Tres condemnats per una violació grupal a València


L’Audiència Provincial de València ha condemnat a tres homes per violació grupal a una dona, així com a indemnitzar entre els tres amb 10.000 euros per danys morals a la víctima, una prostituta que arran d’aquests fets ha deixat d’exercir.

Així ho recull una sentència de la secció segona de l’Audiència provincial de València feta pública aquest divendres pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), dictada després del judici oral que es va celebrar al febrer.

Segons la decisió judicial, els fets van succeir el març de 2021, quan un d’ells després d’una festa va contractar els serveis d’una prostituta. Quan la dona va arribar a l’habitatge, el principal acusat, el va informar llavors que “li l’anava a xuplar als tres” i a més gratis, al que ella es va negar i llavors van decidir obligar-la per la força.

Llavors un d’ells la va agarrar pels braços i li van posar cinta americana en la boca.

Li van llevar la cinta dient-li que havia de fer el seu treball i que no cridara o la mataria. Ella va demanar cridar a una de les seues companyes, perquè era un procediment habitual amb el qual confirmaven que estava tot bé. A través d’aqueixa crida, mitjançant claus entre ambdues, va alertar a la seua amiga que alguna cosa no anava bé.

Després d’aquesta conversa, el principal encausat li va arrabassar el telèfon i la va espentar perquè s’asseguera en una butaca de l’estada i la va obligar a mantindre relacions.

En un moment de confusió la víctima va aconseguir eixir corrent de l’habitatge i pujar a un taxi.

L’Audiència ha condemnat a l’autor d’un delicte d’agressió sexual amb accés carnal, agreujat per l’actuació conjunta dels altres dos acusats, a la pena de 13 anys de presó, així com a 2 anys com a responsable d’un delicte de tinença d’arma prohibida, i la prohibició d’acostar-se a menys de 300 metres de la dona durant 14 anys.

A un altre dels homes se li ha posat una pena de set anys de presó com a cooperador necessari d’un delicte d’agressió sexual. I l’últim d’ells ha sigut condemnat a sis anys i sis mesos de presó com a cooperador necessari d’un delicte d’agressió sexual.

Igualment, se’ls condemna a abonar a la víctima 10.000 euros en concepte de reparació de danys morals, així com al pagament de les costes del procediment incloent els honoraris de l’acusació particular.

A més, la sentència assenyala que en el moment en el qual la víctima va ser agredida sexualment pel principal acusat, el primer dels condemnats com a cooperador necessari estava en calçotets i el segon s’estava llevant la camisa, d’on cal inferir que pretenien igualment que la dona els fera una fel·lació.

La sentència, contra la qual cap recurs davant el TSJCV, condemna també al primer dels cooperadors a no acostar-se a la dona a menys de 300 metres durant huit anys, i al segon a no fer-lo en 7 anys i 6 mesos.

Últimes notícies

Matt Costello deixa el Valencia Basket després de dos anys i apunta al Japó

Matt Costello no seguirà al Valencia Basket la pròxima temporada després de dos anys al club i podria fitxar pel Chiba Jets japonés, dirigit per l’exassistent taronja Adrian Kovacks.

Rescatada una parella jove atrapada hores a la Serra d’Orihuela

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada per Bombers d’Alacant després de quedar bloquejada en una zona de difícil accés de la Serra d’Orihuela.

Iván Ortolá domina al Sachsenring i s’emporta la seua segona victòria de l’any per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha liderat de principi a fi la cursa de Moto2 al G.P. d’Alemanya al Sachsenring i ha guanyat per només 72 mil·lèsimes davant de Daniel Holgado, amb Izan Guevara tercer i el líder del Mundial, Manuel González, sisé.

Rescatada una parella jove atrapada de nit a la Serra d’Oriola

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada pel Grup Especial de Rescat del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant després de quedar atrapada en una zona de difícil accés de la Serra d’Oriola.

Iván Ortolá arrasa a Sachsenring des de la ‘pole’ i guanya Moto2 per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha dominat el Gran Premi d’Alemanya de Moto2 de principi a fi i ha sumat la seua segona victòria de la temporada, superant Daniel Holgado per només 72 mil·lèsimes. Izan Guevara ha completat el podi i el líder del Mundial, Manuel González, ha sigut sisé.

Els pescadors de l’Albufera, exemple clau en la conservació del llac, segons el Consell

El Consell ha remarcat en el sorteig centenari de redolins el paper fonamental dels pescadors en la conservació de l’Albufera i en la gestió sostenible dels recursos del llac, en l’any del 40 aniversari del Parc Natural.

Cinc dotacions de bombers continuen treballant en l’incendi de la planta de reciclatge d’Aielo de Malferit

Cinc dotacions del Consorcio de Bomberos de Valencia continuen treballant en l’extinció d’un incendi declarat dissabte en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit, amb recomanacions de protecció a la població per fum intens.

València redueix un 13 % el trànsit a les vies principals durant el mes de juny

Les principals vies de València han registrat en juny un 13 % menys de trànsit que en 2025, amb 77.200 vehicles menys entrant a la ciutat i descensos respecte a 2023 i 2019.