Detenen a un home després d’amenaçar amb una arma a diverses persones a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Trànsits (València) a un home de 49 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces i un altre de tinença il·lícita d’armes i explosius, després d’intimidar amb la rèplica d’una pistola a diverses persones a la terrassa d’un establiment.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les onze de la nit en el districte valencià de Trànsits, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè acudiren a un bar de la zona on, pel que sembla, diverses persones s’havien refugiat a l’interior després de ser amenaçades per un home amb una pistola.

 

Ràpidament els agents es van dirigir al lloc on van ser requerits pel cambrer de l’establiment, el qual va manifestar que hi havia diverses persones refugiades en el seu interior, ja que s’havien alçat de la terrassa espantats, quan un home que en aqueix moment era allí assegut, els havia amenaçat esgrimint una pistola.

 

Davant tals fets els agents van interceptar a l’home, ja que a la terrassa hi havia més clients, localitzant-li en la motxilla que portava una pistola que en principi semblava real, encara que posteriorment van poder comprovar que es tractava d’una arma simulada, a més d’un matxet de grans dimensions, i una navalla multiús.

 

Acusat de diferents delictes

Els policies van esbrinar que pel que sembla, les víctimes moments abans estaven aparcant el seu vehicle i van escoltar dues detonacions, observant en eixir del cotxe a un home en la finestra d’un habitatge empunyant un arma i interpel·lant-los si tot anava bé, per la qual cosa van tancar ràpidament i es van anar del lloc.

 

Posteriorment quan es trobaven asseguts a la terrassa d’un bar, aquest mateix individu es va asseure darrere d’ells, mirant-los fixament, i col·locant l’arma damunt de la taula, al mateix temps que els preguntava en to amenaçador si eren els del vehicle, per la qual cosa es van alçar i van entrar en l’establiment, terroritzats, demanant als cambrers que anomenaren a la policia.

 

Finalment els agents van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces i un altre de tinença il·lícita d’armes i explosius.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.