Detingut per agredir a la seua nóvia i amenaçar-la amb un ganivet en València

Navalla | Policia Nacional

 

Agents de la 7a Unitat del Districte de la Policia Local de València han detingut esta matinada de dilluns a un home de 46 anys per un presumpte delicte de violència de gènere contra la seua parella, una dona de 40 anys, a qui, presumptament, va pegar patades i va amenaçar amb un ganivet.

 

Segons ha informat la Policia Local en un comunicat, els fets han passat sobre les 00.58 hores, quan els agents han sigut informats per la Sala del 092 perquè la Policia Nacional havia intervingut en una casa de la zona del Marítim per un cas de violència de gènere i l’autor dels fets havia escapat.

 

Una volta en el lloc dels fets, els agents locals van vore que en un dels carrers perpendiculars a la de la casa hi havia una persona que coincidia plenament amb les característiques que havia facilitat la Sala 092 sobre el presumpte agressor.

 

Els agents van trobar a l’agressor

Els policies van identificar a l’home, el van examinar i, posteriorment, el van detindre com a presumpte autor dels fets i el van portar fins a dependències policials, a on va ser posat en disposició judicial. Per la seua part, un dels agents va anar fins a la zona en la que estava la víctima i va parlar amb ella.

 

La dona va dir que porta 9 anys de relació amb el presumpte agressor i que per la nit els dos havien començat a discutir. Pel que pareix, l’home s’havia posat «molt violent» amb la seua parella, a la que va arribar a pegar una punyada en la cara i una patada a la cama. Després, segons la dona, l’agressor s’havia dirigit cap a la cuina i havia agafat un ganivet amb el que l’havia amenaçada abans de fugir del lloc.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.