Demanen 150 anys de presó per a un home que va prostituir quatre xiquetes i va contactar amb altres 365 a Castelló

La Fiscalia demana 150 anys de presó per a un home, de nacionalitat italiana, acusat de contactar per xarxes socials i aplicacions de missatgeria instantània amb 365 xiquetes oferint-los diners i regals a canvi de relacions sexuals. Com ha avançat 'El Periódico Mediterráneo' el tribunal que va jutjar des d'ahir dimarts a l'acusat ha decidit que el judici se celebre a porta tancada per a protegir les menors. Així ho ha decidit el tribunal després que les parts així ho demanaren abans d'iniciar-se aquest procés, que té previstes altres dos sessions el dimecres i el divendres. La sessió es va celebrar a porta tancada a petició de la defensa de l'acusat a la qual es van adherir les altres parts, al tractar-se d'un cas de menors. Segons una advocada de l'acusació que representa una de les menors, el processat no ha contestat cap de les preguntes ni les del seu propi representant legal. Durant el judici van declarar quatre testimonis però cap de les menors afectades que no es van personar en l'acusació.

L'home esta acusat de 36 delictes relatius a la prostitució i corrupció de menors, segons el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat. Els fets van ocórrer durant 2013, any en què l'home es posava en contacte amb les menors obrint-se perfils falsos en diferents xarxes socials. Segons l'escrit de la Fiscalia l'home es va donar d'alta en una coneguda xarxa social per a «amb ànims de satisfer els seus desitjos libidinosos, buscar menors d'edat amb les quals poder contactar per a oferir-los sexe a canvi de diners i regals». Va arribar a trobar-se amb quatre xiquetes, d'entre 14 i 16 anys, a les quals va pagar per mantindre relacions sexuals quantitats que oscil·len entre els 30 euros i els 250, i a les quals els donava regals com tabac, unes ulleres de sol, roba o una blackberry. A tres d'elles els va proposar inclús llogar una casa on les menors tingueren sexe amb terceres persones que ell s'encarregaria de contactar.

Com a indemnització, la Fiscalia demana també el pagament de 30.000 euros per a cadacuna de les menors en concepte de dany morals per les seqüeles sofrides. Els informes psicològics indiquen que en el moment dels fets les víctimes tenien invalidat el seu consentiment i eren especialment vulnerables, «ja que no eren conscients de les conseqüències que es derivaven dels seus actes».

Últimes notícies

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.

Íñigo Pérez busca a Vitòria la seua primera victòria amb el Vila-real

Íñigo Pérez afronta la visita del Vila-real a Mendizorrotza amb el repte d’estrenar-se amb triomf en Lliga, després de dos empats a domicili i amb tota la plantilla disponible.

Ordenen evacuar El Saler pel ràpid avanç del foc a la Devesa

L’Ajuntament de València ha ordenat des del Cecopal evacuar el poble d’El Saler per l’avenç de l’incendi declarat a la Gola de Pujol, dins de la Devesa.

El PSPV arranca el curs polític amb reunió a Les Corts i executiva clau per a 2027

El PSPV arrancarà dilluns 31 d’agost el curs polític amb una reunió del grup de Les Corts amb Diana Morant i, de vesprada, una executiva que tancarà la Conferència Política de setembre i el calendari de primàries per a 2027.