Un home de 80 anys condueix desorientat per l’autovia A-7 direcció València

 

La matinada del dia 10 de juny, la Guàrdia Civil va tindre coneixement, per part de la Central Operativa de Servei, de l’existència d’un home d’avançada edat que estava circulant per a l’autovia A-7, amb direcció València.

La marca i matrícula del vehicle havia sigut identificada per diversos conductors que s’havien vist obligats a esquivar-lo, ja que circulava sense llums, canviava de carril de manera brusca i frenava intermitentment posant en perill a la resta de conductors.

Una vegada coneguts els fets per la Guàrdia Civil, es va posar en marxa el dispositiu de cerca i localització d’este vehicle. Passat uns minuts, els agents van aconseguir visualitzar el cotxe.

Van poder verificar que, veritablement, circulava amb les llums apagades. Després d’un seguiment de diversos quilòmetres (en la qual els agents no van cessar d’utilitzar els senyals acústics i lluminosos dels vehicles oficials) el conductor va detindre la marxa.

Quan els agents van identificar a l’home que anava al capdavant del vehicle, van observar que era d’edat avançada, estava desorientat, fatigat, en estat de xoc i amb clars signes de pèrdua de memòria.

La patrulla en servei, va decidir preguntar-li com era el seu destí, patint un desmai en eixe mateix instant, sent assistit pels agents actuants fins a l’arribada dels serveis mèdics.

Posteriorment, este individu, va ser traslladat per una ambulància a l’hospital de Ribera de la localitat d’Alzira.

Els agents van ser informats que s’havia denunciat la desaparició d’esta persona, per part de la seua filla, en el Lloc de la Guàrdia Civil de Torre-Pacheco (Múrcia).

També relatava que va abandonar el seu domicili a Cartagena, sense diners, ni telèfon mòbil, sense haver avisat a ningú i que necessitava prendre una medicació diària.

Després d’esta intervenció, la Guàrdia Civil es va posar en contacte amb la família per a fer-los saber que havia sigut localitzat.

Diverses hores després dels fets, la filla de la persona trobada, es va posar en contacte amb la Guàrdia Civil per a comunicar-los que el seu pare estava en observació, es trobava en bon estat de salut i molt agraïda.

Els familiars, també, van fer saber als agents que tenien una preocupació permanent per este home, ja que era molt major.

A causa de la ràpida intervenció dels agents i el coneixement de la zona es va poder localitzar a esta persona i evitar un mal major.

Els moments en què es va detindre el vehicle de la persona i prenent la precaució deguda, van aconseguir que el vehicle es detinguera en un lloc segur.

Cal tindre en compte que es tractava d’hora punta per a la circulació de vehicles i, sobretot, camions.

En esta intervenció van participar agents de la Guàrdia Civil de Castelló i de Canals.

Les diligències han sigut posades a la disposició del Jutjat Deganat del Partit Judicial d’Alzira.

Últimes notícies

La pujada tèrmica ompli la platja del Postiguet abans del retorn de les pluges

La lleugera pujada de temperatures, amb valors pròxims als 30 graus, ha omplit este dimarts de banyistes la platja del Postiguet a Alacant abans de l’arribada de noves pluges prevista per a dijous, segons Aemet.

Luís Castro admet que no està satisfet amb el partit del Levante contra el Barça

L’entrenador del Levante, Luís Castro, ha admés que no està content amb el resultat contra el Barça tot i el bon joc del seu equip i ja mira al duel davant l’Athletic Club, al qual considera un dels millors equips de LaLiga.

Gonzalo Corbalán afronta el repte del València Basket amb nervis positius

L’escolta argentí Gonzalo Corbalán s’ha presentat com a nou jugador del València Basket i ha assegurat que se sent preparat per al salt de nivell que suposa la Euroliga, malgrat reconéixer nervis en clau positiva. El jugador també ha valorat la Supercopa Endesa i l’arribada de Nikola Mirotic com a reforç de pes.

1.270 milions per a modernitzar els aeroports valencians en cinc anys

El DORA 2027-2031 preveu 1.270 milions per als aeroports d’Alacant-Elx Miguel Hernández i València, dins d’un pla estatal de 13.000 milions que Aena finançarà amb ingressos propis.

Iberdrola destina 2.100 milions fins a 2031 per blindar la xarxa elèctrica després de la DANA

Iberdrola ha redissenyat la xarxa elèctrica danyada per la DANA del 29 d’octubre de 2024 amb 100 milions i anuncia 2.000 milions més fins a 2031 a la Comunitat Valenciana. El pla ha rehabilitat estacions, comptadors, centres de transformació i torres elèctriques a la província de València.

El Consell només ha pagat el 60 % de les ajudes per la DANA, segons la Sindicatura

La Sindicatura de Comptes ha constatat que fins al febrer només s'ha abonat el 60 % de les ajudes per la DANA a la Comunitat Valenciana i alerta de possibles reintegraments per riscos d'incompliments en milers d'expedients.

Detenen a Alcoi una dona per explotar sexualment altres dones en un pis

Una dona de 34 anys ha sigut detinguda a Alcoi per gestionar un pis on explotava sexualment dones estrangeres, aprofitant la seua vulnerabilitat i situació irregular.

El CGPJ ajorna la decisió sobre les queixes contra la jutgessa de la DANA de València

La Comissió Permanent del CGPJ ha decidit ajornar la resolució sobre les tres queixes disciplinàries contra la jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA de València per a estudiar amb més detall la voluminosa documentació del cas. Les queixes provenen de la exconsellera Salomé Pradas, de l’ex secretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso i de l’advocat Rubén Gisbert.