Concentració per la manca de seguretat a la presó de Villena

 

Esta setmana es coneixia el brutal atac que dilluns passat, 6 de setembre, patia la sotsdirectora de seguretat del CP Alacant II. Va ser a la porta de casa, quan un grup de 5 o 6 individus encaputxats la van envoltar i van acovardir. La víctima va patir diversos cops a la cara, mentre era amenaça de tenir “la boca tancada”.

A més, es coneixia que la sotsdirectora ja havia rebut amenaces d’este tipus via WhatsApp. Era a través d’un número ocult. Després de l’atac sofert, la funcionària de IIPP va denunciar els fets davant les Forces i Cossos de Seguretat.

Ha estat tal la condemna a este fet, i són tantes les vegades què s’ha denunciat la falta de seguretat a les presons, que els centres penitenciaris de país s’han unit per esta causa.

Així, els centres penitenciaris han convocat concentracions de rebuig per l’agressió soferta per la subdirectora de Seguretat d’Alacant II.

Els serveis centrals de la Secretaria General de IIPP, al costat dels centres penitenciaris, han convocat estes concentracions per hui, 9 de setembre.

Serà a les 12 h, I al Centre Penitenciari Alacant II, a Villena, assistirà el secretari general d’Institucions Penitenciàries, Ángel Luis Ortiz. L’acompanyarà la subdelegada de Govern a Alacant, Araceli Poblador.

Concentracions per la seguretat

 

No és la primera vegada que els treballadors penitenciaris denuncien la manca de seguretat en estos centres. Dilluns passat, 16 d’agost, els treballadors del Centre Penitenciari de Villena van patir diversos atacs violents per part d’alguns dels interns més conflictius i perillosos del departament d’aïllament.

L’agressió a la sotsdirectora ha estat la gota que ha fet vessar el got, per això s’han convocat  estes  concentracions per intentar revertir la situació.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.

El València es juga la salvació davant quatre equips del top 10 en un maig decisiu

El València encara un mes de maig clau per la permanència amb cinc partits, quatre d'ells davant rivals situats entre els deu primers de LaLiga. El marge amb el descens és de només cinc punts.

Bernabé acusa a Abascal i Feijóo de recolzar teories ultres sobre immigració

Pilar Bernabé critica que la prioritat nacional de PP i Vox trenca el consens construït a Espanya i els acusa de recolzar teories ultres sobre immigració que ja no donen suport a altres líders europeus.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva política per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa de València impulsa sis iniciatives en el Congrés per a pressionar al Ministeri de Transports i reclamar la reactivació del soterrament de les vies de Serradora, paralitzat des de 2021 malgrat tindre el seu estudi informatiu executat al 76%.