Un home de 80 anys condueix desorientat per l’autovia A-7 direcció València

 

La matinada del dia 10 de juny, la Guàrdia Civil va tindre coneixement, per part de la Central Operativa de Servei, de l’existència d’un home d’avançada edat que estava circulant per a l’autovia A-7, amb direcció València.

La marca i matrícula del vehicle havia sigut identificada per diversos conductors que s’havien vist obligats a esquivar-lo, ja que circulava sense llums, canviava de carril de manera brusca i frenava intermitentment posant en perill a la resta de conductors.

Una vegada coneguts els fets per la Guàrdia Civil, es va posar en marxa el dispositiu de cerca i localització d’este vehicle. Passat uns minuts, els agents van aconseguir visualitzar el cotxe.

Van poder verificar que, veritablement, circulava amb les llums apagades. Després d’un seguiment de diversos quilòmetres (en la qual els agents no van cessar d’utilitzar els senyals acústics i lluminosos dels vehicles oficials) el conductor va detindre la marxa.

Quan els agents van identificar a l’home que anava al capdavant del vehicle, van observar que era d’edat avançada, estava desorientat, fatigat, en estat de xoc i amb clars signes de pèrdua de memòria.

La patrulla en servei, va decidir preguntar-li com era el seu destí, patint un desmai en eixe mateix instant, sent assistit pels agents actuants fins a l’arribada dels serveis mèdics.

Posteriorment, este individu, va ser traslladat per una ambulància a l’hospital de Ribera de la localitat d’Alzira.

Els agents van ser informats que s’havia denunciat la desaparició d’esta persona, per part de la seua filla, en el Lloc de la Guàrdia Civil de Torre-Pacheco (Múrcia).

També relatava que va abandonar el seu domicili a Cartagena, sense diners, ni telèfon mòbil, sense haver avisat a ningú i que necessitava prendre una medicació diària.

Després d’esta intervenció, la Guàrdia Civil es va posar en contacte amb la família per a fer-los saber que havia sigut localitzat.

Diverses hores després dels fets, la filla de la persona trobada, es va posar en contacte amb la Guàrdia Civil per a comunicar-los que el seu pare estava en observació, es trobava en bon estat de salut i molt agraïda.

Els familiars, també, van fer saber als agents que tenien una preocupació permanent per este home, ja que era molt major.

A causa de la ràpida intervenció dels agents i el coneixement de la zona es va poder localitzar a esta persona i evitar un mal major.

Els moments en què es va detindre el vehicle de la persona i prenent la precaució deguda, van aconseguir que el vehicle es detinguera en un lloc segur.

Cal tindre en compte que es tractava d’hora punta per a la circulació de vehicles i, sobretot, camions.

En esta intervenció van participar agents de la Guàrdia Civil de Castelló i de Canals.

Les diligències han sigut posades a la disposició del Jutjat Deganat del Partit Judicial d’Alzira.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.

El Consell dona llum verda a tres grans contractes sanitaris per més de 1.100 milions

El Consell autoritza tres grans contractes sanitaris per 1.106,8 milions per a neteja de centres, compra de medicaments i analítiques clíniques en La Fe, a més d'adaptar la normativa d'establiments de productes sanitaris.

El Consell obri la negociació per a aplicar la jornada de 35 hores a partir de 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària. Sindicats com a CCOO i UGT reclamen concreció, homogeneïtat i més rapidesa en Sanitat.

Arranca a Orihuela la Senda del Poeta més reivindicativa i polèmica

La Senda del Poeta dedicada a Miguel Hernández comença a Orihuela marcada per la retirada de fons de l'IVAJ, un reforç del suport estatal i un fort pols polític i memorialista.

La Fundació Bancaixa i ABANCA recorren un segle d’art a València amb un diàleg de 59 artistes

La Fundació Bancaixa i ABANCA presenten a València una exposició conjunta amb 86 obres de 59 artistes, que repassa més d'un segle d'art, de 1913 a 2023, des de les avantguardes fins a la pintura contemporània.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada setmanal de 35 hores en l'Administració valenciana a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.