Detingut a Alzira per un presumpte delicte d’estafa a un ancià de 83 anys

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana d’Alzira a un home d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després de pel que sembla guanyar-se la confiança d’un ancià. En un període de dos mesos el compte bancari de la víctima ha quedat amb només 12 euros dels 16.000 que tenia.

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies de la possible estafa patida per un home de 83 anys presumptament per alguna de les persones que cuidaven d’ell.

La víctima va estar ingressada en diferents períodes de temps entre els mesos de febrer i març d’enguany, presentant-se a l’habitació de l’hospital dos persones afirmant que eren allí per a cuidar-li. Una vegada que va ser donat d’alta, estes haurien conviscut en el domicili cuidant de l’ancià.

L’home d’avançada edat hauria donat permís per a l’ús de la seua cartilla bancària, només amb l’objectiu d’adquirir els queviures necessaris per al seu manteniment, adonant-se al cap del temps que en el moment que van aparéixer estes persones disposava en el seu compte bancari de la quantitat de 16.516 euros, i ara només li quedava 12 euros.

Segons es desprén de les investigacions, la víctima hauria depositat la confiança, existint suficients indicis per a determinar que s’hauria utilitzat engany bastant, suposadament induint a la víctima a realitzar actes de disposició en el seu perjudici, arribant a ocultar o sostraure a l’ancià de qualsevol procés amb els assistents socials, arribant a respondre a les trucades que rebia en el telèfon mòbil.

La situació econòmica en la qual ha quedat la víctima és d’especial gravetat, per la qual cosa s’ha fet càrrec del mateix els serveis socials d’Alzira. Per tot això, els agents han detingut a un home com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, continuant amb les investigacions per a esclarir totalment els fets i poder determinar si haurien participat altres persones.

Últimes notícies

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.