Detingut per agredir a la seua nóvia i amenaçar-la amb un ganivet en València

Navalla | Policia Nacional

 

Agents de la 7a Unitat del Districte de la Policia Local de València han detingut esta matinada de dilluns a un home de 46 anys per un presumpte delicte de violència de gènere contra la seua parella, una dona de 40 anys, a qui, presumptament, va pegar patades i va amenaçar amb un ganivet.

 

Segons ha informat la Policia Local en un comunicat, els fets han passat sobre les 00.58 hores, quan els agents han sigut informats per la Sala del 092 perquè la Policia Nacional havia intervingut en una casa de la zona del Marítim per un cas de violència de gènere i l’autor dels fets havia escapat.

 

Una volta en el lloc dels fets, els agents locals van vore que en un dels carrers perpendiculars a la de la casa hi havia una persona que coincidia plenament amb les característiques que havia facilitat la Sala 092 sobre el presumpte agressor.

 

Els agents van trobar a l’agressor

Els policies van identificar a l’home, el van examinar i, posteriorment, el van detindre com a presumpte autor dels fets i el van portar fins a dependències policials, a on va ser posat en disposició judicial. Per la seua part, un dels agents va anar fins a la zona en la que estava la víctima i va parlar amb ella.

 

La dona va dir que porta 9 anys de relació amb el presumpte agressor i que per la nit els dos havien començat a discutir. Pel que pareix, l’home s’havia posat «molt violent» amb la seua parella, a la que va arribar a pegar una punyada en la cara i una patada a la cama. Després, segons la dona, l’agressor s’havia dirigit cap a la cuina i havia agafat un ganivet amb el que l’havia amenaçada abans de fugir del lloc.

Últimes notícies

Ximo Puig assenyala a Diana Morant com la candidata capaç de donar la volta a la Comunitat Valenciana

Ximo Puig destaca a Diana Morant com la dirigent capaç de revertir la situació econòmica i social de la Comunitat Valenciana i subratlla que el seu lideratge partix del PSPV i no del càrrec de ministra.

PP i Vox bloquegen en Les Corts la tramitació de la taxa turística proposada per l’oposició

PP i Vox s'oposen en Les Corts a tramitar les proposicions de llei de PSPV i Compromís per a implantar la taxa turística en la Comunitat Valenciana, reobrint el debat polític sobre com finançar l'impacte del turisme.

Javi Guerra arriba al final de la temporada en el seu millor moment al València

Javi Guerra afronta l'últim partit de Lliga després de completar la seua millor temporada amb el València, amb més protagonisme, gols i assistències decisives.

El síndic del PSPV tanca files amb Zapatero i qüestiona l’actuació de part de la Justícia

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, defén la trajectòria de José Luis Rodríguez Zapatero malgrat la seua imputació pel cas Plus ultra i denúncia un tracte judicial diferent segons el partit afectat.

El PP veu la imputació de Zapatero com una maçada per al socialisme valencià i per a Morant

Nando Pastor (PP) considera que la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero colpeja de ple al socialisme valencià i debilita el lideratge de Diana Morant, mentres Vox parla d'un fet molt greu lligat al rescat de Plus ultra.

Detinguts a València per forçar a diverses dones a prostituir-se amb coaccions i amenaces

La Policia Nacional ha detingut a València a una regent d'una casa de cites i a un home que forçava a la seua esposa a prostituir-se, els dos acusats d'explotar a dones mitjançant coaccions i amenaces.

Baldoví veu punts foscos en la imputació de Zapatero pel cas Plus ultra

Joan Baldoví afirma que la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus ultra li sembla lletja, detecta punts foscos en l'acte judicial i reclama explicacions i màxima transparència.

El Llevant es juga la permanència en l’última jornada 21 anys després

El Llevant necessita almenys un punt davant el Betis en La Cartoixa per a assegurar la permanència en Primera i evitar un desenllaç com el descens de 2005.