Detingut per agredir a la seua parella en el Campello

Detingut per agredir a la seua parella en El Campello, en l'Alacantí (Alacant)

El Campello | Europa Press

 

Agents de la Policia Local del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), han detingut a un home per, presumptament, agredir a la seua parella i donar positiu en el test d’alcoholèmia. La dona ha hagut de ser traslladada fins a un centre hospitalari.

 

Els fets s’han produït cap a les 23.35 hores d’este dimecres 12 de febrer, quan es va rebre una trucada informant que al costat de la parada del tramvia del carrer Cocentaina una parella discutia de forma airada, i que l’home estava obligant la dona a pujar a un cotxe, ha informat l’Ajuntament en un comunicat este dijous.

 

Fins al lloc van acudir dos dotacions policials que van observar com l’home cridava en to molt alt a la dona, que es trobava asseguda en un escaló, encongida i amb el cap acatxat. El cotxe en el que anaven estava a la mitat de la carretera, amb els quatre intermitents activats, el motor en marxa i la porta del conductor oberta.

 

Ja l’havia agredit abans

Seguint amb el protocol, els agents van separar a la parella per a mantindre entrevistes per separat i conéixer els fets. D’eixa manera, la dona va explicar que la seua relació amb l’home es remunta a un poc més d’un any, que habitualment discuteixen i que en alguna ocasió ell havia arribat a l’agressió.

 

A demés, va explicar que ahir van estar bevent a casa d’ell, a on segons va afirmar la va tornar a agredir, propinant-li galtades i tirant-la pels escalons que donen a la terrassa de la casa, cosa per la que ella li va manifestar la seua intenció d’anar-se’n en taxi, i que l’home li ho va impedir.

 

Segons el relat, una volta en el cotxe de l’home, i després d’una altra discussió, la dona li va manifestar la seua intenció d’acabar amb la relació, el que va provocar en ell un estat d’exaltació i cabreig, pel que va acabar agredint-la. La dona va conseguir baixar del vehicle, i ell la va arrossegar pel sòl, del que va ser testimoni una dona a la que també es va prendre declaració.

 

L’agressor estava molt alterat

L’home, per la seua part, va mostrar davant els agents un to «alterós, desafiador i poc col·laborador», i únicament va assenyalar que havien discutit. Fins a dos voltes els policies van haver de dir-li que no s’arrimara a la dona.

 

A demés, van vore que pareixia que estiguera conduint davall la influència de begudes alcohòliques, pel que van decidir sotmetre-ho a les proves, en les que li van eixir un resultat de 0,91 mg/l d’alcohol en aire espirat en la primera prova, i 0,96 mg/l en segona.

 

Després de la prova, l’home es va aproximar a la dona i, davant dels agents, va manifestar: «esta te la guarde». La patrulla va procedir a la seua detenció per un presumpte delicte de violència de gènere i un altre de conducció influenciada per begudes alcohòliques.

 

El detingut va ser traslladat al Centre de Salut per a un reconeixement per facultatiu, i després va ser posat a la disposició de la Guàrdia Civil. Per part seua, la dona va ser traslladada al centre sanitari per a una valoració facultativa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.