Detenen a un home després d’amenaçar amb una arma a diverses persones a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Trànsits (València) a un home de 49 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces i un altre de tinença il·lícita d’armes i explosius, després d’intimidar amb la rèplica d’una pistola a diverses persones a la terrassa d’un establiment.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les onze de la nit en el districte valencià de Trànsits, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè acudiren a un bar de la zona on, pel que sembla, diverses persones s’havien refugiat a l’interior després de ser amenaçades per un home amb una pistola.

 

Ràpidament els agents es van dirigir al lloc on van ser requerits pel cambrer de l’establiment, el qual va manifestar que hi havia diverses persones refugiades en el seu interior, ja que s’havien alçat de la terrassa espantats, quan un home que en aqueix moment era allí assegut, els havia amenaçat esgrimint una pistola.

 

Davant tals fets els agents van interceptar a l’home, ja que a la terrassa hi havia més clients, localitzant-li en la motxilla que portava una pistola que en principi semblava real, encara que posteriorment van poder comprovar que es tractava d’una arma simulada, a més d’un matxet de grans dimensions, i una navalla multiús.

 

Acusat de diferents delictes

Els policies van esbrinar que pel que sembla, les víctimes moments abans estaven aparcant el seu vehicle i van escoltar dues detonacions, observant en eixir del cotxe a un home en la finestra d’un habitatge empunyant un arma i interpel·lant-los si tot anava bé, per la qual cosa van tancar ràpidament i es van anar del lloc.

 

Posteriorment quan es trobaven asseguts a la terrassa d’un bar, aquest mateix individu es va asseure darrere d’ells, mirant-los fixament, i col·locant l’arma damunt de la taula, al mateix temps que els preguntava en to amenaçador si eren els del vehicle, per la qual cosa es van alçar i van entrar en l’establiment, terroritzats, demanant als cambrers que anomenaren a la policia.

 

Finalment els agents van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces i un altre de tinença il·lícita d’armes i explosius.

Últimes notícies

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.