Detingut a Alzira per un presumpte delicte d’estafa a un ancià de 83 anys

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana d’Alzira a un home d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després de pel que sembla guanyar-se la confiança d’un ancià. En un període de dos mesos el compte bancari de la víctima ha quedat amb només 12 euros dels 16.000 que tenia.

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies de la possible estafa patida per un home de 83 anys presumptament per alguna de les persones que cuidaven d’ell.

La víctima va estar ingressada en diferents períodes de temps entre els mesos de febrer i març d’enguany, presentant-se a l’habitació de l’hospital dos persones afirmant que eren allí per a cuidar-li. Una vegada que va ser donat d’alta, estes haurien conviscut en el domicili cuidant de l’ancià.

L’home d’avançada edat hauria donat permís per a l’ús de la seua cartilla bancària, només amb l’objectiu d’adquirir els queviures necessaris per al seu manteniment, adonant-se al cap del temps que en el moment que van aparéixer estes persones disposava en el seu compte bancari de la quantitat de 16.516 euros, i ara només li quedava 12 euros.

Segons es desprén de les investigacions, la víctima hauria depositat la confiança, existint suficients indicis per a determinar que s’hauria utilitzat engany bastant, suposadament induint a la víctima a realitzar actes de disposició en el seu perjudici, arribant a ocultar o sostraure a l’ancià de qualsevol procés amb els assistents socials, arribant a respondre a les trucades que rebia en el telèfon mòbil.

La situació econòmica en la qual ha quedat la víctima és d’especial gravetat, per la qual cosa s’ha fet càrrec del mateix els serveis socials d’Alzira. Per tot això, els agents han detingut a un home com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, continuant amb les investigacions per a esclarir totalment els fets i poder determinar si haurien participat altres persones.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.