Calatrava dissenya un kiosko en la seua primera estació de Zurich i treballa en un edifici amb un pàrquing per a 1.000 bicis

Kiosko disenyat per Santiago Calatrava

Kiosko disenyat per Santiago Calatrava | Estudio Calatrava

 

L’arquitecte i enginyer valencià Santiago Calatrava ha dissenyat per a l’estació de ferrocarrils suïssos de Stadelhofen a Zuric —el primer gran projecte de l’autor— un xicotet kiosk que serà ocupat per una empresa de catering i que pretén “donar un valor afegit” a la infraesrtuctura.

  

“És un projecte relativament xicotet però ho he realitzat per als ferrocarrils suïssos amb gran il·lusió”, en paraules de Santiago Calatrava, que afig: “L’estació de Stadelhofen no és només un punt clau en la xarxa de transport públic suïssa, també ho és per a mi a nivell personal, ja que el seu disseny i construcció va ser d’enorme rellevància en la meua trajectòria i el que vaig aprendre sobre estacions en este projecte va suposar la base per a posteriors projectes d’estacions a Bèlgica, França, Espanya, Portugal, Itàlia i Estats Units”.

Últimes notícies

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.