18 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Un home de 80 anys condueix desorientat per l’autovia A-7 direcció València

 

La matinada del dia 10 de juny, la Guàrdia Civil va tindre coneixement, per part de la Central Operativa de Servei, de l’existència d’un home d’avançada edat que estava circulant per a l’autovia A-7, amb direcció València.

La marca i matrícula del vehicle havia sigut identificada per diversos conductors que s’havien vist obligats a esquivar-lo, ja que circulava sense llums, canviava de carril de manera brusca i frenava intermitentment posant en perill a la resta de conductors.

Una vegada coneguts els fets per la Guàrdia Civil, es va posar en marxa el dispositiu de cerca i localització d’este vehicle. Passat uns minuts, els agents van aconseguir visualitzar el cotxe.

Van poder verificar que, veritablement, circulava amb les llums apagades. Després d’un seguiment de diversos quilòmetres (en la qual els agents no van cessar d’utilitzar els senyals acústics i lluminosos dels vehicles oficials) el conductor va detindre la marxa.

Quan els agents van identificar a l’home que anava al capdavant del vehicle, van observar que era d’edat avançada, estava desorientat, fatigat, en estat de xoc i amb clars signes de pèrdua de memòria.

La patrulla en servei, va decidir preguntar-li com era el seu destí, patint un desmai en eixe mateix instant, sent assistit pels agents actuants fins a l’arribada dels serveis mèdics.

Posteriorment, este individu, va ser traslladat per una ambulància a l’hospital de Ribera de la localitat d’Alzira.

Els agents van ser informats que s’havia denunciat la desaparició d’esta persona, per part de la seua filla, en el Lloc de la Guàrdia Civil de Torre-Pacheco (Múrcia).

També relatava que va abandonar el seu domicili a Cartagena, sense diners, ni telèfon mòbil, sense haver avisat a ningú i que necessitava prendre una medicació diària.

Després d’esta intervenció, la Guàrdia Civil es va posar en contacte amb la família per a fer-los saber que havia sigut localitzat.

Diverses hores després dels fets, la filla de la persona trobada, es va posar en contacte amb la Guàrdia Civil per a comunicar-los que el seu pare estava en observació, es trobava en bon estat de salut i molt agraïda.

Els familiars, també, van fer saber als agents que tenien una preocupació permanent per este home, ja que era molt major.

A causa de la ràpida intervenció dels agents i el coneixement de la zona es va poder localitzar a esta persona i evitar un mal major.

Els moments en què es va detindre el vehicle de la persona i prenent la precaució deguda, van aconseguir que el vehicle es detinguera en un lloc segur.

Cal tindre en compte que es tractava d’hora punta per a la circulació de vehicles i, sobretot, camions.

En esta intervenció van participar agents de la Guàrdia Civil de Castelló i de Canals.

Les diligències han sigut posades a la disposició del Jutjat Deganat del Partit Judicial d’Alzira.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA eleva al TSJCV una exposició perquè investigue a Carlos Mazón

La jutgessa de Catarroja ha remés al TSJCV una exposició raonada perquè investigue al expresident Carlos Mazón per la gestió de la DANA. El trasllat obeïx a la seua condició d'aforat com a diputat en Les Corts.

Gradolí avisa que no hi haurà normalitat si es protegix a Mazón

La presidenta de Víctimes de la Dana ha assenyalat a Carlos Mazón com a principal responsable de les 230 morts i ha demanat a les Corts que esclarisquen què va fallar i qui va decidir no actuar.

El Circuit Ricardo Tormo llançarà 10.000 entrades extra per al GP de la Comunitat Valenciana

El traçat de Cheste afegirà prop de 10.000 localitats per al Gran Premi que tanca la temporada de MotoGP. La venda començarà el dimecres 25 de febrer a les 12.00 en la web del Circuit.

Compromís denuncia ‘persecució’ a Mónica Oltra i reclama democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat una 'persecució judicial i política' contra Mónica Oltra després de l'orde d'obrir juí oral i ha reclamat democratitzar la justícia.

Compromís denuncia persecució a Mónica Oltra i reclama democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat este dimarts una persecució judicial i política contra Mónica Oltra després de l'orde d'obrir juí oral per presumpte encobriment. El partit reclama una democratització de la justícia i apel·la a les forces democràtiques.

Gradolí: ‘No hi haurà normalitat’ mentres es protegisca a Mazón

Mariló Gradolí ha afirmat davant la comissió d'investigació de Les Corts que no hi haurà normalitat si es protegix a Carlos Mazón. Ha reclamat veritat i assumpció de responsabilitats.

Rosa Álvarez ha demanat justícia per la DANA i ha acusat el Govern valencià de negligència

La presidenta de l'Associació Víctimes Mortals Dana 29-O ha reclamat justícia davant Les Corts i ha denunciat negligència del Govern valencià. Ha exigit responsabilitats polítiques a Carlos Mazón i ha criticat el veto a les víctimes en la comissió.

Alacant xifra en 46 els pisos públics investigats sense empadronats a la Platja de Sant Joan

L'Ajuntament ha detectat 46 de 140 vivendes de la promoció Els Naus sense ningú empadronat i traslladarà les dades al jutjat. També observa indicis d'altres irregularitats.