Consumir galetes de forma habitual pot ocasionar colesterol, hipertensió i obesitat

En la majoria de les llars espanyoles, les galetes s’han convertit en les imprescindibles de qualsevol desdejuni o berenar que es prècie, especialment entre els més xicotets. La seua àmplia varietat, el seu preu i el fet que es puguen consumir en qualsevol moment o lloc les han proclamat com un dels aliments favorits de moltes famílies. No obstant açò, hi ha males notícies.

  

  

Segons han constatat diversos estudis, les galetes no són tan saludables com es creia i el seu consum hauria de limitar-se considerablement.

  

  

I és que la majoria té un alt contingut en sucres, greixos saturats i farines refinades que arriba a superar o igualar els nivells que contenen els tan temuts productes de brioixeria industrial.

  

  

Per exemple, en el cas de les conegudes galetes María, una anàlisi presentada per ‘Elpoderdelconsumidor.org’ determinava que una quarta part de les calories totals que contenen provenen solament del sucre, raó per la qual se’ls qualifica com no recomanades per a consum habitual. En termes generals, vuit galetes María equivalen a tres terrossos de sucre.

 

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.