Detingut per agredir a la seua nóvia i amenaçar-la amb un ganivet en València

Navalla | Policia Nacional

 

Agents de la 7a Unitat del Districte de la Policia Local de València han detingut esta matinada de dilluns a un home de 46 anys per un presumpte delicte de violència de gènere contra la seua parella, una dona de 40 anys, a qui, presumptament, va pegar patades i va amenaçar amb un ganivet.

 

Segons ha informat la Policia Local en un comunicat, els fets han passat sobre les 00.58 hores, quan els agents han sigut informats per la Sala del 092 perquè la Policia Nacional havia intervingut en una casa de la zona del Marítim per un cas de violència de gènere i l’autor dels fets havia escapat.

 

Una volta en el lloc dels fets, els agents locals van vore que en un dels carrers perpendiculars a la de la casa hi havia una persona que coincidia plenament amb les característiques que havia facilitat la Sala 092 sobre el presumpte agressor.

 

Els agents van trobar a l’agressor

Els policies van identificar a l’home, el van examinar i, posteriorment, el van detindre com a presumpte autor dels fets i el van portar fins a dependències policials, a on va ser posat en disposició judicial. Per la seua part, un dels agents va anar fins a la zona en la que estava la víctima i va parlar amb ella.

 

La dona va dir que porta 9 anys de relació amb el presumpte agressor i que per la nit els dos havien començat a discutir. Pel que pareix, l’home s’havia posat «molt violent» amb la seua parella, a la que va arribar a pegar una punyada en la cara i una patada a la cama. Després, segons la dona, l’agressor s’havia dirigit cap a la cuina i havia agafat un ganivet amb el que l’havia amenaçada abans de fugir del lloc.

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.