Detinguda una xica per denunciar el robatori d’un mòbil que havia perdut en Dénia

 

La Policia Nacional ha detingut a una xica de 18 anys en la localitat de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), per denunciar falsament haver patit un robatori amb violència del seu telèfon mòbil, quan en realitat l’havia perdut. La jove volia que li ho pagara l’assegurança.

 

Una volta en la comissaria, els agents policials van avisar a la jove de què no dir la veritat pot ser constitutiu de delicte. Durant la investigació, la policia va comprovar que els fets no concordaven. També van trobar denúncies recents de la mateixa xica sobre la perduda accidental de diferents objectes.

 

Un taxista va tornar el mòbil setmanes abans

A demés, unes setmanes abans, un taxista de Dénia va entregar a la Policia Local documentació i un mòbil que, justament, pertanyien a la denunciant, efectes que va recollir un dia després d’interposar la denúncia en la comissaria.

 

Per tot esto, la xica va ser citada i arrestada per un presumpte delicte de denúncia falsa. La detinguda va prestar declaració, en coneixement del Jutjat d’Instrucció de Dénia en funcions de guàrdia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.