Detingut a Alzira per un presumpte delicte d’estafa a un ancià de 83 anys

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana d’Alzira a un home d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després de pel que sembla guanyar-se la confiança d’un ancià. En un període de dos mesos el compte bancari de la víctima ha quedat amb només 12 euros dels 16.000 que tenia.

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies de la possible estafa patida per un home de 83 anys presumptament per alguna de les persones que cuidaven d’ell.

La víctima va estar ingressada en diferents períodes de temps entre els mesos de febrer i març d’enguany, presentant-se a l’habitació de l’hospital dos persones afirmant que eren allí per a cuidar-li. Una vegada que va ser donat d’alta, estes haurien conviscut en el domicili cuidant de l’ancià.

L’home d’avançada edat hauria donat permís per a l’ús de la seua cartilla bancària, només amb l’objectiu d’adquirir els queviures necessaris per al seu manteniment, adonant-se al cap del temps que en el moment que van aparéixer estes persones disposava en el seu compte bancari de la quantitat de 16.516 euros, i ara només li quedava 12 euros.

Segons es desprén de les investigacions, la víctima hauria depositat la confiança, existint suficients indicis per a determinar que s’hauria utilitzat engany bastant, suposadament induint a la víctima a realitzar actes de disposició en el seu perjudici, arribant a ocultar o sostraure a l’ancià de qualsevol procés amb els assistents socials, arribant a respondre a les trucades que rebia en el telèfon mòbil.

La situació econòmica en la qual ha quedat la víctima és d’especial gravetat, per la qual cosa s’ha fet càrrec del mateix els serveis socials d’Alzira. Per tot això, els agents han detingut a un home com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, continuant amb les investigacions per a esclarir totalment els fets i poder determinar si haurien participat altres persones.

Últimes notícies

Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local

La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.

Un any de presó per distribuir pornografia infantil amb més de 1.700 arxius pedòfils

Un home ha sigut condemnat per l’Audiència d’Alacant a un any de presó per distribuir pornografia infantil a internet, després de trobar-li més de 1.700 arxius pedòfils i reconéixer els fets. La pena de presó queda suspesa durant tres anys amb la condició que no torne a delinquir.

Arcadi España dona per fet que les explicacions de Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero com a investigat pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha defensat la professionalitat de l'Agència Tributària.

Lydia Rodríguez deixa Presuntos Implicados i denuncia maltractament i control extrem

La cantant Lydia Rodríguez ha anunciat que abandona Presuntos Implicados després de 17 anys i acusa el grup i el seu entorn de control extrem sobre el seu físic i maltractament psicològic. El músic Nacho Mañó ha contestat indignat i defensa la seua honorabilitat.

Baldoví acusa Pérez Llorca de fer més de correveidile de Feijóo i Ayuso que de president dels valencians

Joan Baldoví ha acusat Juanfran Pérez Llorca de prioritzar els interessos de Feijóo i Ayuso davant del nou model de finançament autonòmic i la condonació del deute, aprofitant la seua reunió amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España.

Arcadi España dona per bones les explicacions que Zapatero oferirà pel cas Plus Ultra

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha reivindicat la professionalitat de l’Agència Tributària.

El sector azuleter reclama un marc estable per a mantindre la cogeneració i els llocs de faena a Castelló

La patronal Ascer i representants institucionals han reclamat a Castelló un marc regulador estable per a la cogeneració industrial, que consideren essencial per a la competitivitat, l’ocupació i el futur de la indústria ceràmica.