Detenen a un home després d’amenaçar amb una arma a diverses persones a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Trànsits (València) a un home de 49 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces i un altre de tinença il·lícita d’armes i explosius, després d’intimidar amb la rèplica d’una pistola a diverses persones a la terrassa d’un establiment.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les onze de la nit en el districte valencià de Trànsits, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè acudiren a un bar de la zona on, pel que sembla, diverses persones s’havien refugiat a l’interior després de ser amenaçades per un home amb una pistola.

 

Ràpidament els agents es van dirigir al lloc on van ser requerits pel cambrer de l’establiment, el qual va manifestar que hi havia diverses persones refugiades en el seu interior, ja que s’havien alçat de la terrassa espantats, quan un home que en aqueix moment era allí assegut, els havia amenaçat esgrimint una pistola.

 

Davant tals fets els agents van interceptar a l’home, ja que a la terrassa hi havia més clients, localitzant-li en la motxilla que portava una pistola que en principi semblava real, encara que posteriorment van poder comprovar que es tractava d’una arma simulada, a més d’un matxet de grans dimensions, i una navalla multiús.

 

Acusat de diferents delictes

Els policies van esbrinar que pel que sembla, les víctimes moments abans estaven aparcant el seu vehicle i van escoltar dues detonacions, observant en eixir del cotxe a un home en la finestra d’un habitatge empunyant un arma i interpel·lant-los si tot anava bé, per la qual cosa van tancar ràpidament i es van anar del lloc.

 

Posteriorment quan es trobaven asseguts a la terrassa d’un bar, aquest mateix individu es va asseure darrere d’ells, mirant-los fixament, i col·locant l’arma damunt de la taula, al mateix temps que els preguntava en to amenaçador si eren els del vehicle, per la qual cosa es van alçar i van entrar en l’establiment, terroritzats, demanant als cambrers que anomenaren a la policia.

 

Finalment els agents van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces i un altre de tinença il·lícita d’armes i explosius.

Últimes notícies

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.