Consumir galetes de forma habitual pot ocasionar colesterol, hipertensió i obesitat

En la majoria de les llars espanyoles, les galetes s’han convertit en les imprescindibles de qualsevol desdejuni o berenar que es prècie, especialment entre els més xicotets. La seua àmplia varietat, el seu preu i el fet que es puguen consumir en qualsevol moment o lloc les han proclamat com un dels aliments favorits de moltes famílies. No obstant açò, hi ha males notícies.

  

  

Segons han constatat diversos estudis, les galetes no són tan saludables com es creia i el seu consum hauria de limitar-se considerablement.

  

  

I és que la majoria té un alt contingut en sucres, greixos saturats i farines refinades que arriba a superar o igualar els nivells que contenen els tan temuts productes de brioixeria industrial.

  

  

Per exemple, en el cas de les conegudes galetes María, una anàlisi presentada per ‘Elpoderdelconsumidor.org’ determinava que una quarta part de les calories totals que contenen provenen solament del sucre, raó per la qual se’ls qualifica com no recomanades per a consum habitual. En termes generals, vuit galetes María equivalen a tres terrossos de sucre.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CaixaBank eleva el seu benefici trimestral a 1.572 milions, un 7% més per l’estirada comercial

CaixaBank tanca el primer trimestre amb un benefici net de 1.572 milions, un 7% més, impulsat per la major activitat comercial i els ingressos per servicis en un entorn d'incertesa geopolítica.

Hui és el millor dia per a triar on veure l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

Esta vesprada el Sol estarà quasi en la mateixa posició que durant l'eclipsi total del 12 d'agost, una oportunitat clau per a comprovar si el lloc triat oferix una visió buidada.

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.