Tres condemnats per una violació grupal a València


L’Audiència Provincial de València ha condemnat a tres homes per violació grupal a una dona, així com a indemnitzar entre els tres amb 10.000 euros per danys morals a la víctima, una prostituta que arran d’aquests fets ha deixat d’exercir.

Així ho recull una sentència de la secció segona de l’Audiència provincial de València feta pública aquest divendres pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), dictada després del judici oral que es va celebrar al febrer.

Segons la decisió judicial, els fets van succeir el març de 2021, quan un d’ells després d’una festa va contractar els serveis d’una prostituta. Quan la dona va arribar a l’habitatge, el principal acusat, el va informar llavors que “li l’anava a xuplar als tres” i a més gratis, al que ella es va negar i llavors van decidir obligar-la per la força.

Llavors un d’ells la va agarrar pels braços i li van posar cinta americana en la boca.

Li van llevar la cinta dient-li que havia de fer el seu treball i que no cridara o la mataria. Ella va demanar cridar a una de les seues companyes, perquè era un procediment habitual amb el qual confirmaven que estava tot bé. A través d’aqueixa crida, mitjançant claus entre ambdues, va alertar a la seua amiga que alguna cosa no anava bé.

Després d’aquesta conversa, el principal encausat li va arrabassar el telèfon i la va espentar perquè s’asseguera en una butaca de l’estada i la va obligar a mantindre relacions.

En un moment de confusió la víctima va aconseguir eixir corrent de l’habitatge i pujar a un taxi.

L’Audiència ha condemnat a l’autor d’un delicte d’agressió sexual amb accés carnal, agreujat per l’actuació conjunta dels altres dos acusats, a la pena de 13 anys de presó, així com a 2 anys com a responsable d’un delicte de tinença d’arma prohibida, i la prohibició d’acostar-se a menys de 300 metres de la dona durant 14 anys.

A un altre dels homes se li ha posat una pena de set anys de presó com a cooperador necessari d’un delicte d’agressió sexual. I l’últim d’ells ha sigut condemnat a sis anys i sis mesos de presó com a cooperador necessari d’un delicte d’agressió sexual.

Igualment, se’ls condemna a abonar a la víctima 10.000 euros en concepte de reparació de danys morals, així com al pagament de les costes del procediment incloent els honoraris de l’acusació particular.

A més, la sentència assenyala que en el moment en el qual la víctima va ser agredida sexualment pel principal acusat, el primer dels condemnats com a cooperador necessari estava en calçotets i el segon s’estava llevant la camisa, d’on cal inferir que pretenien igualment que la dona els fera una fel·lació.

La sentència, contra la qual cap recurs davant el TSJCV, condemna també al primer dels cooperadors a no acostar-se a la dona a menys de 300 metres durant huit anys, i al segon a no fer-lo en 7 anys i 6 mesos.

Últimes notícies

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ el 29 d’agost

València acollirà el dissabte 29 d'agost una nova concentració de protesta per la gestió de la DANA d'octubre de 2024, amb el lema 'Mazón a presó', convocada per desenes d'entitats socials.

Lladró dona una nova vida a Mickey i Donald en porcellana artística

Lladró ha llançat a València una nova col·lecció artesanal de figures de Mickey Mouse i el Pato Donald en porcellana, amb un llenguatge visual renovat i influències de l’art pop. La peça estrella és Mickey Mouse Doodle, de 58 centímetres i més de 600 hores de treball entre tècnica i ornamentació.

Extingit l’incendi forestal d’Aras de los Olmos després d’una nit de treball

L’incendi declarat diumenge a la nit a Aras de los Olmos, prop de la CV-35, s’ha donat per extingit este dilluns a les 12.30 hores després d’una nit d’intens treball dels bombers i efectius forestals. L’origen del foc podria estar relacionat amb la caiguda d’un llamp, segons ha assenyalat l’alcalde del municipi, Rafael Giménez.

249 efectius vigilaran les carreteres valencianes durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Un dispositiu especial amb 2.500 agents de Policia Nacional i Guàrdia Civil controlaran la mobilitat el 12 d’agost a la Comunitat Valenciana per l’eclipsi solar, amb parcs naturals tancats i recomanacions d’extrema precaució per risc d’incendis.

Mor ofegat un home de 39 anys a la platja de Puçol

Un home de 39 anys ha mort ofegat este diumenge a la platja de Puçol. Els servicis sanitaris no han pogut reanimar-lo malgrat els intents.

11 anys de presó per violar una menor i amenaçar-la amb difondre fotos íntimes

La Secció Segona de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a 11 anys de presó un home que va agredir sexualment una menor de 15 anys i la va coaccionar amb fotos íntimes. La sentència, fruit de la conformitat entre les parts, també inclou llibertat vigilada, inhabilitació i indemnització.

Tres homes de Paterna intenten robar un banc a Benifaió amb el mètode del butró

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens de Paterna quan presumptament intentaven atracar una sucursal bancària a Benifaió amb el mètode del butró. Un dels sospitosos ha resultat ferit en intentar fugir i ha hagut de rebre atenció mèdica.

Pirotècnia Vulcano lamenta l’incident del Castell de l’Olla i col·labora per aclarir-lo

Pirotècnia Vulcano ha expressat el seu pesar per l’incident al Castell de l’Olla d’Altea, amb diversos ferits, i ha obert una investigació interna mentre col·labora amb les autoritats.