14.1 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Detingut per agredir a la seua nóvia i amenaçar-la amb un ganivet en València

Navalla | Policia Nacional

 

Agents de la 7a Unitat del Districte de la Policia Local de València han detingut esta matinada de dilluns a un home de 46 anys per un presumpte delicte de violència de gènere contra la seua parella, una dona de 40 anys, a qui, presumptament, va pegar patades i va amenaçar amb un ganivet.

 

Segons ha informat la Policia Local en un comunicat, els fets han passat sobre les 00.58 hores, quan els agents han sigut informats per la Sala del 092 perquè la Policia Nacional havia intervingut en una casa de la zona del Marítim per un cas de violència de gènere i l’autor dels fets havia escapat.

 

Una volta en el lloc dels fets, els agents locals van vore que en un dels carrers perpendiculars a la de la casa hi havia una persona que coincidia plenament amb les característiques que havia facilitat la Sala 092 sobre el presumpte agressor.

 

Els agents van trobar a l’agressor

Els policies van identificar a l’home, el van examinar i, posteriorment, el van detindre com a presumpte autor dels fets i el van portar fins a dependències policials, a on va ser posat en disposició judicial. Per la seua part, un dels agents va anar fins a la zona en la que estava la víctima i va parlar amb ella.

 

La dona va dir que porta 9 anys de relació amb el presumpte agressor i que per la nit els dos havien començat a discutir. Pel que pareix, l’home s’havia posat «molt violent» amb la seua parella, a la que va arribar a pegar una punyada en la cara i una patada a la cama. Després, segons la dona, l’agressor s’havia dirigit cap a la cuina i havia agafat un ganivet amb el que l’havia amenaçada abans de fugir del lloc.

Últimes notícies

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.

Abascal qualifica de ‘estafa’ que el PP accepte les seues propostes a València i Guardiola les rebutge a Extremadura

Abascal ha avançat que Vox defendrà a Extremadura la mateixa agenda que en altres regions i ha titllat de 'estafa' que el PP l'accepte a València i la negue allí. També ha retret a Feijóo que no presente una moció de censura i preferisca convocar manifestacions.

El PP designa a Mazón com a portaveu de la Comissió de Reglament de Les Corts i cobrarà 634 euros més al mes

El PP ha designat a Carlos Mazón portaveu de la Comissió de Reglament de Les Corts, un càrrec amb un plus de 634,27 euros mensuals, prop de 8.879,78 a l'any. L'oposició ha criticat el nomenament i recorda que la comissió no aborda temes legislatius i no s'ha reunit en dos anys i mig.

La criminalitat puja un 2,3% en el tercer trimestre en la Comunitat Valenciana

La criminalitat ha pujat un 2,3% en la Comunitat Valenciana en el tercer trimestre respecte al mateix període de l'any anterior. Baixen diversos robatoris i homicidis consumats, però la cibercriminalidad creix amb força.

PP i Vox rebutgen la proposta de Zona de Baixes Emissions de l’oposició a València

El ple extraordinari ha rebutjat la moció de Compromís i PSPV per a implantar la ZBE en considerar-la inviable. L'oposició alerta de pèrdua d'ajudes i riscos per a la salut pública.

La causa de la dana incorporarà dos vídeos de l’entrada de Mazón al Centre d’Emergències

El jutjat de Catarroja afegirà a la causa penal dos gravacions que registren l'arribada de Carlos Mazón al CCE el 29 d'octubre. La diligència també comunica les transcripcions de dos testimonis i la personació de la defensa de Salomé Pradas.

Agricultura extrema la vigilància per la pesta porcina africana i el sector demana controlar el senglar

La Comunitat Valenciana intensifica la prevenció després del brot a Catalunya, sense casos detectats en el seu territori. El sector reclama més control del senglar.