13.3 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Detenen a un home després d’amenaçar amb una arma a diverses persones a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Trànsits (València) a un home de 49 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces i un altre de tinença il·lícita d’armes i explosius, després d’intimidar amb la rèplica d’una pistola a diverses persones a la terrassa d’un establiment.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les onze de la nit en el districte valencià de Trànsits, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè acudiren a un bar de la zona on, pel que sembla, diverses persones s’havien refugiat a l’interior després de ser amenaçades per un home amb una pistola.

 

Ràpidament els agents es van dirigir al lloc on van ser requerits pel cambrer de l’establiment, el qual va manifestar que hi havia diverses persones refugiades en el seu interior, ja que s’havien alçat de la terrassa espantats, quan un home que en aqueix moment era allí assegut, els havia amenaçat esgrimint una pistola.

 

Davant tals fets els agents van interceptar a l’home, ja que a la terrassa hi havia més clients, localitzant-li en la motxilla que portava una pistola que en principi semblava real, encara que posteriorment van poder comprovar que es tractava d’una arma simulada, a més d’un matxet de grans dimensions, i una navalla multiús.

 

Acusat de diferents delictes

Els policies van esbrinar que pel que sembla, les víctimes moments abans estaven aparcant el seu vehicle i van escoltar dues detonacions, observant en eixir del cotxe a un home en la finestra d’un habitatge empunyant un arma i interpel·lant-los si tot anava bé, per la qual cosa van tancar ràpidament i es van anar del lloc.

 

Posteriorment quan es trobaven asseguts a la terrassa d’un bar, aquest mateix individu es va asseure darrere d’ells, mirant-los fixament, i col·locant l’arma damunt de la taula, al mateix temps que els preguntava en to amenaçador si eren els del vehicle, per la qual cosa es van alçar i van entrar en l’establiment, terroritzats, demanant als cambrers que anomenaren a la policia.

 

Finalment els agents van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces i un altre de tinença il·lícita d’armes i explosius.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.