Demanen 150 anys de presó per a un home que va prostituir quatre xiquetes i va contactar amb altres 365 a Castelló

La Fiscalia demana 150 anys de presó per a un home, de nacionalitat italiana, acusat de contactar per xarxes socials i aplicacions de missatgeria instantània amb 365 xiquetes oferint-los diners i regals a canvi de relacions sexuals. Com ha avançat 'El Periódico Mediterráneo' el tribunal que va jutjar des d'ahir dimarts a l'acusat ha decidit que el judici se celebre a porta tancada per a protegir les menors. Així ho ha decidit el tribunal després que les parts així ho demanaren abans d'iniciar-se aquest procés, que té previstes altres dos sessions el dimecres i el divendres. La sessió es va celebrar a porta tancada a petició de la defensa de l'acusat a la qual es van adherir les altres parts, al tractar-se d'un cas de menors. Segons una advocada de l'acusació que representa una de les menors, el processat no ha contestat cap de les preguntes ni les del seu propi representant legal. Durant el judici van declarar quatre testimonis però cap de les menors afectades que no es van personar en l'acusació.

L'home esta acusat de 36 delictes relatius a la prostitució i corrupció de menors, segons el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat. Els fets van ocórrer durant 2013, any en què l'home es posava en contacte amb les menors obrint-se perfils falsos en diferents xarxes socials. Segons l'escrit de la Fiscalia l'home es va donar d'alta en una coneguda xarxa social per a «amb ànims de satisfer els seus desitjos libidinosos, buscar menors d'edat amb les quals poder contactar per a oferir-los sexe a canvi de diners i regals». Va arribar a trobar-se amb quatre xiquetes, d'entre 14 i 16 anys, a les quals va pagar per mantindre relacions sexuals quantitats que oscil·len entre els 30 euros i els 250, i a les quals els donava regals com tabac, unes ulleres de sol, roba o una blackberry. A tres d'elles els va proposar inclús llogar una casa on les menors tingueren sexe amb terceres persones que ell s'encarregaria de contactar.

Com a indemnització, la Fiscalia demana també el pagament de 30.000 euros per a cadacuna de les menors en concepte de dany morals per les seqüeles sofrides. Els informes psicològics indiquen que en el moment dels fets les víctimes tenien invalidat el seu consentiment i eren especialment vulnerables, «ja que no eren conscients de les conseqüències que es derivaven dels seus actes».

Últimes notícies

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.
FILMOTECA D'ESTIU