Detenen a un home després d’amenaçar amb una arma a diverses persones a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Trànsits (València) a un home de 49 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces i un altre de tinença il·lícita d’armes i explosius, després d’intimidar amb la rèplica d’una pistola a diverses persones a la terrassa d’un establiment.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les onze de la nit en el districte valencià de Trànsits, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè acudiren a un bar de la zona on, pel que sembla, diverses persones s’havien refugiat a l’interior després de ser amenaçades per un home amb una pistola.

 

Ràpidament els agents es van dirigir al lloc on van ser requerits pel cambrer de l’establiment, el qual va manifestar que hi havia diverses persones refugiades en el seu interior, ja que s’havien alçat de la terrassa espantats, quan un home que en aqueix moment era allí assegut, els havia amenaçat esgrimint una pistola.

 

Davant tals fets els agents van interceptar a l’home, ja que a la terrassa hi havia més clients, localitzant-li en la motxilla que portava una pistola que en principi semblava real, encara que posteriorment van poder comprovar que es tractava d’una arma simulada, a més d’un matxet de grans dimensions, i una navalla multiús.

 

Acusat de diferents delictes

Els policies van esbrinar que pel que sembla, les víctimes moments abans estaven aparcant el seu vehicle i van escoltar dues detonacions, observant en eixir del cotxe a un home en la finestra d’un habitatge empunyant un arma i interpel·lant-los si tot anava bé, per la qual cosa van tancar ràpidament i es van anar del lloc.

 

Posteriorment quan es trobaven asseguts a la terrassa d’un bar, aquest mateix individu es va asseure darrere d’ells, mirant-los fixament, i col·locant l’arma damunt de la taula, al mateix temps que els preguntava en to amenaçador si eren els del vehicle, per la qual cosa es van alçar i van entrar en l’establiment, terroritzats, demanant als cambrers que anomenaren a la policia.

 

Finalment els agents van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces i un altre de tinença il·lícita d’armes i explosius.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.

Tres anys de presó per intentar introduir droga en la presó de Fontcalent durant una comunicació

L'Audiència d'Alacant va imposar tres anys de presó i una multa de 600 euros a una dona de 52 anys per intentar entrar cocaïna i haixix en Fontcalent durant una visita. La sentència és ferma.

Dos detinguts a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens espanyols a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra en Instagram. Un té 49 anys i antecedents; l'altre, de 30, no tenia detencions prèvies.