuament a vida o mort davant el Cieza, botxí del Córdoba, amb Del Moral i Iborra en el seu primer examen. El club els manté al comandament almenys fins a Pamplona.

La jutgessa inclou com a víctima 230 de la DANA a un home de 74 anys mort després de passar la nit mullat

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València ha reconegut com a víctima 230 a un veí de 74 anys de Catarroja. Un informe forense atribuïx la seua mort a un tromboembolisme provocat per l'exposició prolongada a l'aigua freda en la seua vivenda.

Els sindicats criden a secundar la vaga educativa de l’11 de desembre en la Comunitat Valenciana

Quatre sindicats han cridat a participar en la vaga educativa de l'11 de desembre en el sistema públic no universitari i han detallat un calendari de concentracions i marxes. Reclamen abordar la bretxa salarial, la càrrega de treball i reforçar plantilles, espais i condicions, a més de potenciar el valencià.