13.1 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Detingut per agredir a la seua nóvia i amenaçar-la amb un ganivet en València

Navalla | Policia Nacional

 

Agents de la 7a Unitat del Districte de la Policia Local de València han detingut esta matinada de dilluns a un home de 46 anys per un presumpte delicte de violència de gènere contra la seua parella, una dona de 40 anys, a qui, presumptament, va pegar patades i va amenaçar amb un ganivet.

 

Segons ha informat la Policia Local en un comunicat, els fets han passat sobre les 00.58 hores, quan els agents han sigut informats per la Sala del 092 perquè la Policia Nacional havia intervingut en una casa de la zona del Marítim per un cas de violència de gènere i l’autor dels fets havia escapat.

 

Una volta en el lloc dels fets, els agents locals van vore que en un dels carrers perpendiculars a la de la casa hi havia una persona que coincidia plenament amb les característiques que havia facilitat la Sala 092 sobre el presumpte agressor.

 

Els agents van trobar a l’agressor

Els policies van identificar a l’home, el van examinar i, posteriorment, el van detindre com a presumpte autor dels fets i el van portar fins a dependències policials, a on va ser posat en disposició judicial. Per la seua part, un dels agents va anar fins a la zona en la que estava la víctima i va parlar amb ella.

 

La dona va dir que porta 9 anys de relació amb el presumpte agressor i que per la nit els dos havien començat a discutir. Pel que pareix, l’home s’havia posat «molt violent» amb la seua parella, a la que va arribar a pegar una punyada en la cara i una patada a la cama. Després, segons la dona, l’agressor s’havia dirigit cap a la cuina i havia agafat un ganivet amb el que l’havia amenaçada abans de fugir del lloc.

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.